voiko näin tehdä?

oikeinvaiei

eli tunnen ihmisen joka liikutttaa shettiistäään mutta ei ratsasta koska on liian iso ponille. Mutta hänen päivän liikutukseen kuuluu mm se että hän kävelee PITKIÄ lenkkejä metsässä taluttaen ponia riimussa riimunnarulla.Ja joskus hän juokseekin pieniä pätkiä sen kanssa. Onko tuo oikein?tai voiko ponia liikuttaa sillä tavalla?

8

240

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansukka

Kyllä voi.

t. ponimimmi

• _katherine_

voi hyvin liikuttaa.

Etenkin jos poni vielä ulkoillee isossa tarhassa koko päivän ja mielellään kavereiden kanssa, niin ponihan saa ihan riittävästi liikuntaa.

• oikeinvaiei

aijjaa :) on heillä muitakin poneja ja iso tarha :)

• akka vaan

poni varmaan tykkää tuosta tyylistä enemmänkin kuin siitä että joku karmeen painava istuis selässä. Ei ratsastus ole hevoselle ole välttämätöntä, vaan se että saa oikoa raajojaan ja hölkötellä

• moihh

saat kyllä panna takaa t äiti :)

• r haq

Kyllä ponia voi noinkin liikuttaa, jos maastolenkit ovat vielä pitkiä. jos heppaa liikuttaaa, ei se tarkoita että sillä pitäisi ratsastaa

• Tuskuvain

Tottakai voi. :D

• Serlk

Hyvä tapa on jos ei voi muuten itse ratsastaa. Ponille ois tietenkin selän kannalta hyvä jos joku pienempi sitten kävisi vaikka kerran viikossa vaikkapa käyntiä ja vähän ravia. Selkä pysyisi kunnosssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      645
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      15
      574
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      36
      503
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      48
      491
    9. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      485
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68
      469
    Aihe