Herätkää työterveys ja TK! Onko kouluissa homeongelmaisia lapsia ja työntekijöitä? Teillä on vaitiolovelvollisuus, mutta onko aihetta huoleen? Moniko sairastuu? Mitkä on oireet? Miten tutkitaan? Miten toimitte?Millä aikajanalla sairastuminen tapahtuu? Miten hoidatte? Kenen on vastuu?
LUULOJA VAI TOTTA ?
Huolestunut
2
169
Vastaukset
- hyvää matkaa
Siitä vaan ollaan hys hys.Niin että kaupunginhallitus plus puoli valtuustoa pääsöö OPINTOmatkalle Hyvähän se on vähä reissata, kyllä lapsilta voi sitte säästää
- matkaan mars.
Sehän on kokous, opinto, ja ystävyysmatka.
Matkan anti on toivottavasti sellainen, että siitä on hyötyä koko kaupungille, ja meille asukkaille.
Belgiahan on siitä erinomainen maa, että se tuli hyvin toimeen pari kolme vuotta, vaikka maassa ei ollut laisinkaan hallitusta.
Matkahan sinänsä ei Lapuan menoja lisää, koska sen kulut ovat jo budjetin sisällä.
Näin ainakin oletan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472