sitä pikkuhiljaa vaihtaa tiimiä..ny alkaa jumalan tarjoukset olee sen verta houkuttavia, että jopa minä, uhmaikänen kakara,katkera itsesäälisä oleva, kuriton ja vilpillinen "musta lammas" pikku hiljaa alkaa lämpenee... niiku joku kirjotti että sama mistä syystä sen parannukse tekee kuha sen tekee...mä en tee sitä jumalan takia, ei jumalalla ole mitään sydäme paikkaa mulle mut jopa mullaki on asioita sydämessä jotka on jopa mulle pyhiä...ja rakkaita
sori tää jatkuvaa blogaamine tänne mut oon tottunu juttelee kavereide kans netis, mut ku jumala jo kauan sitte hajotti neki kaveri suhteet..ni oo jääny ku tää paikka misä blogata..sori jos se teitä ahistaa...mua se ei ahista
jaaha..pitäsköhä
rööri roope
1
<50
Vastaukset
- rööri roope
sitä paitsi paskaa tää elämä tulee muutenki olemaan mut jumala alkaa näyttää pointtisa aika hyvi..jopa mulle... joten kaiketi teidän pitäs ylistää ny jumalaa miten syntinen kääntyy "pahuuden teiltä"... vai mitä veliseni ja sisareni...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691