Hyvinkään oma konna.

Linnan kundi

Nyt Hyvinkäällä on sellaista mitä Riihimäellä ei ole.Olemme saaneet oikeudessa tuomion saaneen konnan.Yli-Saunamäelle annettiin Helsingin käräjäoikeudessa 3,5 vuoden ehdoton vankeusrangaistus.

22

1680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-hiihtäjä

      En ota kantaa tuomioon, oikeuslaitos on puhunut ja that's it. Muistutan kuitenkin, että T . Y-S ei ole lainkaan ainoa tuomittu hyvinkääläinen. Osa istuu tuomioitaan edelleen. Ja mitä hemmettiä vertaus Riihimäkeen tekee tässä, varmasti on rikoksista vankilaan tuomittuja sielläkin.

      • Kissa ja koira

        Näiden "rakkaiden vihollisten" kesken on aina pientä kuittailua ollut pitkin palstaa ja muutenkin,joten tässä kohtaa on hyvä elvistellä kohtalaisella saavutulsella julkkisrintamalla :) .


      • riksun akatemia

        Siellähän on koko laitos täynnä


      • lähihistoriaa

        Ankkalinna ja Sorsakylä. Hyvinkää ja Riihimäki olivat joskus lähes saman kokoisia kaupunkipahasia, mikä poiki kateutta ja kilpaulua. Ainakin itse tulkitsin aloituksen tähän liittyväksi.


    • IKe

      Uskoni oikeusjärjestelmään on pikku hiljaa palaamassa, taitaa jäädä tämän vuoden Tahkon kausilippu käyttämättä Saunikselta : )))))))) no toisaalta 3,5 pakotettu raittius tekee Tapsalle iha hyvää.

      • R. Raitis

        Jestas sentään. Pämppääkö se, en tiennytkään.


    • kansoolainen

      Itse olen kovien tuomioiden kannalla, mutta ihmettelen silti miten näistä ns raharikoksista langetetaan huomattavasti kovempia tuomioita kun samalla raiskaajat ja pahoinpitelijät saattavat selvitä jopa ehdollisella. Kertoo ehkä jotain tämän päivän arvoista, raharaharharhRAHA

      • kaikki suhteellista

         Hyvinkään käräjäoikeus on tuominnut mopoautolla pyöräilijän kuoliaaksi ajaneelle hyvinkääläispojalle 50 päiväsakkoa.

        Sakkojen yhteissumma on 300 euroa.

        Syyttäjä oli vaatinut pojalle ehdollista vankeutta.

        Oikeuden mukaan poika aiheutti huolimattomuudellaan polkupyöräilijän kuoleman.


      • opserveri

        Kyseessähän oli hyötymistarkoituksessa annettu lahjoma.... eli tarkoituksena vaikuttaa kaava-asioihin Turun seudulla


        HYVINKIN TUTTUA myös täällä Hyvinkään seudulla......

        nimittäin nämä kaava-asiat


    • juppe

      Mitenkäs Hyvinkään tarkastuslautakunta selviää tästä?

      • On kait sillä

        lautakunnalla varapuheenjohtaja joka hoitaa hommat vaalkauden loppuun.


    • K.M.S.

      Milloinkas aletaan tutkia TYS:n toimia täällä Hyvinkäällä ?, eiköhän vastaavia järjestelyitä ja pienemmän mittakaavan lahjontaa ole täälläkin harrastettu ym. keplottelua.

      No hyvä kun joutu linnaan, tossa iässä se varmasti maistuu hyvältä, ja niin kuin joku mainitsi jo edellä raittius tekee vanhalle juopolle hyvää.

    • hypsispypsis

      Aika erikoista tosiaan, että ko. henkilö on juuri tarkastuslautakunnan puheenjohtaja!
      No pesti olisi päättynyt tämän vuoden lopussa, saakohan jatkaa siihen asti?

      • 634546

        Uskomatonta touhua täällä Hyvinkäällä, mitäköhän tuoltakin paljastuu, miten on voinut toimia edes tähän asti tuossa toimessa, historia huomioiden.


    • drop the soap

      Linnan Tähdet sarjan ensikauden miehitys alkaa olemaan kohta kunnossa, vielä muutama tarvittaisiin lisää, toi mopoauto murhaaja ois ollu mun suosikki tohon sarjaan.

      • ex-hiihtäjä

        Lopeta jo tuo murhaajasta herjaaminen tai teen ilmoituksen ylläpitoon. Täysin asiatonta. Kuviota on käsitelty toisessa ketjussa, kyllä pitää olla pikkusieluinen tyyppi, että jaksaa jauhaa samaa asiaa loputtomiin.


      • nouhätä
        ex-hiihtäjä kirjoitti:

        Lopeta jo tuo murhaajasta herjaaminen tai teen ilmoituksen ylläpitoon. Täysin asiatonta. Kuviota on käsitelty toisessa ketjussa, kyllä pitää olla pikkusieluinen tyyppi, että jaksaa jauhaa samaa asiaa loputtomiin.

        Kyllä kai T Y-S pystyy hoitamaan tarkastuslautakunnan vähäiset työt etätyönä ?
        Ainakin kokemusta on talousasioiden sovelletuista tulkinnoista.
        Muistanpa takavuosilta hauskan jutun uimalan saunasta, kun hän ukkoporukan jorisevaan "curlingpoliitikkoaiheiseen" keskusteluun osallistuen totesi nauraa räkättäen että M U on "fiksu niin kauan kunnes avaa suunsa". Eikös tämä sama räkättäjä itse ollut roudaamassa MU:ta eduskuntaan??


      • "Uusis" ennusti
        nouhätä kirjoitti:

        Kyllä kai T Y-S pystyy hoitamaan tarkastuslautakunnan vähäiset työt etätyönä ?
        Ainakin kokemusta on talousasioiden sovelletuista tulkinnoista.
        Muistanpa takavuosilta hauskan jutun uimalan saunasta, kun hän ukkoporukan jorisevaan "curlingpoliitikkoaiheiseen" keskusteluun osallistuen totesi nauraa räkättäen että M U on "fiksu niin kauan kunnes avaa suunsa". Eikös tämä sama räkättäjä itse ollut roudaamassa MU:ta eduskuntaan??

        jo 4 vuotta sitten näitä talousongelmia puhuessaan eduskunnassa.Vanhanen ja Katainen vain virnuilivat hänelle.Kaikki silloiset ennusteet ovat toteutuneet ja Suomalaiset maksaa.Räkättäjä on nyt täysihoidossa.


    • Ujouttako?

      Yli-Saunamäki meni Hämeenlinnaan otattamaan itsensä poliisin pidättämäksi.Ei kelvannut kotikaupungin putkat.

      • ex-hml

        Niin no, se on kattonu telkasta sitä Poliisit sarjaa. Siinon niin ihkuja jepareita Hml:ssa että!


    • Tapani & arto juhani

      Onko kultamuna tapanin RAILI vaimo hyvinkäällä SRK hommissa.sielupaimenena.?? vai vankilapastorinnanna.

    • Anonyymi

      Eri medialähteistä kerrottuna hän on nyt edesmennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe