YouTuben sairaat videot

Järki käteen!

Kyllä nykymaailman ihmiset on sitten sairaita ja hulluja. OIetteko törmänneet YouTubessa oleviin kuolemaan liittyviin videoihin, joita on kuvattu esim. hautajaisissa ja jopa krematorioissa niin, että vainaja näkyy? Lisäksi samalta sivustolta löytyy ällöttöviä videoita, joissa vanhojen ruumisarkkujen sisältöä oikein kaivellaan, joo hyi saakeli sanon minä. :s Siis kuka on niin sekopää, että lataa niinkin tunnetulle sivustolle kuin YouTubeen tuollaisia videoita? Siis tämähän on aivan sairasta ja ei kai jotkut vielä nauti niiden katselusta? Hyi vittu, en minä ainakaan! ;s

Lisäksi on outoa, että miksi YouTuben ylläpito antaa ladata tuollaista roskaa sivuilleen. Ko. sivustolla käy myös paljon lapsia ja nuoria, kuten minä, jotka voivat vahingossa löytää nämä hirveät videot ja nähdä vaikka millaisia painajaisia! Nyt YouTuben ylläpito järki käteen ja poistamaan/kieltämään tuollaiset videot! :s

Olen kirjoittanut tästä aiheesta myös Keskisuomalaisen yleisönosastoon, mutta en tiedä pääsikö kirjoitukseni sinne. Mitä mieltä olette tällaisista videoista, pitäisikö ne kieltää?

4

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järki käteen!

      HUOM! EN siis tarkoita, että rakkaan omaisen hyvästelyn kuvaaminen olisi sairasta tai laitonta, mutta ei sitä nyt tarvitse koko maailmalle näyttää, koska kaikki eivät välttämättä edes pidä tällaisista videoista, saati sitten lapset, joiden ei edes tarvitsisi nähdä tällaista materiaalia. Tulee vain paha mieli ja painajaisunia, kun tommoisia videoita katselisi. :s

    • sick world

      En usko että youtuben ylläpito varsinaisesti antaa ladata moisia videoita, toivottavasti poistavat sitten jälkikäteen kun ilmi tulee.
      Olen ollut työpaikassa missä 20plus ikäiset jannut innoissaan katselivat sairaita videoita esim. onnettomuusvideoita kun joku jäi junan alle ja Tsetsenian sodassa kuvattuja kun uhrilta leikataan pää irti; tosia tai ei niin täytyy olla päässä vikaa että etsii tuollaisia videoita ja haluaa vielä katsellakin.

      • Järki käteen!

        Näin on, hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset! :s


    • JuutuuB

      Kuis ny tommosii sivuja löysit?
      Ihan hakemalla hait?

      Mie en löydä vaikka kuinka ettisin...

      p......le

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe