Puolueen kannatus on jo niin kovassa syöksykierteessä, että persukansan edustajat rupeavat kilvan etsimään poliittisia turvapaikkoja muista puolueista. Mitkä mahtavat olla uudet osoitteet?
Itse veikkaan että ainakin persujen parhaimmisto löytää uuden kodin Keskustasta.
Saa nähdä miten Soini rankaisee itse säätämänsä loikkaussopimuksen rikkojia.
Minne persu loikkaa?
5
<50
Vastaukset
- munaton persu
Persut loikkii puskiin mölisemään?
- Tiina Viinakakku
Kopsukierrettä ei saa päästää katkeamaan. Pienikin selvä hetki ja eroaminen persuista on taas päivää lähempänä. Kauheaa!!!
- Mielenkiintoista :)
Taitaa olla enemmänkin sellainen "tilattu juttu", nämä suosion laskut ja nousut. Jäljet kun tuppaavat johtamaan sinne ylimielisten sylttytehtaalle, josta annetaan tulokset näille Kokoomusmedioille, jotka sitten julistavat ne kaikista tuuteistaan ehdottomana totuutena.
Sisäpiirin tekemään kyselyyn väitetään osallistuneen n. tuhat henkilöä.
Tuostahan sitä sitten onkin aineistoa riittävästi vetää johtopäätöksiä koko kansan mielipiteestä, kun kysytään mitä puoluetta äänestäisi esim. n. tuhat (todellisuudessa 11) yli 120.000,- / v. West Endissä asuvaa Kokoomuslaista, ja loput puolueet järjestellään tarpeen mukaan sopivaan "kannatusjärjestykseen"- Per Sutina
Salaliitto siis kaiken takana?
- Pers Karva
Per Sutina kirjoitti:
Salaliitto siis kaiken takana?
Aivan selvä salaliitto! Salajuonia meitä persuja vastaan, muut on kateellisia meidän jytkystä! Meitä vainotaan!!! Kauheaa minä kyllä pahoitan nyt mieleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760