Sellanen kaunis ja lyhyt ;)
Taisin ihastua vähän kaupan myyjään.
17
564
Vastaukset
- Haaannnanna
No jos ihastuit nii miks et mitää tee?????
- *¨*^*
Olen sen verran ujo eikä siinä ruuhkassa mitään voi tehdä.Ehkä jos joskus olis parempi paikka...
- jono ihastujia
Kauniit kaupanmyyjäparat!
- asödgfökjls
Onko se sitten ammatin varjopuolia vai positiivinen asia mutta tuntuu olevan aika yleistä. Saattaisi olla sinkku ihmiselle hyvä tapa löytää seuraa. Vai mahtaako olla kiusallista jos tarinaniskijää lyöttäytyy seuraan liiaksikin. Kertokaapa kaupan alalla työskentelevät että onko vipinää? Asiallisia lähestymisiä vai kiusallista tuijottelua?
- Jokainen päättäköön
Jokainen päättää itse. Minusta harvinainen huono tapa "löytää" seuraa, itse kun olet paikan ja kassan vanki, pois ei pääse.
- NEUVONANTAJA
Missäs tämä neiti työskentelee ?
- *¨*^*
Hän työskentelee K-Kaupassa tuossa lähellä.
- nainenn----
Kerro se hänelle, oi voi tämä elämä on lyhyt. Sulje ujoutesi ja kerro se hänelle. Ethän sinä mitään menetä. Good luck.
- nuori kassaneiti
Minkä ikäinen? Nuori vaiko vanhempi?
- *¨*^*
Nuori kassatyttö. Hänellä on vaaleat hiukset jotka ovat ponnarilla.
- nuuskamuikkunen
Missä näit tämän ihastuksen kohteen? kassajonossa? Missä kaupassa?
- ###¤%#
sama täällä.makuunin tyttöön
- teoriaa tosin vain
Oli kyse sitten kaupasta, baarista, tai mistä vaan, niin ainahan ne tuntuu palkkaavan mielummin hyvän näköisiä tyttöjä sinne hommiin. Vissiin sen takia että ihastuneet miehet juoksisivat jatkuvasti juuri kyseisissä paikoissa... :-D
- ...
Ne on vähän sellasii sisäänheittäjiä, myyjät ottaa katsekontaktia niin asiakas kääntyy kauppaan ja ostaa tuotteita;)
- #007.1
Mielessäni jumppasimme jo duona.
Perhana sinua harmaa mössöni ! - zölefppe
totta turisette ihmiset :)):))
- naikkonen
Mäki taisin ihastuu kaupan myyjää ;))) se oli semmone pitkä komee tummatukkanen ja ruskee silmänen mies ja kiitteli kovasti ostoksista ja hymyili ;))) tottakai hymyilin takas :;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663302Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811334
- 1371038
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61677Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626