16km työmatka/sivu

Ihanan halpaa

Vanhalla autolla, 45eur/kk

8

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20litraa/100km

      Onks tossa 45€ ssa laskettu vakuutus ja käyttömaksu?. Muuten kyllä aika halvalla ajat.

    • vaihtoehtoja löytyy

      Hanki viisumi tai muuta lähemmäs työpaikkaasi.

      • Autoni on kotini

        Voi halavattu! :) muka pitkä työmatka?? mulla on 95km sivusa! polttoainekulut n100€ viikko.


    • Brummbär

      -- Niin, sitä tankataan sitten löpöä tilatankista vai? Mulla työmatka 19km/ sivu ja polttoainekulut n. 90,- /kk. Autoni kuluttaa kaupunkiajossa n.5kg CNG:tä / 100 km. Käyttövoimaveroa (n.200,-/ vuosi) ei ole tuossa laskettu mukaan.

    • ketjut kireälle

      16km. sivu on normaalikuntoiselle sopiva matka ajaa polkupyörällä vaikka ympäri vuoden. Halvin, terveellisin ja vielä ekologisinkin vaihtoehto.

    • tunge eturengas pers

      jooo,ketäköhän kiinostaa lähteä polkemaan 6 aikoihin aamusta jos ulkona on -25 astetta pakkasta ja lisänä mukavan jäätävä tuuli.Ei ainakaan minua.

      Kesällä tuo voi mennäkkin jos tykkää liikkua ja pyöräillä,minua et saa kyllä silloinkaan polkemaan.Auto on sitä varten että voi siirtyä töitä tekemään fressinä eikä tarvitse miettiä mitenkä paljon hikoili matkalla.

    • AntiMaso

      Lämpimään aikaan pyöräily on ihan jees, mutten oikeen tajua niitä masokisteja jotka ympäri vuoden jotain yli 8 kilsan reissuja polkee, sitten pitää se hieno pyörä raahata vielä jonnekin sisälle ettei jäädy pihalle...

      • Stadin fiksaajat

        Ne on niitä stadialaisia, jotka on unohtanut missä kunnossa pientareet on muualla talvella tai mahdollisesti ne pyörätiet mitkä aurataan joskus päivän mittaan, kun duuniin pitää mennä jo aikaisin aamulla ja pimeässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      101
      1912
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1397
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1167
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1148
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      994
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      980
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe