ja seuraavaksi onkin tulossa pääkonnille eli kepulauisille jotka ottivat lahjuksia vielä kovemmat tuomiot.
poliisi on perustanut keskusrikospoliisiin oman osaston joka keskittyy vain ja ainoastaan kepurikoksiin. tämä osasto on ollut koko ajan täystyöllistetty
kepun rikollisille rahoittajille kunnon linnatuomiot
7
57
Vastaukset
- Osmium 76
Kepulaisten rivit harvenevat sitä mukaan kun oikeus ehtii käsittelemään heidän rikoksensa.
- a-tappi kepu
tarvitaan lisää vankiloita et kaikki keput saadaan lusimaan pitkiä tuomioitaan törkeistä rikoksista. rikoshaitari kepuilla on laaja se kattaa pedofilian, eläimiinsekaantumisesta lahjuksiin ja tukiaispetoksiin
- Punikkiruikkujen
surkeimmat voimat ovat kömpineet koloistamaan ylistämään puna-aatetta ja ulvomaan surkeuttaan?
Keput lahjoo kokkaria ja tuomitaan linnaan? On tämä männy mahottomaksi...- tuomiot tulee
vielä pekkarisen rovaniemelle järkkäämästä anustappitehtaasta
- Onko tappitestaajan
tuomiot tulee kirjoitti:
vielä pekkarisen rovaniemelle järkkäämästä anustappitehtaasta
työkin sinulle liian vaativa?
- tappitestaajan
Onko tappitestaajan kirjoitti:
työkin sinulle liian vaativa?
paikka on kepun kiintiöpaikka
- Mitali annettava
Timo Kallille suuri kiitos että paljasti rikollisuuden.Ilman hänen rehellisyyttään tuollainen rikollisuus olisi jatkunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233