Kyllä nykymaailman ihmiset on sitten sairaita ja hulluja. OIetteko törmänneet YouTubessa oleviin kuolemaan liittyviin videoihin, joita on kuvattu esim. hautajaisissa ja jopa krematorioissa niin, että vainaja näkyy? Lisäksi samalta sivustolta löytyy ällöttöviä videoita, joissa vanhojen ruumisarkkujen sisältöä oikein kaivellaan, joo hyi saakeli sanon minä. :s Siis kuka on niin sekopää, että lataa niinkin tunnetulle sivustolle kuin YouTubeen tuollaisia videoita? Siis tämähän on aivan sairasta ja ei kai jotkut vielä nauti niiden katselusta? Hyi vittu, en minä ainakaan! ;s
Lisäksi on outoa, että miksi YouTuben ylläpito antaa ladata tuollaista roskaa sivuilleen. Ko. sivustolla käy myös paljon lapsia ja nuoria, kuten minä, jotka voivat vahingossa löytää nämä hirveät videot ja nähdä vaikka millaisia painajaisia! Nyt YouTuben ylläpito järki käteen ja poistamaan/kieltämään tuollaiset videot! :s
Olen kirjoittanut tästä aiheesta myös Keskisuomalaisen yleisönosastoon, mutta en tiedä pääsikö kirjoitukseni sinne. Mitä mieltä olette tällaisista videoista, pitäisikö ne kieltää?
YouTuben sairaat videot
4
541
Vastaukset
- Järki käteen!
HUOM! EN siis tarkoita, että rakkaan omaisen hyvästelyn kuvaaminen olisi sairasta tai laitonta, mutta ei sitä nyt tarvitse koko maailmalle näyttää, koska kaikki eivät välttämättä edes pidä tällaisista videoista, saati sitten lapset, joiden ei edes tarvitsisi nähdä tällaista materiaalia. Tulee vain paha mieli ja painajaisunia, kun tommoisia videoita katselisi. :s
- sick world
En usko että youtuben ylläpito varsinaisesti antaa ladata moisia videoita, toivottavasti poistavat sitten jälkikäteen kun ilmi tulee.
Olen ollut työpaikassa missä 20plus ikäiset jannut innoissaan katselivat sairaita videoita esim. onnettomuusvideoita kun joku jäi junan alle ja Tsetsenian sodassa kuvattuja kun uhrilta leikataan pää irti; tosia tai ei niin täytyy olla päässä vikaa että etsii tuollaisia videoita ja haluaa vielä katsellakin.- Järki käteen!
Näin on, hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset! :s
- JuutuuB
Kuis ny tommosii sivuja löysit?
Ihan hakemalla hait?
Mie en löydä vaikka kuinka ettisin...
p......le
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2341270En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689