Mihin mun tuleva ukkoni on kadonnut? Tykkää kissoista, ei läträä viinan kans, mielenkiinnon kohteina luonto ja eläimet. Halailee, pusii, ottaa kainaloon. Ikä joku 33-42v.
Komea kolli
5
1806
Vastaukset
- pui pui2
Hei
Täällä olisi jyväskylästä sinulle hyvä mies!
Niin tietysti vielä ilo silmälle ja ikää vaan 41v... - MIUUU HAU HAU
Täällä ollaan. Tykkään kissoista, erityisesti auton alle jääneistä ja täytetyistä. En juo koskaan viinaa, sillä lasol tulee halvemmaksi ja lievittää paremmin oireitani. Tykkään kovasti luonnosta ja vietänkin kodittomuuteni vuoksi paljon aikaa ulkona. Tykkään kovasti grilliruuaksi sopivista elukoista. Ajoittain kun psykoosini hellittää, olen melko säyseä ja hilpeä ukkeli. Älä sitten jahkaile vastauksen kanssa. Muista että tälläinen laatutavara viedään aina käsistä.
- paras palli.
Misäs mun akka on? Ottaa poskeen kerran päiväs, nielee.
- tuska97
Tääl ois yks 15v jätkä, pituutta on kyl jo 22cm
- Tä
Ikää 32 vuotta. Muuten sovin noihin raameihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366