sinun täytyy ravita itseäsi hengellisesti.
Jos sinun on vaikea löytää aikaa Raamatun lukemiseen ja tutkimiseen, tarkastele aikatauluasi.
Jo se, että tutkit ja mietiskelet muutaman minuutin päivässä, tuo sinut lähemmäksi Jehovaa, mikä varmasti lisää iloasi!
Useimmat Jumalan palvelijat voivat ostaa aikaa vähemmän tärkeistä asioista elintärkeisiin toimiin.
Kysyppäs itseltäsi: kuinka paljon aikaa käytänkään
aikakaus- ja sanomalehtien lukemiseen, television katseluun,
musiikin kuunteluun tai harrastuksiin?
Tällainen toiminta voi olla miellyttävää mutta vain silloin,
jos se pidetään tasapainossa
(1. Tim. 4:8).
Jos havaitset, että ajanhallinta tuottaa sinulle ongelmia,
ryhdythän tekemään muutoksia aikatauluusi?
Säilyttääksesi ilon elämässäsi
3
69
Vastaukset
Kyllä näin on.
Sen lisäksi kannattaa elää "rukouksen hengessä".Pitää mielessä Taivaan Isän rakkaudellinen uhraus Pojassaan Jeesuksessa.24/7
Kuinka suunnattoman hieno teko oli se että Jeesus uhrautui koko ihmiskunnan syntien edestä.Menneiden ja tulevien.
Jo ennenkuin esi-isäsi olivat edes syntyneet oli kaikki tehty puolestasi valmiiksi.Nyt sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin ottaa tuo teko uskossa vastaan.
Kun sen tekee,ei tee mieli penkoa vanhoja asioita.
Hanki itsellesi elämä,ei viisastelemalla päivät pitkät tunnista toiseen penkomalla homehtuneita kirjoituksia,okoonpa että ne saattavat paljastaa vt-seuran erehdyksiäkin.
Niitä penkominen ei tee ketään onnelliseksi.
Jos jehovantodistajat eivät ole mielestäsi ainoa oikea uskonto,niin tee oma valintasi,niinkuin minä olen tehnyt ja valinnut Jeesuksen.
Silloin katoaa tarve möyriä mudassa,itsesäälissä ja pahantahtoisuudessa."P..kakasa alkaa haista kun sitä uudelleen alkaa tikulla tonkia".Se ei ketään tee onnelliseksi.
Vai tekeekö?
Kuinka monta onnellista ex-jt ateistia täällä kirjoittelee?
Kuinka monta vanhojen lehtien ja kirjoituksen tonkijaa täällä asustaa 24/7?
Läpensä katkeraa porukkaa jotka ei nää uskossa tai jehovantodistajissa mitään hyvää.
Tälläinen katkeruus ruokkii ruokkimistaan katkeruutta.
Tulee mieleen raamatun alkulehtien sanat Kainista:"miksi hahmosi synkkenee.Synti väijjyy ovella,mutta hallitse sinä sitä".
Pystyttekö vihanlietsjat hallitsemaan kasvavan katkeruuteenne?
Minulle on riittänyt muutama pieleenmennyt ennustelu vt-seurassa.Enempää ei tarvita.
Se on ollut minun jt-olemiselle.Piste.
Onnelliseksi tekee Jumalan tahdon tekeminen Hänen Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.
Kokeilkaa edes.
Ette menetä mitään.- kakkakärpäset
tarve möyriä mudassa,itsesäälissä ja pahantahtoisuudessa. kasvaa....
"P..kakasa alkaa haista kun sitä uudelleen alkaa tikulla tonkia".
Se ei ketään tee onnelliseksi.......
paitsi tietyt jankuttajat :) - oikea ravinto?
*Jo se, että tutkit ja mietiskelet muutaman minuutin päivässä,
tuo sinut lähemmäksi Jehovaa, mikä varmasti lisää iloasi!*
Jotkut on huolettomasti sitä mieltä,
että aloittaa raamatunluvun_ vasta_ kun huomaa
selvät merkit "Suuresta Ahdistuksesta".....
onko hän silloin tarpeeksi vahva kestääkseen SA:n?
Nyt olisi aika alkaa vahvistaa hengellisyyttään,
niin pysyy vahvana koetuksissa,
vaikka mitä tapahtuisi....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 604011
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513590
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413345Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232516
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo632409