Vertailua kaupat vs vm

Toimiiko vm???

Laittakaapas tähän ketjuun (lähes) sama tuote vertailuun, että mitä se maksaa vm kautta ostettuna ja mitä se maksaa muualta ostettuna (postikuluineen). Yritän hahmottaa, että löytyykö jotain hittituotetta vm toimesta joka minun kannattaa ostaa. Mielellään linkit myös tuotteiden ominaisuuksista hintojen lisäksi, että mistä sen voi ostaa. Takuut ja palautusoikeusehdot olisi myös hyvä mainita.

Minulla on epäilys, että kaupasta löytyy yleensä halvemmalla, mutta nyt on mahdollisuus todistaa toisin...

23

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nike free men runnin

Thank you very much to us to share your blog, you blog is very good, content is also very rich and I was like. I have to share my websiteVery glad to see your blog, thank you share so many interesting things. Hope that in the future can see you day published more interesting!Your blog is very informative and useful. You have written it very well.
      I have bookmarked your blog.Can see your blog I very happy! Thanks for your sharing, I wish you a happy life!

• hintojen salailua.

Ei verhostohuijaus tuotteiden hintoja voi julkaista missään, nehän ovat ihan järkyttävää vedätystä.

• Korkeat hinnat

>>>Ei verhostohuijaus tuotteiden hintoja voi julkaista missään, nehän ovat ihan järkyttävää vedätystä.

Olen aiemminkin kysellyt hinnoista ja siltä tosiaan vaikuttaa. Välillä googlettaminenkin auttaa hintojen selvittelyssä. Toistaiseksi vaikuttavat kovin korkeilta suhteessa tavallisten kauppojen hintoihin.

Jos korkeasti hinnoitellulla tuotteella ei ole edes erittäin laadukkaita ominaisuuksia, niin eihän sitä kukaan vertaileva asiakas osta. Ja myöskään sellainen tuote ei kestä julkista vertailua.

• kus kus kusetusta

--Ja myöskään sellainen tuote ei kestä julkista vertailua. --

Juuri tämän takia hintoja ei kerrota.

• hihiiiiiiiiii

Kyllä aikuiset ihmiset osaavat vertailla tuotteita ja ominaisuuksia. Viimeistään myöhemmin silmät avautuvat jos ei hinta/laatu suhde kohtaa ja otetaan opiksi. Onhan se pirun noloa yrittää myydä vm tuotteita jos hinta kuulostaa maalikon korvissa melko korkealta ja ei osata välttämättä tuotteen "laatuominaisuuksia" markkinoida jos sattuukin olemaan tarkempi asiakas eli kyselee paljon ja miettii omilla aivoillaan eikä anna myyntipuheiden sokaista. .:D

• TodellaHuonoDiili!

Ketju avattu noin kolme viikkoa sitten.

Tulos: 0 tuotetta

Johtopäätös: VM ei ole hyvä diili tavallisen kuluttajan kannalta, joka ei aio touhuun liittyä vaan ostaa vain tavaraa.

• 10+2

Oletteko laiskoja vai tyhmiä? Täällä kun ollaan niin pirun viisaita olevinaan, niin luulis, että osaatte etsiä itsekin nuo tarvittavat tiedot. Täällä uhotaan tietävän kaikista firmoista kaikki, mutta kumma juttu, että sitten pitää laittaa tällanen ketju pystyyn, ikään kuin ei enää tiedettäsikään yhtään ainoata vm firmaa...?!? Siitä vaan hakusanaksi kuukkeliin verkosofirman nimi (muistakaa myös suoramyynnin puolella olevat firmat) ja etsimään ko. firman kuvastoa/hinnastoa, netikuappaa tmv, mistä nuo tarvittavat tiedot yleensä löytyy. Herää siis väkisinkin kysymys, että kummat tässä niitä "tyhmempiä" tai huijareita sitten loppupeleissä olikaan - puolustajat vai vastustajat?

• NollaHyväOlla!;)

Hehehehhehe, jopas olikin hyvä peruste KAUPPIAALLA. "En mä mitään mun myymistä tuotteista suostu kertomaan! Ettikää ite tiedot!!! Mä vaan myyn näitä enkä esittele!!! Katos kun kauppa käy ilmankin mitään vertailuja kun mä vaan sanon että on laadukas tuote, niin kaikki uskoo!!!" ;D

Se vain on niin että vm puolustelijat alkaa näyttämään todella tyhmiltä laittamalla todella tyhmiä puolustus kommentteja. Vaarantaa tulevaisuudessa myös uusien jäsenten liittymisen jos sattuvat näitä lukemaan netistä kun ei edes MITÄÄN hittituotetta ole jota myymällä saisi edes jotain järkeviä tuloja kuukaudesta toiseen. ;)

Muistutan nyt vielä mitä tuonne ketjun alkuun kirjoitin:

"Minulla on epäilys, että kaupasta löytyy yleensä halvemmalla, mutta nyt on mahdollisuus todistaa toisin... "

Ja todella hyvin onkin nyt asia todistettu kun tulos EDELLEEN NOLLA. :)

• 16+5

Pöljät! Ihan turhaa löpinää asian hämäryydestä. Miksi puolustajien tarvis vaivautua teille antamaan kaikki tarjottimella, kun ette itsekään viitsi sen kummemmin perustella mitään? Netistä löytyy samat tekstit, mitä esittelijät pölisee esim. esittelyissäkin? Jos on noin viisas, kuin annnat ymmärtää, niin ei pitäs olla monen minuutin homma etsiä firman sivut ja katsoa, sieltä hintoja, tuotteiden ominaisuuksia jne. Vai oletteko sitä sukupolvea, joka on saanut ruokansakin valmiiksi pureksittuna? Ja vaikka olenkin se tyhmempi osapuoli teidän mielestä, niin jopa minä osaan etsiä näitä tietoja ihan itse netistä ja menemällä esittelyyn sellaisen mahdollisuuden tarjoutuessa, jossa osaan arvioida loput ja muodostaa VASTA SITTEN mielipiteeni tuotteen tai konseptin toimivuudesta tai toimimattomuudesta. Olen käynyt useissa esittelyissä ja voin tosiaan sanoa, että hyvin pitkälle ne esittelijät lukee ne mainoslauseensa suoraan painetusta materiaalista, jotka löytyy myös netistä firman omilta sivuilta.

Ja toiseksi - miksi alkaisin puolustella jotakin asiaa turhaan ihmiselle, joka on jo päättänyt, että se ei edes kuuntele toista mielipidettä, vaan pitää sen omansa, vaikka sanois mitä? Mä kun en viitsisi muissakaan asioissa tehdä kovinkaan paljon turhaa työtä, niin miksi tuhlaisin aikaa tässäkään referoiden / copypastaten samat asiat, jotka osaat lukea ihan itsekin? Jokseenkin hölmöläisten hommaa...

Ja kolmanneksi - Ihminen kun jotain päättää, niin sen mieltä ei saa yleensä muutettua sitten yhtään millään...

Mutta tässä teille laiskamadoile valmiiksi passattuna muutama esimerkkiosoite. Sieltä löydätte tuotevalikoimat esittelyteksteineen, tietoa yrityksestä, sen toimintatvoista jne. Ja jos on vielä jotakin epäselvää, niin on vielä puhelinnumerotkin, mihin voi soittaa ja kysyä;

http://www.lrworld.com/fi/company/lr-worldwide/
        http://www.energetix-wellness.com/fi/
        http://fi.oriflame.com/
        http://www.tupperware.fi/
        http://www.partylite.fi/
        http://www.kotigastronomi.fi/fi/etusivu/
        http://www.avon.fi/PRSuite/home_page.page

• a89sdf8f0d9saafds

>>>Ja kolmanneksi - Ihminen kun jotain päättää, niin sen mieltä ei saa yleensä muutettua sitten yhtään millään...

Yritän parhaani mukaan saada FAKTOJA esiin ja niitä liiruam laarumeita "aivan mahtava tuote, elämäni muuttui!" olen jo palstalla kuullut ihan tarpeeksi. Kun on kovin vaikeata puolustaa tuotteita selkä suorana, niin ei se pää kyllä minulla ainakaan käänny kovinkaan helposti. Vain FAKTOILLA voit siis kääntää pääni, ei millään "tienaan useita tonneja viikossa!!!" hehkutuksilla, joita on todella helppo keskustelupalstoilla tosta vaan tekaista kulissien ylläpitämiseksi.

Ja vastaavasti jos kerran olet useissa esittelyissä käynyt, niin sinulla on varmaan muodostunut mielikuva että mitä kannattaa ostaa normaalista kaupasta ja mitä vm kautta? Osaatko siis sanoa nyt jotain yksittäistä tuotetta, jota vm kautta osteaan paljon ja on selvästi KILPAILUKYKYINEN normaalin kaupan tuotteeseen?

Se on vain kovin kummallista, että vm tuotteita kehutaan, mutta kun useat ihmiset niitä "työkseen" myyvät, niin eivät osaakkaan tarjota KILPAILUKYKYISIÄ tuotteita vertailuun. Jos se johtuu siitä, ettei niitä oikeasti (montaa) ole? Luulisi kyllä kauppiaiden tuotteensa tuntevan kun varmaan satoja kertoja niistä on joutunut puhumaan eri ihmisten kanssa? Vai unohtavatko he jotenkin mystisesti kun netissä kysellään, mutta kun on melkein tukku rahaa nenän edessä oikeassa elämässä, niin sitten muistetaankin kuinka OMA TUOTE on aivan ybersuper, jossa on maailman parhaat ominaisuudet!!! ;o)

Jos jotkut hehkuttavat, että provikkaa tuotteen myymisestä voi saada lähes puolet, niin ei se kovin halpa kuluttajalle voi olla. Kauppias kun ei tappiolla yleensä myy ainakaan suuria eriä pidempään.

Se on aina helppoa ottaa tuo "olet idiootti!" kortti käyttöön kun ollaan alakynnessä ja annetaan samalla hyvin ylimielinen kuva mahdollisille uusille jäsenille vanhoista konkareista, joten ei kovin hyvää bisnesimagoa käytöksellä tosiaan osata luoda. ;)

• 11+1

>>>Se on aina helppoa ottaa tuo "olet idiootti!" kortti käyttöön kun ollaan alakynnessä ja annetaan samalla hyvin ylimielinen kuva mahdollisille uusille jäsenille vanhoista konkareista, joten ei kovin hyvää bisnesimagoa käytöksellä tosiaan osata luoda. ;)

• oioioioioioioioi

Et voi verrata kauppaa vm:aan. Koska vm ei ole kauppa.
      Tuotteen hinta on merkityksetön.

• röstö

Rahat tänne tarkoittaa ryöstössä kaikkia sun rahoja eli hinta on sama ku sun lompakon sisältö selvittikö tämä asian?

• en myy mitään

Ladaa ei saa Mersun hinnalla mutta vm:ssä voi saada Mersun Ladan hinnalla ja siitä jopa maksetaan.
      Olen ollut eräässä vm:ssä mukana vajaa vuoden. Liikevaihtoa on tullut satoja tuhansia euroja (lähentelee jo miljoonaa) ja liiketoimintani on laajentunut jo yli 10 eri maahan.
      Yhtään tuotetta en ole itse myynyt kun ei ole pakko itse myydä. Myyjä on tuotteiden valmistaja. Jokainen päättää itse mitä ostaa ja milloin ostaa. Kaikki esittelyt, koulutukset ja tilaukset hoituvat netin tai puhelimen kautta suomenkielellä. Tuotteista maksetaan kilpailukykyinen hinta ja esittelyt sekä koulutukset ovat ilmaisia. Tää on kivaa ja tuottoisaa liiketoimintaa, jossa jokaisella itsellään on valinnan vapaus. Eikä ole kalliita aloitusmaksuja eikä mitää vuosimaksuja.

• EiLöydyEdelleenkään?

Kovin vähän tuntuu löytyvän kilpailukykyisiä tuotteita vaikka useampi linkki eri vm yrityksiin linkitettiin. Luulis että vm puolustelijat hehkuttaisivat nyt polleana kun on annettu siihen mahdollisuus...

• hinta ?????

Ei se matala hinta ole edes vm:n tavoitteena. Tiedän tuotteen hinnan olevan korke ja niin sen pitääkin olla, sillä tärkeintä ei ole säästää vaan lisätä ansioita.
        Eikä nykypäivän vm:ssa todellakaan myydä tuotteita asiakkaille vaan käytetään itse ja jaetaan ilmaiseksi ystäville.
        No ei varmaan mennyt jakeluun, ei sitä voi ymmärtää kun ei halua ymmärtää.

Mutta totuus on että kun lisään liikevaihtojani globaalissa mittakaavassa niin kaikesta siitä liikevaihdosta nappaan omalle tiililleni minimissään 25 -35 % .
        Vain taivas rajana ,aika helppoa työtä kun liikevaihdot kasaantuvat kahteen eri tiimiin ja kaikille suuri hyöty mukana olevista ihmisistä.

• lokomotioni

Kaupasta löytyy halvemmalla, se on totta. Otappa vaikka meidän kuvastomme mukaan Sokokselle tai Stockmannille. Huomaat että hinnat ovat useimmin meidän eduksemme.
      Useilla merkkituotteilla on hintaa tuplasti enemmän.
      Jos menet halpakauppaan, et tietenkään voi verrata hintoja.
      Kyllä itsekin ihmettelen monien vm tuotteiden hintoja ja on meilläkin muutama tuote hieman ylihinnoiteltu mutta yleensä ottaen hintamme ovat erittäin hyviä hinta/laatusuhteessa.
      osturt.fi

• dinosaurusjeesus

No nyt on vatustajilla jauhot(dippi?) suussa. Näin nopeasti löytyi jopa aavistuksen verran halvempi dippijauhe, joka tosin sekin sisältää näköjään lähinnä sokeria hillittömään kilohintaan, sekä paita, joka on vain tuplasti kalliimpi kuin kaupassa. On se ihme että maailmassa ei kaikkea tavaraa myydä pyramidihuijauksen keinoin!

• Lisää tuotteita

Olen ollut stockmannilla kesätöissä useamman kesän. Pistin merkille että hintataso stockkalla on ainakin 10% enemmän monissa tuotteissa keskeisen sijainnin ja turistien takia. Joten jos ne hinnat ovat jo korkeamman maineen/statuksen kautta, niin helppoahan on väittää että hinnat ovat kilpailukykyisiä. :)

Huomatkaa, että tein avauksen noin kuukausi sitten ja nyt vasta pari tuotetta väitetään olevan halvempia. Kuitenkin palstalle tulee kyllä parissa päivässä vastauksia, joten tuskin ne kaikki rautaiset vm ammattilaiset muualle ole. Pointtini on että nojataanko nyt vain pariin tuotteeseen? Ajattelin että kyllä ne kovat vm myyjät osaa lonkalta heittää muistista mitkä tuotteet ovat kysyttyjä niitä menee paljon kaupaksi kun hintakin on kohdallaan. Ei taida oikein löytyä?

• kassavirtanen

olit siis ainakin täysi-ikäinen ?

• hahahahahahahhahahah

>>>Eikä nykypäivän vm:ssa todellakaan myydä tuotteita asiakkaille vaan käytetään itse ja jaetaan ilmaiseksi ystäville.

Heh, siis niitä ylihintaisia tuotteita käytetäänkin itse ja vielä kalliilla rahalla ostettuja on sitten hyvä jakaa ystäville? Eli eihän vm ideana siis olekkaan juuri mitään myydä vaan HUIJATA uusia jäseniä, joiden aloitusmaksuilla tuotot maksetaan? :D Ja sitten se vähäinenkin "tuotto" menee juuri tuohon "käytetään itse tai ystävät käyttää", jolloin ei jää kyllä yhtään mitään tuottoa käteen, koska juuri itsekkin myönsit, että tuotteet ovat kalliita ja ei edes kilpailukykyyn yritetä panostaa. On muuten todella toimiva liikeidea! ;)

Kyl nää selittelyt menee taas mystiseksi kiemurteluksi ja sitten vielä haukutaan vastustajia tyhmiksi, jotka ei mitään tajua. Se on muuten ihmeellistä säästämistä kun ostetaan kalliilla... jopa sanoen että hintojen pitääkin olla kalliita.... kun ne tuotteet siis käytetäänkin itse. Joopa joo.... :O)

• Vm ei toimi

Kaksi kuukautta kohta mennyt ja kovin huonosti on "halvempia" tuotteita ilmestynyt tähän ketjuun. Ei ihme etten ole vm myyjiin törmännyt, koska ilmeisesti heitä ei oikeassa elämässä juurikaan ole kalliiden tuotteiden takia.

• Nyt todisteita!!!

Missä ne halvat ja hyvät tuotteet oikein viipyy???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5250
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      130
      1691
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1680
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1315
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1220
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1140
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1067
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      867
    Aihe