Miksi ruokitte trollia ??????????????? Sehän nauttii siitä ja innostuu vain lisää.
Metakeskustelu 2
21
59
Vastaukset
- 44+1944
Niin näkyy käyneen kun ketjuja tarkastelee.
- Trollallaa
Joo, lopetin jo aikaa sitten kommentoinnin ja vastailun. Nykyään painelen vain peukkua alaspäin jokaiseen trollin viestiin edes lukematta niitä.
- Vesa Kaitera
Trollalaa kirjoitti :"Joo, lopetin jo aikaa sitten kommentoinnin ja vastailun. Nykyään painelen vain peukkua alaspäin jokaiseen trollin viestiin edes lukematta niitä."
En oikein usko, että tuo on voittava strategia. Kyllä kaikki tälle saitille lähetety vietit kannattaisi lukea, olivatpa ne sitten kuinka äkkivääriä ja moskaa sisältäviä tahansa. Jos viestissä on jotakin selkeästi paikkansapitämätöntä, niin kannattaa kirjoittaa muutaman rivin kommentti, jossa perustelee, miksi jokin väite on väärä.
Tietenkin on aika turhauttavaa, kun Vastaaja kymmenennen kerran esittää jotakin ihmeellistä huolimatta siitä, että hänelle on asia seikkaperäisesti selostettu, mutta
Vastaaja tekee vain työtään, josta hänelle ehkä maksetaan palkkaakin.
Omasta puolestani valitan sitä, että omissa vastauksissani rönsyilen vähän sinnen ja tänne, mikä saattaa haitata tekstini luettavuutta. Mutten jankkaa, jollei sitten Vastaaja omilla toimillaan pakota minua toistamaan argumenttejani.
Jos ne, jotka tästä ydinvoimasta käytöstä ihan tosissaan paljon tietävät, karttelevat tätä saittia, niin silloin kaikkein paukapäisimpiä ja julkisuudessakin moneen kertaan vääriksi osoitettuja väitteitä voi tällä saitilla esittää ihan vapaasti. Minkälaisen vaikutuksen se tekeekään sellaiseen henkilöön, joka on epävarma ydinvoiman suhteen ja haluaa lisää tietoa ?
Älkää jättäkö tätä saittia ydinvoiman vastustajien propaganda-areenaksi. Huomasin tyydytyksekseni, että Vastaajan väite "ydinräjähdyksen mahdollisuudesta Tshernobylin ydinvoimalassa" oli perusteellisesti tullut asiaa tuntevien nimimerkkien kumoamaksi. Näin tulisi jatkaa.- Kylmä totuus
Saanen kysyä taustaasi liittyen palstan aiheeseen.Täällä on ollut hyvin vähän sähköntuotaantoon yleensä liittyen ja harva on edes käynyt ydinvoimalassa.Tosiaan pelkän viheruskovaisen temmellyskentäksi tätä ei viitsisi jättää,vaikkakin palstan viesteillä ei ole mitään vaikutusta sähköntuotantoon Suomessa,saatikka ydinvoimaloiden hankkeisiin.Mutta olettamuksiin skenaarioskeidoineen en ala vastailemaan.Pysytään vain todetuissa faktoissa.
- Vesa Kaitera
Kylmä totuus kirjoitti :"Saanen kysyä taustaasi liittyen palstan aiheeseen."
Minulla ei ole lainkaan muodollista koulutusta ydinfysiikan osalta, teoreettisen fysiikan kyllä, mutta se on ihan eri asia. Olen kuitenkin jo lapsesta pitäen ollut kiinnostunut ydifysiikasta ja olen lukenut siitä pari kirjaa. Tiedän myös pääpiirteissään sen, mitä ydinvoimalassa tapahtuu ja miksi ja mitä siellä ei mitenkään voi tapahtua. Mutta tietopuoleni ydinvoiman käytöstä rajoittuu asioista kohtuulisesti tietävän amatöörin tasolle.
Ydinvoiman vastaisen kansanliikkeen olemuksesta ja argumenteista minulla on varsin kattava käsitys. Olen lukenut jokseenkin kaikki ydinvoimaan kriititsesti tai täysin kielteisesti suhtautuvat suomenkieliset teokset ja muutaman englanninkielisenkin. Tarkoitukseni on ollut päästä sisälle ydinvoiman vastustajien ajatusmaailmaan, ja uskon, että olen siinä myös onnistunut. Tämä tekee minusta varsin vaarallisen vastustajan ydinvoiman vastustajien silmissä, vaikka työn kautta saatu syvällinen tietämys ydinvoimasta minulta puuttuukin. Tiedän juuri riittävästi asiasta ollakseni kelpo propagandisti. Olisi kutienkin toivottavaa, että ydinenergia-alan varsinaiset ammattilaiset hoitaisivat ison osan argumentoinnista, koska silloin suoranaiset asiavirheet eliminoituisivat.- Kupppa-Juuson jälkik
Tuohan on kyllä jo huomattu. Paitsi, et sinä vaarallinen vastustaja ole. Pikemminkin osaamaton höyrähtänyt tai vielä paremmin sanottuna kirjaviisaudesta höyrähtänyt.
Käytännön työssä ja siihen koulutuksesa asiat oppineet tietävät aika paljon sellaista, mitä sinä et edes halua tunnustaa olevan olemassa.
En viitsi kaikkiin trolleihi(si/n) edes ottaa kantaa. Niin yksipuolisia ne usein ovat ja kaukaa ohi menevät. Ehkä joku muu on arvostelukyvyttömämpi? - Kylmä totuus
Ydinvoima sähköntuotannossa ja Suomen koko sähköntuotanto on todella paljon muuta kuinydinfysiikan osuus,vaikka sillä onkin tärkeä osa tuotantomuodossa.Itse käytännössä sähköntuotantoa nähneenä ja kokeneena huvittaa usein näiden viheruskovaisten (ydinvoimaan kriittisesti suhtautuvat) lapsellinen hyväuskoisuus siihen propagandaan mitä vihertävät politrukit heille syöttävät.Yhtenä esimerkkinä on se että he uskovat saavansa kotinsa pistorasiasta vain esim. tuulivoimalla tuotettua sähköä.Ammattipiireissä tälle nauretaan hyvänä vitsinä,mutta jotkut todella uskovat asiaan.Sähköopin perusteet kannattaisi silloin lukea.Kiitos kuitenkin asiallisesta viestinnästä,vaikka viestien ajoitukset erään viheruskovaisen kanssa pistävät välillä epäilyttämään.
- suku on pahin
Miksi et käytä rekisteröitya nimimerkkiäsi, Vastaaja ?
Johtuuko se kenties siitä, että viestisi sisältö on typerä vai siitäkö,
että olet Kuppa-Juuson jälkikasvua ?- Kylmä totuus
Melkein kaikki palstan ydinvoiman vastaiset viestit ovat hänen eri nikeillä tehtyjä.Sen huomasi siitä kun hän oli pari kuukautta "pois" palstalta,niin viherkiimaiset viestit hävisivät täysin.
- Vesa Kaitera
Kuppa-Juuson jälkik kommentoi kirjoitustanii :"Tuohan on kyllä jo huomattu. Paitsi, et sinä vaarallinen vastustaja ole. Pikemminkin osaamaton höyrähtänyt tai vielä paremmin sanottuna kirjaviisaudesta höyrähtänyt."
Sellaiselle ydinvoiman vastustajalle, joka IHAN tosissaan tietää paljon ydinvoimasta, minä en kirjoituksineni varmaankaan ole vaarallinen. Tämän toki tunnustan. Mutta tällaisia henkilöitä (joihin Sinä hyvinkin saatat kuulua) on prosentuaalisesti tosi vähän. Ylivoimainen enemmistö ydinfysiikkaan ja ydinvoimateknologiaan perusteellisesti tutustuneista suhtautuu ydinvoiman käyttöön positiivisesti tai vähintään neutraalisti. Jos he olisivat tosissaan inhonneet ydinvoimaa, niin tusknpa he olsiivat tuolhon alaan perehtyneet. Ylivoimainen enemmistö ydinvoiman vastustajista tuntee ydinvoiman merkittävästi huonommin kuin mitä minä. Siksi olen pärjäillyt vittelyissä heidän kanssan toistaiseksi ihan hyvin.
Kuppa-Juuson jälkik :"Käytännön työssä ja siihen koulutuksesa asiat oppineet tietävät aika paljon sellaista, mitä sinä et edes halua tunnustaa olevan olemassa."
Tuo väittämäsi pitää varmaan paikkansa. Tiedän toki, että oma tietämykseni on rajallinen. Mutta on minulla kuitenkin oikeus komeentointiin silloin, kun joku viherpiiperö heittä peliin jotakin, jonka tiedän hyvin olevan aivan täyttä potaskaa.
Kuppa-Juuson jälkik :"En viitsi kaikkiin trolleihi(si/n) edes ottaa kantaa. Niin yksipuolisia ne usein ovat ja kaukaa ohi menevät. Ehkä joku muu on arvostelukyvyttömämpi?"
Näyttää siltä, että suhtaudut minun kirjoiuksiini ylhäisen välinpitämättömäksi. Siihen Sinulla on tietenkin oikeus. Mutta vaikka kirjoitukseni luonnollisesti ovat jossain määrin yksipuolisia, koska pyrin nimenomaan antamaan ydinvoimasta mahdollisimman hyvän käsityksen, niin en pyri tietoisesti provosoimaan vaan esitän vain käsitykseni. Olen aina valmis asialliseen keskusteluun, ja jos pystyt osoittamaan minun antaneen väärää tietoa, niin hyvinkin mahdollisesti muutan kantani tuota asiasta. Minulla ei ole minkäänlaista intressiä esittää virheellistä tietoa. Se ei olisi omalta kannaltanikaan tarkoituksenmukaista. Mutta olisi hyvä, että eksperit tulivat tälläkin saitilla ulos koloistaan, eivätkä jättäisi Vastaajaa ja minua kaksistaan areenalle.
Mutta jos yrität taittaa peistä vain herjataksesi minua, niin lyöt kirveesi kiveen. Minä olen erittäinkin kokenut nettikeskustelujen kävijä. minkä huomaat, jos katsot, mitä netistä nimeni takaa löytyy.- Kylmä totuus
Tuohon lisäisin yhden kommentin kohtaan "käytännön työssä ja siihen liittyvässä.....".Tällä palstalla ei ole montaa näkynyt,jotka olisivat olleet käytännön töissä tai toimessa sähköntuotannon eriasteisissa tehtävissä Suomessa.Yksi antaa välillä näin ymmärtää,mutta en ole hänestäkään varma.Yhtenäepäilyttävänä pointtina on määrätyt pitkäaikaiset ja sitovat sopimukset,joita ei liikesalaisuuksina ym. tuotaisi julkisuuten työsuhteen päättyessäkään ja häneltä niitä putkahtelee.Täytenä poliittisena politrukkina en Kuppa-Juusona kuittailisi toisen teoriatiedoista.
- sitroen.
Kylmä totuus kirjoitti:
Tuohon lisäisin yhden kommentin kohtaan "käytännön työssä ja siihen liittyvässä.....".Tällä palstalla ei ole montaa näkynyt,jotka olisivat olleet käytännön töissä tai toimessa sähköntuotannon eriasteisissa tehtävissä Suomessa.Yksi antaa välillä näin ymmärtää,mutta en ole hänestäkään varma.Yhtenäepäilyttävänä pointtina on määrätyt pitkäaikaiset ja sitovat sopimukset,joita ei liikesalaisuuksina ym. tuotaisi julkisuuten työsuhteen päättyessäkään ja häneltä niitä putkahtelee.Täytenä poliittisena politrukkina en Kuppa-Juusona kuittailisi toisen teoriatiedoista.
Ei ole minun tietääkseni mitään määrätty salaisuudeksi paitsi yhtä asiaa, josta en tiedä itsekään muuta kuin että se on. Eikä sekään liity ydintekniikkaan vaan lähinnä sairaan mielen militarismiin. Enempää en vihjeitä anna.
- Tietääksesi ??
Kun monisivuinen sopimus sitoumuksineen allekirjoitetaan,niin kyllä jokainen sen sisällön tietää ja muistaa vielä vuosikymmenten päästä.Menettely on käytössä muissakin strategisissa kohteissa kuin ydinvoimala.
- Sitä ennen.
Ennenkuin työsopimusta lisäliitteineen edes päästään allekirjoittamaan on toimihenkilön ja usein työntekijänkin taustat selvitetty kaikessa hiljaisuudessa.Älkää unohtako sitä tässä vauhdissa.
- sitroen.
Sitä ennen. kirjoitti:
Ennenkuin työsopimusta lisäliitteineen edes päästään allekirjoittamaan on toimihenkilön ja usein työntekijänkin taustat selvitetty kaikessa hiljaisuudessa.Älkää unohtako sitä tässä vauhdissa.
Sehän on kaikille selvä ja se kerrotaankin, että SUPO:sta hankitaan kaikki saatavilla oleva tieto Isonveljen arkistosta. Jonkin osan näistä kai saisi itsekin halutessaan tarkistaa, vaan ei kaikkia. Eipä ole kiinostanut tarkistaa. Ja jos tarkistat ja virheen löydät, on sitä turha yrittää oikaista. Järjestelmä on aina oikeassa ja sinä väärässä...
Työsopimus minulla on vieläkin tallella ja sitä on tasan yksi sivu, kirjoitettu yhdelle puolelle paperia eikä minkäänlaista viittaustakaan mihinkään salaisuuksiin.
Niin että jospa ottaisit ne Hollywoodin tuotteet sinä mitä ne oikeasti ovat etkä kehittelisi niitä omassa pienessä päässäsi ties miksi. Meillä on jo ennestäänkin näistä ramboista sun muista höyrähtäneitä enemmän kuin tarpeeksi. - Yksisivuinen!
sitroen. kirjoitti:
Sehän on kaikille selvä ja se kerrotaankin, että SUPO:sta hankitaan kaikki saatavilla oleva tieto Isonveljen arkistosta. Jonkin osan näistä kai saisi itsekin halutessaan tarkistaa, vaan ei kaikkia. Eipä ole kiinostanut tarkistaa. Ja jos tarkistat ja virheen löydät, on sitä turha yrittää oikaista. Järjestelmä on aina oikeassa ja sinä väärässä...
Työsopimus minulla on vieläkin tallella ja sitä on tasan yksi sivu, kirjoitettu yhdelle puolelle paperia eikä minkäänlaista viittaustakaan mihinkään salaisuuksiin.
Niin että jospa ottaisit ne Hollywoodin tuotteet sinä mitä ne oikeasti ovat etkä kehittelisi niitä omassa pienessä päässäsi ties miksi. Meillä on jo ennestäänkin näistä ramboista sun muista höyrähtäneitä enemmän kuin tarpeeksi.Asia tuli selväksi.Kyllä nää yksisivuiset tunnetaan.
- sitroen.
Yksisivuinen! kirjoitti:
Asia tuli selväksi.Kyllä nää yksisivuiset tunnetaan.
Ehkä sinä olet niin epäilyttävä persoona, että sinuun ei luoteta missään asiassa ollenkaan vaan sinun pitää erikseen sitoutua kaikkeen mahdolliseen. Onneksi meitä on toisenlaisiakin! Mitä yksinkertaisempi henkilö, sitä enemmän ohjeistusta ja valvontaa tarvitaan jo alusta sti.
- sitroen.
Ehkä silloin kun on kyse sinusta, mutta älä luule kaikkia kaltaisiksesi!
- Sen olemme
sitroen. kirjoitti:
Ehkä sinä olet niin epäilyttävä persoona, että sinuun ei luoteta missään asiassa ollenkaan vaan sinun pitää erikseen sitoutua kaikkeen mahdolliseen. Onneksi meitä on toisenlaisiakin! Mitä yksinkertaisempi henkilö, sitä enemmän ohjeistusta ja valvontaa tarvitaan jo alusta sti.
täällä jo huomanneet,mutta hienotunteisina emme ole sitä sinulle suoraan sanoneet.
- sitroen.
sitroen. kirjoitti:
Meninpä halpaan...
Sitten kun saat ne koulusi joskus käytyä ja jos oikein hyvin käy, niin saatat päästä ensimmäiseen työsuhteeseesi. Älä sitten ylläty, vaikka se olisi suullinenkin eli ei mitään paperia. Ja jos on oikein paperilla, niin sitä ei todellakaan ole kuin se yksi sivu. Siihen kyllä sopii kaikki tarpeellinen eikä tule täyteenkään.
Mutta käyhän se koulusi ensin kunnialla loppuun. - Ette nyt bonjaa
Sen olemme kirjoitti:
täällä jo huomanneet,mutta hienotunteisina emme ole sitä sinulle suoraan sanoneet.
Ei ämpärifirmojen tyypeille tehdä työsoppareita eikä lisukkeita kirjata,kun niitä ei ole.Rätti ja moppi on niiden ainoat työsopparit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764