Kertokaa uskovaiset....

v.d-w--

Olis kiva kuulla miten tosi; uskon tunnustuksen antanut uskovaiset selittää ruumiinsa ylösnousemiset?

"Kolmas uskonkohta
Minä uskon Pyhään Henkeen, pyhän kristillisen kirkon, pyhien yhteyden, syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän. Aamen."

Kuinka esimerkiksi rikollisen kristinuskon toimesta syyttömästi noitarovioilla murhatut voisivat poltetun tuhkaantuneen ruumiinsa kanssa nousta ylös kuolleista?

Se, että Jeesus nousi kuolleista on eri asia kuin se, että esim. joku uskontunnustuksen luciferilaisuudelle antanut Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaaja, syyttäjä lestadiolainen itse itsenään Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen herraksi uskova voisi nousta epäilyttää!!!

Mitä tämä örvelö yrittää selittää?
Ymmärtääkseni Jeesusta pilkaten "Hän" ilmaisunkin pienellä kirjaimella MUTTA risti murha aseena helevetin isolla R:llä ja saarna saatanan suurelle S:llä luciferilaisittain... pilkka se on pienikin pilkkaaminen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10575362#comment-54597379
teuta
9.4.2012 19:06
Itseasiassa hän liikkui siluisessa muodossa lähes kokoajan
Kun hään kuoli hän jäi vatomaan sitä katuvan röyvärin kuo -
lemaa kun se tapahtui hän vei sen sielun Paratiisiin ,aivan
kuin oli Ristillä luvannut , sitten lähti tuonelaan jossa piti sen
evankeelisen Saarnan , ja toi sieltä sielut paratiisiin jossa
katuva ryövri jo oli kun tämä oli tehty , oli kiire haudalle
jonne oli naiset jo menossa .

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10571310#comment-54665873
ville.
13.4.2012 21:54
Sulla , örvelö on luulo . että joku vieläluulee , kaikki on potaskaa minkä sinä olet kirjoittanut .
Kaikki se mikä on minun kirjoittamaa on 100% oikein .
haluatko että alan heittää loka oikeen reippaasti nimittain
sinä ansaitsisit sen , tai 1000 kuolemaa.

ONKO 100% OIKEIN ETTÄ JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ SAA luciferilli uskontunnustuksen antanut PILKATA, TUOMITA JNE:

Tässä teuta syyttää Jumalaa rikolliseksi Luder/Lutherin opin rikoksiin, mm. noitavaino murhiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
Fered.
28.10.2011 23:00
Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän
oli laittanut Lutherin uskon uudistajaksi , siksi....

näin teuta syyttää Jeesusta Paavalin rikoksista:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
MATTI
17.2.2012 21:05
....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
Fered.
11.12.2011 18:24
" ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

JA JOTTA PYHÄ HENKIKIN SAISI luciferilaisuuden haukut NIIN teuta pitää siitäkin huolen; omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen, raiskanneen jne rikollisuuden pyhällä hengellä on sarvet:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
teuta
18.9.2011 07:19
-Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
että Hän sen pyhittäisi

Jeesus ei ole yhtään rikollisen kristinuskon seurakunnan perustaja! Kirkoissa palvellaan luciferia Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten; tulee selvyydellä esiin monissa rituaaleissa!

Uskoa saa mitä haluaa mutta uskokaa herraanne sen omalla nimellä ja kertokaapas minut tuhkaantunut ruumis nousee ylös?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu,.

      Ja Ukovainen kertoo , Jos sinäkin uskoisit se olisi helppoo
      KASTEESSA alkaa tämä , ylös nousemisen ihmeen luonti
      Kun lapsi kastetaan ISÄN, ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

      Siinä on luotu pohja Kristuksen ylösnousemiseen ja iankaikki
      seen Elämään aamen .. Koska Jeesus sanoi Jos u7skotte
      minuun te peastutte ,,Jos te olette Jumalan lapsia te olette
      perilliset , lapsi perii Jumalan , ja on kanssa perillinen , siis
      Jumalan lapsi Nosee kuolleista ja elää , vaikka oli kuollut
      Uskontunnustuksessa mainitaan myös tämä.

      Ensinnä JUMALALLE on kaikki mahdollista , asiaan pereh-
      tymätön älkää vaivautuko , koska ette kykene ymmärtämään
      miksi ja minkä tähden uskova saa anteeksi syntinsa , koska
      se on perus ymmärryksen edellytys , ihminen joka puhuu uskovasta (lusiferiläisyyden kannattaja ) EI SAA KOSKAAN
      MITÄÄ ANTEEKSI EIKÄ YMMÄRRÄ , MIKSI TOISET vaan
      hän ei.. edelleen Jeesus/Jumala heille ei ole mikään
      mahdotonta .

      He on ilmoittaneet että helv/etti antaa omansa kuin
      Meri antaa omansa , tähän asiaan kuuluu tuli oli se
      sitten rovio tai tulipalo Kaikki tuodaan viimeiselle Tuomiolle
      uskotko sina sen . Jumala on tehnyt ismpiakin ihmeitä
      hän on luonut Tyhjästä , maailman kaikkeuden , ja
      jälleen palauttaa tyhjään .

      Ei risti ole ase , varmaankaan sullekkaan , vaikka se
      on ollut kuoleman välikappale ymmärrätkö .
      Sitten se seikka että sinä et ymmärrä älä ota liian
      vakavasti , jos sinä et ymmärrä , niin et ymmärrä ja
      ota huomioon se seikka että sinulta ei kysytä siitä
      asiasta mitään , jollet usko , etmitään saakkaan ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe