sanaakaan Saulin vierailusta. Ensi tuli 15 minuutin uutislähetys klo 19.00 Suomen aikaa seuraava puolen tunnin lähetys klo 20.30 Suomen aikaa ja tämä kolmas puolen tunnin lähetysklo 22.00 Suomen aikaa mutta ei sekuntiakaan Saulin vierailusta! Mistä on kysymys?
Ruotsissa on ollut SVT:ssä kolme uutislähetystä mutta ei
kertokaa!
6
99
Vastaukset
- yllätysyllätys
Ei niitä pellejä kiinnosta muukuin kaarlen seksiskandaalit.
- pakkoruotsinet
Suomi ei kiinnosta Ruotsissa. Ruotsin tärkeys Suomessa on pelkkää propagandaa. Ei Ruotsilla ja Suomella mitään erityissuhdetta ole, kuten huomaatte.
- pörje
Miettikääs jos Sauli tekisi rikoksen, ruottalaisen mittapuun mukaan.. ;-)
- 45
Minuakin ihmetyttää tämä suomalaisen median kiima Ruotsin suuntaan. Ruotsin tv ei ole näyttänyt sekuntiakaan Suomen suurimmasta uutisesta eli presidentti Niinistön valtiovierailusta Ruotsiin. Ei ole tainnut kommentoida edes teksti-tv-sivuillaankaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291371- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110652