ex-ministeri Kanerva yli vuosi ehdonalaista,rikostovereille kuten Arto Merisalolle peräti 6v. ehdotonta vankeutta.
Näin siis Kokoomus jengille,jota lähellä Rkp:n johto on.
Nämä ovat niitä oikeita rikoksia ja Kokoomuslaiset ovat niihin syyllistyneet.
Aivan eri juttu kuin jonkun persun pieni sakkotuomio.
KOKOOMUSLAISILLE KOVAT TUOMIOT
6
64
Vastaukset
- WMP
Tuomiota julistettaessa sanottiin, että Kanerva ei enaa saisi olla luottamustoimissa.
Sitten haastatellaan Kataista, joka ei näe mitään syytä miksi Kanerva ei saisi jatkaa.
Ja Kanervakin sanoi että hänen sydämensä on ihan puhdas!- hude 67
hyllyttään kanerva pitäisi,ei voi olla luottamus tehtävissä kun on nyt jo tuomio tullu vaikka valittaa!
hude 67 kirjoitti:
hyllyttään kanerva pitäisi,ei voi olla luottamus tehtävissä kun on nyt jo tuomio tullu vaikka valittaa!
Hyllyttää mistä?
- Rantaruottalainen
Keskustelua RKP:n harjottamasta politiikasta?
- KYLLÄ!
Kokoomus, rahatuki ja RKP kuuluvat oleellisesti yhteen.
- Kok alkoholismi:.
KYLLÄ! kirjoitti:
Kokoomus, rahatuki ja RKP kuuluvat oleellisesti yhteen.
.
Jonkun olisi myös puututtava kokkareiden alkoholismiin eduskunnassa
Se on eduskunnan työtä halveksuvaa käytöstä
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057