Tämä on harvinainen uutinen. Miksi suomalaisia juustoja ja viinejä ei kehitetä enempää? Marjoja ja hedelmia on, maitoa on, mikä mättää.
http://yle.fi/alueet/turku/2012/04/lampaanmaitojuuston_tuotanto_alkaa_3411405.html
Voisiko tällaista ajatella vain lisätienestinä maatilalla. Kuivatut marjat ja sienet sekä myöskin tuoreet kävisivät kyllä kaupaksi maailmalla. Karjalanpiirakoista ja kuivatusta/tuoreesta mansikasta puhumattakaan. Myös yrteillä on aivan oma vahva maku pohjolassa kasvaettuna.
Voisiko biokaasua saada enemmän maatiloilta?
Uutuus Suomesta
3
55
Vastaukset
- " "
Hei! Mä kekkasin, kuivattu karjalanpiirakka voisi olla maailmalla kova sana.
- pirog?
....kasteltu näkkileipä?
- odotan uutta nousua
Ehkä et ole tarjonnut koskaan karjalanpiirakkaa ulkomaalaiselle. Ei sillä väliä mistä kotoisin, mutta usein haluavat lisää ja viedä tuliaisiksi kotimaahansa. Kuivattuja mustikoita esim. Japaniin menisi enemmän kuin on tarjolla.
Juomme täällä ruotsalaista maitoa, syömme tanskalaista juustoa, myös Saksasta ja Hollannista tulee elintarvikkeita. Hollanti on pinta-alaltaan pieni, mutta tänne tuodaan mm. tomaatteja, sipulikukkia. Maailmalla näkee kyllä saunoja, ruotsalaisia.
Mitä me olemme saaneet kaupaksi Eurooppaan tai muualle maailmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368