Me kaikki ihailemme suurta rohkeuttasi!
Breivik on todellinen suurmies!
8
<50
Vastaukset
- Poslliiniasia
Antaako poliisi vielä kävellä ninellien vielä vapaana.????
- Vieläkinkövielä
Onko yksi vielä vielä liikaa????? - homohomohomo
Vieläkinkövielä kirjoitti:
Onko yksi vielä vielä liikaa?????Brouhahhahahahahahhahaahahahahahahaahahahahhhahahahaha
pakkoruosittaja ei osaa edes suomea!!!!! - vittusaatanaperkele
Mitkä helvetin ninellit? Leniniäkö tarkoitat? Nilelhän on Suomalainen pölvästi.
- viha oikeutettua
Elintasopakolaiset on itse aiheuttaneet oman tilanteensa.
- Hesa-Esa
Islam leviää huolestuttavasti Euroopassa. Malmössä ja Brysselissä jo 25% asukkaista on muslimeja.Laita hakusanoiksi islam leviää Euroopassa. Katso youtube.
- .matti.
Rättipäät ovat suuri ongelma, josta tosin ei saisi puhua.
Mutta ongelma se on! - venkula-8
.matti. kirjoitti:
Rättipäät ovat suuri ongelma, josta tosin ei saisi puhua.
Mutta ongelma se on!Massatyöttömyys ja köyhyys ovat isompi ongelma, mutta niistäkään ei saa puhua mitään, katainen kataistaa asiakirjat ja totuuden!!!!
Jos sinulla on ongelmia KATAISE ne maton alle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112