Tulit mieleeni yllättäen ja jäin miettimään että mitäköhän sinulle nykyään kuuluu? En ole aikoihin etsintäkuulutellut (tiedoksi), mutta nyt ajattelin laittaa viestin ja kysäistä.
Joskus vuosia sitten juttelimme tanssikursseista. Olen vieläkin aika huono tanssimaan, kuin myös se samainen tanssittajani. Saarenmaan valssiin vielä taipuisin, mutta disco ei kyllä sovi minulle. Olen kai tulossa jo vanhaksi. ;D
Olisi hienoa vielä tavata joskus, vaikkapa seuraavalla eläkeläisristeilyllä. Siellä se vakiporukka vaihtuu tiuhaan ja moni on jo niin huonossa hapessa, ettei paria minuuttia kauempaa kestä jenkkaakaan! Kaljakärryjä kyllä jaksavat perässään vetää... :D
En millään muista enää sinun sukunimeäsi, siksi laitoin tänne. Dementian alkuoireita varmaan jo tulossa. ;D
Olisin tietysti laittanut sähköpostia, mutta siinäkin se ongelma etten ole vuosiin päässyt enää kirjautumaan siihen luukun postiin kun unohdin salasanan. Mahtaa se olla jo pullollaan Viagra-mainoksia! :DD
Hienoa kevättä, kerro terveiset Jormallekin!
Johannes 77v.
Sisko 68v.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498