Rasaismi

525642

sekä kunnianloukkaukset satelevat sivustolla. Missä on ylläpito? Olen ilmoittanut useamman kirjoituksen poliisille. Kehoitan MAP laisia ilmoittamaan suoraan poliisille loukkaavista kirjoituksista, koska ylläpito ei näköjään pysy tehtävänsä tasalla.

20

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelevä..

Sheriffi pitäisi ehdottomasti saada, mutta kai anti-mormonit on sitä vastaan kun eivät sitten voi haukkua niinkuin haluavat!

• syytä tarkkailuun

samoin poliisi on tarpeen myös selvittämään mormonien kirjoitukset. Ne hipovat joskus mielipuolisuuden rajaa.

• Ei ollenkaan
        syytä tarkkailuun kirjoitti:

samoin poliisi on tarpeen myös selvittämään mormonien kirjoitukset. Ne hipovat joskus mielipuolisuuden rajaa.

niin paljon, kuin sinun kirjoituksesi.

• Ihmettelevä..
        syytä tarkkailuun kirjoitti:

No sinulla ne usein menevät sen rajan yli.

• KM.

Onko tämä provo? Perätön ilminanto on myös rangaistava teko.

• Ent. jäsen

Nimimerkin kunniaa on vaikea loukata, kun ei tiedetä keneen henkilöön rikos kohdistuu. Ehkä tarkoitat uskonrauhan rikkomista?

Mielestäni pilakuva profeetta Muhamedista oli tarpeeton ja mauton, mutta sekin julkaistiin sananvapauden nimissä monessa muussakin tiedotusvälineessä sen jälkeen, kun tanskalaista lehteä joka ensimmäisenä oli julkaissut pilapiirroksen oli uhkailtu.

Uskon että poliisi puuttuu tekemiisi asiallisiin ilmoituksiin. En seuraa palstaa säännöllisesti, ehkä minulta on jäänyt jotain huomaamatta?

Olethan ymmärtänyt, että kritiikki ja eri mieltä oleminen ei ole rikos, vaan kuuluu hyvin toimivaan demokratiaan - myös uskonasioissa.

• Ex-mormoni

No on täällä ollut ihan henkilökohtaisia loukkauksia, kuin kokonaiseenkin uskonnolliseen ryhmään kohdistuvaa, on kehoitettu mm. lähtemään kokonaan maasta pois jne.. Mielipuoliksi ja jopa murhanhimoisiksikin on mainittu. Siis aika sairasta tekstiä. Normaali keskustelu puuttuu usein kokonaan. Noiden kirjoitusten takana on useinmiten samat henkilöt.

• Ex-luterilainen
        Ex-mormoni kirjoitti:

No on täällä ollut ihan henkilökohtaisia loukkauksia, kuin kokonaiseenkin uskonnolliseen ryhmään kohdistuvaa, on kehoitettu mm. lähtemään kokonaan maasta pois jne.. Mielipuoliksi ja jopa murhanhimoisiksikin on mainittu. Siis aika sairasta tekstiä. Normaali keskustelu puuttuu usein kokonaan. Noiden kirjoitusten takana on useinmiten samat henkilöt.

OHO,väärä nimimerkki lipsahti ihan vahingossa, edellisen kirjoituksen takana olin siis minä, ei mainittu nimimerkki, SORI!!

• Ex-LUTERILAINEN :-)

Kritiiikki ja erimieltä oleminen on normaalia keskusteluun kuuluvaa asiaa. Tylsäähän olisi jos kaikki kaikesta samaa mieltä olisivat. Mutta asiaton hyökkääminen laillista uskonnollista järjestöä ja sen jäseniä kohtaan taas ei kuulu normaaliin keskusteluun, vaan rikkoo uskonnon vapaus lakia. Ihmisten eriarvoistaminen sen perusteella mihin uskoo on rikos.

• ???
        Ex-LUTERILAINEN :-) kirjoitti:

Kritiiikki ja erimieltä oleminen on normaalia keskusteluun kuuluvaa asiaa. Tylsäähän olisi jos kaikki kaikesta samaa mieltä olisivat. Mutta asiaton hyökkääminen laillista uskonnollista järjestöä ja sen jäseniä kohtaan taas ei kuulu normaaliin keskusteluun, vaan rikkoo uskonnon vapaus lakia. Ihmisten eriarvoistaminen sen perusteella mihin uskoo on rikos.

Paholaisen tarkoitus oli pakottaa pakolla muut samanmielisiksi hänen kanssaan. Ei kai tällä palstalla haluta seurata paholaisen tahtoa.

• näinkö?

Niin, eihän me sitä Kristusta ristiinnaulittu, vaan asialla olivat muut...

• M.E.L.

Täysin perusteettomalla huuhaalla ihmisten huijaus ja törkeä rahastus malliin MAP pitäisi mielestäni välittömästi kriminalisoida ja koko touhu saattaa viranomaisten tarkkaan syyniin!

• Ihmettelevä..

Miksi et tee sitä kun kerran perusteetkin mielestäsi on, uho on aina MEL:llä kova, muuta ei sitten tapahdukaan!!

• Ent. jäsen

Kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Asianomistaja on yksityishenkilö, siis on ensin löydettävä palstalle kirjoittaneista ne yksilöt, joiden kunniaa epäillään loukatun.
      Onko tapahtunut kunnianloukkaus vai ei arvioidaan sen perusteella, ovatko väitteet ja palstalla julkaistut kirjoitukset olleet totta vai eivät.

Oikean tiedon esittäminenyksittäisestä mormonismista tai mormonismin vastustajasta saati MAP-kirkosta ei ole kunnianloukkaus. Sen uskon ja olen huomannut, että mormoneista on ikävää ja kiusallista, kun uskontolon kriittisesti suhtautuvaa tietoa kirkon historiasta ja opista on nykyisin Internet-aikana saatavilla helposti.

• Kaikenlaista tietoa on todella paljon saatavilla, mutta tiedon laatua ei internetti takaa. Tieto on väärä, vaikka se olisi internetissäkin. Täältä voi näköjään kukin löytää sellaista "tietoa" kuin haluaa totuudesta välittämättä.

• Kyllä minua on todella solvattu pahasti täällä ihan henkilökohtaisesti, että jos joku ottaa aloituksessa mainitun askeleen niin voi myös ottaa yhteyttä minuun. Sen sijaan asiattomat, väärätkään tiedot MAP kirkosta eivät minua paljoa hetkauta, ainoastaan ne tahallisen loukkaavat ja halventavat henkilöhyökkäykset täällä kirjoittavia mormoneja vastaan ovat todella tørkeitä ja asiattomia. Ei tarvitse kuin katsoa mitä tahansa ketjua niin heti jos ollaan eri mieltä ja uskalletaan puolustaa omaa, itse valitsemaansa uskoa, vastustaja laukoo kunnianloukkauksia ja vastaavia roppa kaupalla.

• 'Turust
        Tapani1 kirjoitti:

Kaikenlaista tietoa on todella paljon saatavilla, mutta tiedon laatua ei internetti takaa. Tieto on väärä, vaikka se olisi internetissäkin. Täältä voi näköjään kukin löytää sellaista "tietoa" kuin haluaa totuudesta välittämättä.

Juu lueskelin MAPin omia kertomuksia kirkon presidenteistä. Onhan noissa totuuden hiven, mutta vain hiven, siksi puhtaaksi pestyä nuo tekstit ovat, ettei niitä ensinkään voi kutsua totuudeksi, ei sitten niin likikään.

Kaikesta huolimatta jatkan tutkijana.

Turust

• 'Turust
        nenada kirjoitti:

Kyllä minua on todella solvattu pahasti täällä ihan henkilökohtaisesti, että jos joku ottaa aloituksessa mainitun askeleen niin voi myös ottaa yhteyttä minuun. Sen sijaan asiattomat, väärätkään tiedot MAP kirkosta eivät minua paljoa hetkauta, ainoastaan ne tahallisen loukkaavat ja halventavat henkilöhyökkäykset täällä kirjoittavia mormoneja vastaan ovat todella tørkeitä ja asiattomia. Ei tarvitse kuin katsoa mitä tahansa ketjua niin heti jos ollaan eri mieltä ja uskalletaan puolustaa omaa, itse valitsemaansa uskoa, vastustaja laukoo kunnianloukkauksia ja vastaavia roppa kaupalla.

Mites se taas olikaan malka ja hirsi? Kyllä lunta on tullut tupaan. Olen ajatellut, että kesä kuivaa minkä kasteleekin, ei siinä polliisia tarvita.

Sinua "nenada" olen mielestäni kohdellut aina kaikella rakkaudella.

Turust

• 'Turust kirjoitti:

Mites se taas olikaan malka ja hirsi? Kyllä lunta on tullut tupaan. Olen ajatellut, että kesä kuivaa minkä kasteleekin, ei siinä polliisia tarvita.

Sinua "nenada" olen mielestäni kohdellut aina kaikella rakkaudella.

Turust

Oliko lauseeni ehkä MINÄ muodossa????

• 'Turust
        nenada kirjoitti:

Oliko lauseeni ehkä MINÄ muodossa????

Minulla menee nyt yli hilseen?

>>"Kyllä minua on todella solvattu pahasti täällä ihan"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5876
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe