EI KUULU TÄNNE!!!!sinä elämääsi kyllästynyt,työtön,alkoholisti persujen vihaaja.voisitko mennä ideologinesi jonnekkin muualle palstalle,samaa paskaa kuukaudesta toiseen.tämä on palsta on ensisijaisesti tarkoitettu varkauden seudun asioihin liittyviin keskusteluihin.ja sitten kun aloittelet noita ketjuja ja vastailet omiin viesteihin niin vaihdatko nimimerkin johonkin ei niin samanlaiseen...vink vink!
valtakunnallinen politiikka
9
112
Vastaukset
- Persujen puolesta
Mitähän paskaa toi tarkoittaa? Mun mielestä nyt persuja nimenomaan tosi paljon kannatetaan juuri kokoomuksen möhlimisien takia!
- Työttömälle persulle
Tämäkö valtakunnan politiikkaa!
HD Puurtila
11.4.2012 07:47
20
Olette syyttämässä kuvienne varastamisesta. Minä syytän teitä kuva ja roskalinkkiterrorista jota harrastatte tällä palstalla. Järjettömät mittasuhteet saanut linkkien ja MINÄ tekstien levitys on jo vitsaus. Sitä sanovat roskapostiksi. Tämän paikallisen vouhkan tittelihirviöt ylittää jo ymmärryksen rajat.- peukut kääntyivät
Jyrki sinunhan poliisina pitää tietää faktat, että rikoksia ovat törkeä kunnianloukkaus ja tekijänoikeusrikos.
Sille sinä et voi mitään, että uutisesi kommentointi sai minut ja monen muunkin varkautelaisen silmät auki ja tuemme Perus Pekkaa :) - Pekka on terästä!
peukut kääntyivät kirjoitti:
Jyrki sinunhan poliisina pitää tietää faktat, että rikoksia ovat törkeä kunnianloukkaus ja tekijänoikeusrikos.
Sille sinä et voi mitään, että uutisesi kommentointi sai minut ja monen muunkin varkautelaisen silmät auki ja tuemme Perus Pekkaa :)Eräille on tullut suuri hätä Jyrkin puolesta, kun varmasti jo itse plussaa noita negatiivisiä kommentteja Pekasta. Silloin tietää ettei heillä itsellään ole rehellisyydestä tietoakaan toisinkuin Pekalla! Moni olisi jo moisessa ryöpytyksessä joutunut turvautumaan ammattiapuun, mutta onneksi Pekka on terästä ja hermot kestää! Säälittävää Haapalan Pekkaa kohtaan törkeä herjaus. Sattui vaan tällä kertaa Haapalan omaan nilkkaan. Täysin epäluotettava mies - ei ääniä syksyn vaaleissa meidän perheeltä!
- Ducato on road
Peku meuhkaa vain yhden valokuvan "varastamisesta". Sillä saa kätevästi huomion käännettyä pois itse asiasta, eli persujen Diaplos-yhteyksistä. Niistä en usko Pekun olevan täysin tietämätön. Kannatusta (=ääniä) kun yritetään hakea kaikilla mahdollisilla keinoilla. Lisäksi Duplo-jengiläisten ajatusmaailma ja älyllinen taso ovat aika yhteneväisiä persujen vastaaviin. Duplot yrittävät esittää kovaa jätkää grillijonoissa ja persut valtuustoissa. Naurettavia molemmat.
Toivottavasti aikanaan käräjillä avautuvat kuvan lisäksi myös nämä paikallispersujen jengikytkökset.- kiitsit
juurikin näin,alekirjoitan näkemyksesi!!
hienoa!!
hyvää päivänjatoa sulle!! :-)
- Aallot vie
Väliin pudonnut haluaa ettei tänne saa laittaa muita kuin PerSujen linkkejä ja kehua Isä Camilloa. Niinkö?
- asialinkki menneestä
- linkkimies
juurikin näin!tämä yläpuolen linkkimestari joka vastailee omiin viesteihin,menetkö toiselle palstalle?please!ei se sitä tarkoita et jos sulla on paha olo et meilläkin pitää olla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770