Näinhän siinä sitten kävi??

Uudistunut Ukki.

Mitenkäs nyt suut pannaan, hyvät Kepu-Ystäväni.??? Tuolla joku ihmettelikin, missä ovat Sosialidemokraattiset toimijat, kun heitä ei näy rangaistujen listalla. Kyllä jo tämän pitäisi olla osoitus näille Kepukirjoittajille, että ne tosirikolliset pesivät juuri Kepulaisten joukossa.

Se miksi ei Kanervaa tuomittu myöskin leivättömän pöydän ääreen, selittyy sillä, että hänellä oli tukenaan Kokoomuksen vannkka Tuomarikunta, ja hänellä oli tarpeeksi rahaa myöskin maksaa siitä.

Kun sensijaan Yli-Saunamäeltä, ja Arto Merisalolta, ei löytynytkään tarpeeksi Euroja noitten ahneiden Tuomareiden taskuihin. Tämä tosiasiahan on myöskin tunnustettava.

Samalla rahan voimalla, myöskin Kyösti Kakkonen ja Toivo Sukari saivat pitää vapautensa. Näinhän tämä Suomen oikeuslaitos toimii, vai mitä "Mielipidepankki" olenko jälleen oikeassa.

Minusta ainakin on väärin, kun Ile joutui myskin kärsimään, kyllähän minä ainakin olisin silloin kun täytin 80-piä, ottanut vaikka minkälaisia summia vastaan, jostakin syystä kukaan ei minulle mitään tarjonnut, itse piti juhlamenoni maksaa.?

Muutenkin Ile on mies joka ihailee ja rakastaa kauniita naisia, se jos mikä on miehisen miehen tunnus, vaikkapa nämä naiset olisivatkin elämänkiertokulussa hankkineetkin kyseenalaisen maineen, kyllä näin on näreet, herraparatkoon.

18

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suut on

messingillä :)))

Kokkari sai tuomion rötöstelystä?

• Että näin

On niin tyhmä kirjoitus, jotta on pakko ruotimalla näytää ukki-pololle missä hän höpertää, ja ilmaisee minkälainen on kiero demari.
      Aloitetanpa häntäpäästä.
      Ukki katsoo miehen olevan miehinen mies, jos on saanut epämääräisiltä lutkuilta puutarhan lootuskukkaa.
      Eli ukkeli on ilmeisesti joskus ollut oikein kuppaisissa tipusissa. liekö sitten yksi sellainen jäänyt kätöseenki?

Ukki demarina olisi ottanut myöskin vastaan korruptiorahaa, kuten demut tekee jokapäivä.

Ukkelipökkelö on myöskin oikeuden tuomareiden lahjonnan erikoistuntija, kuten demut mitä ilmeisimmin toimivatkin nykyisin, aikaisemmin ja kaikenaikaa.
      Mistäpä ukkeli muualta asiaansa olisi tietoon saanut kuin demujen työväenluokalla opiskellessaan kuunteluoppilaana.

Sosiaalidemokraattisten toimijoiden mafia ei ole vielä joutunut koville/tuomiolle sen vahvuutensa/laajuutensa tähden, koska silloin pitäisi demuhautomo SAK panna kokonaisuudesan kaltereidden taakse.
      Nuohan onkin helppo nakki laittaa lusimaan omiin SAK:n tiloihinsa, kun he lukitsee ne tiedotusvälineiltäkin aina kun heidän mafioosonsa pitää salaisia neuvottelujaan.
      Ovet vain ulkopuolelta lukkoon, ja soppatykki sisälle, ja vain SAK rahoja vastaan eväitä heille. Ovat niin ketkurosvoja, jotta voivat koko kymmenvuoden tuomionsa lusia omalla kustannuksellaan.
      Pienempi tuomio noille yhteiskuntarosvoille näytäisi lähinna suklaapatukan antamiselta.

Hyvin on ukkeli perillä, että demut lahjoo tuomarteita, lieko Ahteilta kuullut, onhan ukkeli sentään heidän sisäperheen jäsen.

Ukkeli toimii kuin kapin apina, että poistuu saitilta lopullisesti itkuvirren kera, ja het oitis tulee takki auki leuhottaen uudella nikillä kehuttavaksi.
      On siinä punapallerot toisensa löytäneet.Niin onhan ukkelipökkelöllä vielä toinenkin ihanne, niinpä niin, joka aattenlevitysmatkalla taisi olla ehkäpä hieman liankin aktiivinen, kun joutui "pieneen konfliktiin" kuten itse kertoi.
      Tälläkinpalstalla nuo punatowerit marssivat yhtäjalkaa kuin pohjoiskoreassa/aatteensa/puolueensa synyyinmaassa N-L /DDR:ssä ikään.

Oikein että ketkuille laitetaan kunnon tuomiot.
      Mielestäni vain pitäisi tuomio antaa kerralla valtakunnan tuomioistuimessa, ja lahjomattomien tuomareiden toimesta, kovennetuin rangaistuksin, kun nyt näytää asia olevan päinvastoin.
      Eduskunnasta pitäisi heittää ulos jokainen, jolla on vähäisintäkään rötöstelyä takanaan, tai sellaiseen syyllistyy.
      Kansalle valehtelun pitäisi myöskin johtaa välittömään erottamiseen eduskunnasta.
      Ainakin demut poistuis silloin kokonaisuudessan.

• Uudempi-Ukki.

Onkohan näin, että näin. Oletsinäkin "Ihmeveikko" joka syytät kaikesta Demaripuoluetta, etkä missään tapauksessa näe "Malkaa omassa silmässäsi". Tuo sinun pitkä vuodatuksessi on jotenkin epäselvää mökeltämistä kaikkea mikä liittyy Suomen Työväenliikkeeseen.

Minä Udistunut Ukki Pohjanmaalta, en osaa kirjoittaa pätkääkään, jos noita "Kielimaistereita uskoo. Toisaalta sinun epämääräinen sepustuksesi antaa myöskin meikäläisen kirjoitustaidolle oikeuden olla tällä palstalla, vaikka en Kepulainen olekkaan.

Kuten tässä avauksessanikin totesin, kyllä nyt on tullut "Kepulle "Pää vetävän käteen". Muuten nämä Ylisaunamäki ja Merisalo, olivat aikoinaan nuoria Maalaisliittolaisia Johannes Virolaisen oppipoikia, joten Poliittisen kierouden ja huijaamisen he ovat saaneet Mestarin kädestä, tällainenkin tieto minulla on.

• Kate Kismusta
        Uudempi-Ukki. kirjoitti:

Onkohan näin, että näin. Oletsinäkin "Ihmeveikko" joka syytät kaikesta Demaripuoluetta, etkä missään tapauksessa näe "Malkaa omassa silmässäsi". Tuo sinun pitkä vuodatuksessi on jotenkin epäselvää mökeltämistä kaikkea mikä liittyy Suomen Työväenliikkeeseen.

Minä Udistunut Ukki Pohjanmaalta, en osaa kirjoittaa pätkääkään, jos noita "Kielimaistereita uskoo. Toisaalta sinun epämääräinen sepustuksesi antaa myöskin meikäläisen kirjoitustaidolle oikeuden olla tällä palstalla, vaikka en Kepulainen olekkaan.

Kuten tässä avauksessanikin totesin, kyllä nyt on tullut "Kepulle "Pää vetävän käteen". Muuten nämä Ylisaunamäki ja Merisalo, olivat aikoinaan nuoria Maalaisliittolaisia Johannes Virolaisen oppipoikia, joten Poliittisen kierouden ja huijaamisen he ovat saaneet Mestarin kädestä, tällainenkin tieto minulla on.

Ukki lukee punaista demukatekismustan jonka ensimmäinen käsky kuuluu:
        Muista aina valehdella ja kieroilla jokapaikassa.
        Toinen käsky:
        Muista aina moittia muita puolueita samoista rötöksistä joita olemme itse tehneet.
        Kolmas käsky:
        Valehtele lisää, syytä muita vieläkin ahkerammin omista rikoksistasi, unohtaen omat samat rikoksesi.
        Neljäs käsky:
        Ota aina lahjuksia vastaan, kun niitä tarjotaan, ja jos ei tarjota, muista vaatia niitä.
        Viides käsky:
        Muista pettää vaalilupauksesi.
        Kuudes käsky:
        Ota köyhiltä ja anna rikkaille.
        Seitsemäs käsky:
        Muista aina, että se mikä on sinun, on myöskin minun, mutta se mikä on minun, ei ole sinun.
        Kahdeksas käsky: muista kumartaa SAK:n suuntan, sillä hän on herrasi, joka varastaa työläisiltä puolestasi.
        Yhdeksäs käsky:
        Valehtele olevasi työväenluokkaa ja tasa-arvon asialla jokapaikassa, vaikka olisi palkasi kymmenen työläisen palkkaa vastaava, ja milli pankkitilillä.
        Kymmenes käsky:
        Muista alistaa kaikkia vähempiosaisia, ja ottaa heiltä pois kaikki se, mikä otettavissa on, ja pakottaa heitä SAK/demareiden orjiksi.

Suuri demarivaltiomies toverimme ja böömme Lipponen, meidän mooseksemme, joka on pimeyden ytimestä, ja joka hävisi presidentin vaaleissa jopa Paavo Väyryselle, on noudattanut noita käskyjä, ja siksipä nyt meitä demareita ei tule kunnioittaa.

• asiaa hieman
        Uudempi-Ukki. kirjoitti:

Työväenliike on kovin hidasta työasioissa, muta lakkoonmenossa erittäin joutusia. Noin oli ennen, mutta nyt ei ole varaa enää turhia lakkoja metsästyskauden ja jos minkäkin pyhän jatkoksi tehtailla. joutuvat muuten tehtailemaan kilometritehtaalle.
        Nokiakin sak/demut sai pois Suomesta, joten onittelehan itseäsi siitäkin, sinähän olet myöskin itse se lumipalloefektin aikaansaaja, kun olet demuäänestäjä ikäsi ollut.

Ukkeli on kirjoitellut myöskin työväenluokasta, mikä onkin sitä demareiden ydinajatusta ollut alusta asti, että jaetaan kansalaiset luokkiin, eri tehdään luokkayhteiskunta, jossa työläiset raataa demujen ja ay:n ökyrosvojen hyväksi.
        Sitten nuo ökyrosvot istuu itse vakuutusyhtiöiden, ja valtion firmojen hallitusneuvostoissa käärien sieltäkin hiloa itselleen sijoittamatta mitään.
        SAD/demarit loisii niin työläisissä, kuin työnantajisakin, yhteiskunnan yhteisiä firmoja unohtamatta, kuin sitten noisa eläkevakuutusbisneksissäkin.
        Muistaa se ukkeli varmaan Ahosen, ja Lylyn, kuin myöskin Urpilaisen, joka niiata niksauti sellaiset 7000euron tuntipalkat edes paikalla olematta.
        Ahonen ja Lylyhän sai korruptioeläkkeet kahvittelustaan.
        Olettaako ukkeli, että Urpilainen ymmärtää noista asioista hönkäsen pöläystä, senkummemmin kuin joku Ahonenkaan.
        No tokihan towerit sitten järjestivät Ahoselle suojatyöpaikan missä voi loisimistaan jatkaa hamaan hautaan saakka.

Vai oikein ovat mestarin kädestä oppinsa saaneet?
        No minkäslainen mestaritutkinto tuolla alalla on oikein käytännössä?
        Entäs kisällinäyte?

Demareilla se on rötöstely ja ansiokas valehtelu. Sitä voi nimittää myöskin mönkäröiniksi, tai uffeiluksi.

Sinä tässä taannoin kirjoittelit. että kepu se vain laskee, mutta demut suorastaan liukuu, kun putosivat kepun taakse jälleen, kun hieman rehellisempi gallubi julkaistiin.
        Toki siinä vieläkin on pari prossaa kepulla liian vähän, ja demuilla liikaa, mutta eipä aleta nyt hiuksia halkomaan.

• Mari Tappio

Luotan kyllä suomalaiseen tuomarikuntaan. Eivät he lahjuksia ota.
      Sen sijaan kun Kepu oli päähallituspuolue, se armottomasti painosti oikeuslaitosta. Näin monen kepulaisen jutut painettiin villaisella. Nyt tuota kepun likatunkiota on päästy tutkimaan ja ensimmäiset päätökset asioista tulivat tänään.

Olisi nyt syytä avata myös Matti Vanhasen oikeusjuttu uudelleen. Siinä ei asiat menneet oikein.

• Mitä, eikö

toverituomioistuin päätynytkään oikeaan ratkaisuun?

Eikun linnaan ja sinä punikki jalanpitelyyn, niinkö?

• >>>Se miksi ei Kanervaa tuomittu myöskin leivättömän pöydän ääreen, selittyy sillä, että hänellä oli tukenaan Kokoomuksen vannkka Tuomarikunta, ja hänellä oli tarpeeksi rahaa myöskin maksaa siitä.

• Uudistunut-Ukki.

No älähän nyt"Kuollut" sinäkin ala "pilkunnussijaksi", käytäntöhän on aina ollut, jos ihminen tuomitaan linnaan, niin hän joutuu silloin "Leivättömän pöydän ääreen", Näin kävi Yli-Saunamäelle ja Merisalolle. Eihän ehdollista saaneet joudu koskaan kä5rsimään tuomiotaan, ainoastaan maine menee, tai sitten se vain kasvaa, on sellaisiakin tapauksia.

Onhan aivan päivänselvää, että nämä Sukari ja Kakkonen ovat liipattuja Kepulaisia kieroilijoita, jotka ovat kaikin keinoin tukeneet Kepu Maalaisliittolaisia Ministereitä ja Kansanedustajia. Jos joku muuta väittää hän ei seuraa Politiikkaa lainkaan.

• Uudistunut-Ukki. kirjoitti:

No älähän nyt"Kuollut" sinäkin ala "pilkunnussijaksi", käytäntöhän on aina ollut, jos ihminen tuomitaan linnaan, niin hän joutuu silloin "Leivättömän pöydän ääreen", Näin kävi Yli-Saunamäelle ja Merisalolle. Eihän ehdollista saaneet joudu koskaan kä5rsimään tuomiotaan, ainoastaan maine menee, tai sitten se vain kasvaa, on sellaisiakin tapauksia.

Onhan aivan päivänselvää, että nämä Sukari ja Kakkonen ovat liipattuja Kepulaisia kieroilijoita, jotka ovat kaikin keinoin tukeneet Kepu Maalaisliittolaisia Ministereitä ja Kansanedustajia. Jos joku muuta väittää hän ei seuraa Politiikkaa lainkaan.

Olet väärässä. Silloin kun joudutaan oikeuteen, sanotaan leikillisesti, että joudutaan leivättömän pöydän ääreen. Olet ainoa, joka on käyttänyt sanontaa linnaan joutumisesta.

http://urbaanisanakirja.com/word/leivaton-poyta/

Mutta mitä tulee tuohon Kanervan, Yli-Saunamäen ja Sukarin selviämiseen pelkällä ehdollisella tuomiolla, pojat korkannevat tänään kuohuviinipullon. Kokonaan ilman tuomiota saanut Kakkonen voi ottaa Merisalonkin edestä. Välttämättä poikien ei ole tarvis käydä edes Alkossa, sillä kuohuviinipulloja saattoi jäädä hyvinkin yli niistä Kanevan syntymäpäiväjuhlista. Oli ne sellaiset pirskeet, että ai, ai. Jos juoma kuitenkin loppuu kesken, niin ei muuta kuin kapakkakierrokselle Turun keskustaan. Se joka on eniten varoissaan, maksakoon toistenkin lystin.

• Punainen viiva

Kovin samanlainen on järjenjuoksu ja ulosanti Ukilla kuin Romppasen Topiaksella Kiannon kirjassa.
      Liekö ihan samasta puustakin veistetyt?

• Romppasen Topias oli

Ukin isän veli. Samanlaisia pässejä kaikki tyyni?

• Suut suppuun!
        Romppasen Topias oli kirjoitti:

Ukin isän veli. Samanlaisia pässejä kaikki tyyni?

Alkakaamme siis tälläkin palstalla "Uusi elämä", ja jättäkäämme ne rumat sanat kirjoittamatta, ainakin minä Uusi-ukki, kykenen siihen, kyllä näin on näreet, Herraparatkoon.?

• Eihän ihmispolo
        Suut suppuun! kirjoitti:

Alkakaamme siis tälläkin palstalla "Uusi elämä", ja jättäkäämme ne rumat sanat kirjoittamatta, ainakin minä Uusi-ukki, kykenen siihen, kyllä näin on näreet, Herraparatkoon.?

sukuaan ja geenejään voi valita?

Mutta saatiin sentään yksi kokkari tuomittua vankeuteen.

• Näin on näreet????

Uki pitää muistaa, ettei ole pitkä aika siitä kun homous suomessa oli rikos. No ei enää, mutta kuitenkin tämä helppo-heikki on syönyt aina ja syö edlleen veronmaksajien pöydässä.
      Olisi kääkän parempititää hampaatonta turpaansa soukemmalla...

• Uudistunut-Ukki.

Ja sinä Kepulainen "Paskapää", et muuten minun turpaani saa soukemmalle. Sinulle Kepulireppana tekee hyvää kun joku sinuakin vähän valistaa näissä politiikan syvissä syövereissä.

Onhan tunnettu tosiasia, että joka kepua äänestää hän on jäänyt paljolta paitsi, kun tuota ajattelukykyä on meille itse kullekin jaettu. Mistä helvetistä sinä olet saanut käsityksen, että minä veronmaksajien pöydästä syön.Olen taatusti maksanut tälle yhteiskunnalle veroja enempi kuin sinä ja se sinun Huorahtava akkasi yhteensä.

Joten pidä sinä itse se leipäläpäsi pienemmällä, tai minä otan osoitteesi selville, ja tulen itse henkilökohtaisesti Muuraamaan turpavärkkisi er asentoon. joten, sen jälkeen turpasi on taatusti soukemmalla. Syöt loppuelämäsi ruisvelliä pillin kanssa, kyllä näin on näreet.?

• kapin veli

Vanhaa suomalaista sanontaa soveltaen;
      joka demareita äänestää siinä on muutakin vilppiä!

Tähtikirjoittajan tekstiäkö?

"Olen taatusti maksanut tälle yhteiskunnalle veroja enempi kuin sinä ja se sinun Huorahtava akkasi yhteensä.

Joten pidä sinä itse se leipäläpäsi pienemmällä, tai minä otan osoitteesi selville, ja tulen itse henkilökohtaisesti Muuraamaan turpavärkkisi er asentoon. joten, sen jälkeen turpasi on taatusti soukemmalla. Syöt loppuelämäsi ruisvelliä pillin kanssa, kyllä näin on näreet.? "

Kyllä jompe on taas mielissään toverinsa touhuista.

• hohhoh,.,.

Miksi sama henkilö Uudistunut Ukki ja Suut on ...nämähän kaikki aloitukset mitä palstalla on ovat saman henkilön kirjoitteluja.
      Sama henkilö riitelee itsensä kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe