Lopussa ihana nuori nainen kun oikeeta kuvaa lähdöstä. Mikähän sen kohtalo oli? Luultavasti selvis kun ykkösluokkaa oli. Toi alku elokuvassa on parhaita kohtia. Koska ne on oli siellä laivassa kaikki.
Titanicin alku
12
96
Vastaukset
- Scanlon
Sellanen vajaa 20v naikkonen heiluttelee ilosesti : D
- Scanlon
Sen takia ykkösluokkaa ku sillä oli hattu ja puku.
- Scanlon
Scanlon kirjoitti:
Sen takia ykkösluokkaa ku sillä oli hattu ja puku.
Titanicista ei tainnu olla edes 2 luokkaa kun kukaa ei puhu siitä? Pelkästää ykkösluokka ja rottaluokka. Elokuva ei käsittele yhtää 2 luokkaa. Sitä ei siis ollut.
- cinatit
Scanlon kirjoitti:
Titanicista ei tainnu olla edes 2 luokkaa kun kukaa ei puhu siitä? Pelkästää ykkösluokka ja rottaluokka. Elokuva ei käsittele yhtää 2 luokkaa. Sitä ei siis ollut.
Titanicissa oli peräti max 550 toisen luokan paikkaa, mutta kun ne matkustajat eivät olleet niin kiinnostavia kuin 1. luokan kauniit ja rikkaat tai niin herooisia kuin kolmannessa luokassa matkaavat emigrantit
- Scanlon
Kuolleeseen naiseen ihastuminen on yhtä tervettä kun mun elämä.
- Scanlon
Ton ajan naiset oli nävelijäitä. Säärtä ja rannetta vähän vilautti. Ehkä oon eläny tossa ajassa ku kiinnostaa nii paljon.
- Scanlon
Scanlon kirjoitti:
Ton ajan naiset oli nävelijäitä. Säärtä ja rannetta vähän vilautti. Ehkä oon eläny tossa ajassa ku kiinnostaa nii paljon.
Voi vittu, mennää sit helluntaiseurakuntaa. Hyvä paikka tavata neitsyitä nuo. Pystys vaa asennoittuu. Perhekodissa oli vaan pakko adventismin tuputusta. Joka vitun lauantai 2 vuoden ajan. Sen takia oon hieman vittuuntunu uskontoon. No en oo aatellu kai 2 vuotee enää polttoiskua sinne.
- Scanlon
Scanlon kirjoitti:
Voi vittu, mennää sit helluntaiseurakuntaa. Hyvä paikka tavata neitsyitä nuo. Pystys vaa asennoittuu. Perhekodissa oli vaan pakko adventismin tuputusta. Joka vitun lauantai 2 vuoden ajan. Sen takia oon hieman vittuuntunu uskontoon. No en oo aatellu kai 2 vuotee enää polttoiskua sinne.
Pääsin sieltä pois 97.
- Scanlon
Scanlon kirjoitti:
Pääsin sieltä pois 97.
99, ei liiotella asiaa kuitenkaa.
- Scanlon
Scanlon kirjoitti:
99, ei liiotella asiaa kuitenkaa.
Saa helvetti traumat kaikkee lykättyä. Osaan sen.
- Scanlon
Scanlon kirjoitti:
Saa helvetti traumat kaikkee lykättyä. Osaan sen.
Vaikka alkais juttelee kasveista ni saan käännettyä sen tähän.
- ö
Scanlon kirjoitti:
Vaikka alkais juttelee kasveista ni saan käännettyä sen tähän.
ettet vaa olis hiukka yksinäinen kun täälä itteksesi höpiset..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185