Breivikin syyttäjänä toimiva Inga Bejer Engh on ihan mukiinmenevä mature MILF:
http://g.api.no/obscura/pub/978x1200r/04073/1322572930000_20111129-053BB_4073482978x1200r.jpg
Breivikin syyttäjätär sexy MILF!
11
164
Vastaukset
- Yo, muthafucka!
Nussitko useinkin äitiäsi? MILF = Mother, I´d Like to Fuck. Eli: Äiti, haluaisin nussia.
- ....................
Oliko sinulla nelonen enkussa?
MILF= Mother (that) I'd Like (to) Fuck - Ha ha!
.................... kirjoitti:
Oliko sinulla nelonen enkussa?
MILF= Mother (that) I'd Like (to) FuckEi siinä OLE sanaa "that"! Se on: MUTSI, HALUAISIN NUS-SIA!
- dfdzdzdf
Ha ha! kirjoitti:
Ei siinä OLE sanaa "that"! Se on: MUTSI, HALUAISIN NUS-SIA!
No sinä haluat nus-sia läskiä äitiäsi; se tuli kyllä selväksi :D
- 111111111111111111
Mother tai mature.
- töötr
MILF= Mulkkua Imevä Laiha Faarao
- Tiedä häntä
JOtkut tietävät kertoa, et tällä syyttäjällä ja oik. puheenjohtajalla olisi muslimit puolisoinaan...
Eli ovat siis niitä musujen mulkkujen lutkuttajia.- :D
Lutk lutk lutk! Olin ensimmäinen, joka jo vuosia, vuosia sitten käytti internetissä termiä "mulkun LUTKUTTAJA", ja olen tyytyväinen siitä, että jättämäni perintö elää yhä! :D
- Vanha ruma
hapanvittu. http://gfx.nrk.no/yvVyg-fgN1fLMQ9uN8zyXgp2Cpq2Dyu11Wa2kslLVYxA
- Jessjess
Ilahduttavaa, kuinka jo ennestään niin kauniiseen ja sanarikkaaseen kieleemme tulee uusia sanoja.
"Musujen (tai geenerien) mulkkujenlutkuttaja"
"WannaBe Rååtsalainen" eli siis hyrri. Nämäkin sanat tulevat internetin ja tottakai myös kulttuurinrikastajien ansiosta.
Toki ansionsa on myös kukkahatuilla, jotka niitä probleemia verovaroillamme tuovat maahamme. - sdgr rgg
makuja on kaikenlaisia, hyi sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181120- 211016
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114878Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46868- 18806
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72662