lahjonta ihanteemme?

me persukaatajat?

Nyt tämä palstalla pörräävä älämölö purukka joka epätoivoiseti yrittä kaataa, mutta turhaan, persuja paljastanut karvansa.
Tämä älämöläporuka syvästi loukkaantunut, kun lahjuksista häkki heilahtaa.. Näille kieroille se on ihan outoa,,,,
Ilmankos he turvautuu täälläkin aina valeisiin!

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pörrääjä!

Me puopiopuoluiden ketkut 24h täällä pörrätään persuja kaatamassa. Lahjonta on puolueidemme motto.. Ja Koruptio tavoite!
      Itkeme Kunkkumme Kanervan tuomiota!

• kelkkatehdas?

Minkä puolueen jäsenet tuomittiin Rovaniemen kelkkatehdasjutussa?

• jaaha?

Onko kooomus kaukana?

• suruliputus!

Idolimme häkkituomio lahjuksista. Pusikossa kuhisee...

• älämölö..

Me masennuimme, älämölöt, emme toivu! Idiolille häkkiä..

• Timon Hyvävelisirkus

Huh, eliittipersut jo täysin Kokoomuksen linjoilla:

"Kotkalainen valtuutettu hiiltyi parkkisakosta — yritti lahjoa pysäköintivalvojan
      19.4.2012 10:06

Parkkisakko väärin pysäköidystä autosta sai kotkalaisen kaupunginvaltuutetun ja kaupunginhallituksen jäsenen Jorma-Kalevi Merivirran hiiltymään.

Perussuomalaisten valtuutettu yritti suostutella kaupungin pysäköinninvalvojien esimiehen Raino Hassisen repimään sakkolapun. Kun Hassinen ei suostunut kuittaamaan pysäköintisakkoa pullakahveillakaan, Merivirta hermostui. Hassisen lisäksi Merivirran kiroilua ja uhkaavaa käytöstä todisti kymmenkunta muutakin henkilöä.

Merivirran puhelu ja sähköposti virkamiehille oli viimeinen tippa.

— Mietimme asiaa ja päätimme jättää poliisille tutkittavaksi, onko tapahtunut jotain lainvastaista, Hassinen kertoo.

Merivirta myöntää pysäköineensä auton väärään paikkaan ja ehdottaneensa Hassiselle sakkolapun repimistä. Hän kiistää käyttäytyneensä uhkailevasti tai yrittäneensä lahjoa virkamiestä.

— Kysyin vain, että onko ihan ok sakottaa, minähän olin töissä kaupungintalolla pitkän päivän, viisi tuntia. Ainahan minä olen pysäköinyt kaupungintalon taakse. Tää oli ensimmäinen kerta, kun pikavoitto tuli. Eihän siellä kukaan kulje, kun ovetkin on kiinni, Merivirta perustelee.

Kaupungintalon takana oleva merkki sallii vain huoltoajon puistoalueella.

— Samaa huoltoajoa se on, kun minä olen kaupungintalolla töissä, Merivirta sanoo.

Pullakahveilla on lahjottu aiemminkin virkamiehiä. Vuonna 2010 alahärmäläinen vanhempi konstaapeli ja kokoomuksen kansanedustaja Petri Salo yritti peruuttaa pullakahveilla saamansa sakkolapun ylinopeudesta. Salon ajaman auton nopeudeksi mitattiin 138 kilometriä tunnissa alueella, jossa rajoitus oli 80 kilometrin tunnissa.

Salon pullakahvitarjous häntä sakottaneelle poliisille johti syytteeseen lahjonnasta. Käräjäoikeus hylkäsi lahjussyytteen, mutta tuomitsi Salon 60 päiväsakkoon törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta."

http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2012/04/19/Kotkalainen valtuutettu hiiltyi parkkisakosta — yritti lahjoa pysäköintivalvojan/2012676/4

• on se väärin

Kykypuolueen vastuumies, Kanerva saa häkkiä? Me ruikupolvet, persukaatajat volaamme!

• joo, me

Hyväksymme lahjonnan, puskahuutelijat? Persumölöytykset me nostamme vain otsikoihin!

• mgiouwgoistprgh

Voi tätä myötähäpeän määrää, persuparat! Luuletteko tosiaan, että kaikki, jotka vastustavat persujen populistipoppoota ja rasisteja ihailevat esimerkiksi Ilkka Kanervaa?

Ei voi mitään, jos on pienenä ollut kireä pipo ja vähän leikkikaluja, kuten nimimerkillä "joo, me" ilmeisesti on ollut.

Ei sen puoleen, jos minun pitäisi valita edustajakseni joku persu tai Kanerva, siis jos olisi pakkotilanne, tottakai valitsisin Kanervan. Hän sentään osaa hoitaa luottamusvirkaansa, toisin sanoen hän osaa tehdä lainsäädäntötyötä, toisin kuin nuo joka paikassa romeltavat ja tiellä kompuroivat persut, jotka eivät tunnu saavan aikaan kuin pelkkiä lapsellisia skandaaleja.

• Kykyjensä mukaan
        mgiouwgoistprgh kirjoitti:

Voi tätä myötähäpeän määrää, persuparat! Luuletteko tosiaan, että kaikki, jotka vastustavat persujen populistipoppoota ja rasisteja ihailevat esimerkiksi Ilkka Kanervaa?

Ei voi mitään, jos on pienenä ollut kireä pipo ja vähän leikkikaluja, kuten nimimerkillä "joo, me" ilmeisesti on ollut.

Ei sen puoleen, jos minun pitäisi valita edustajakseni joku persu tai Kanerva, siis jos olisi pakkotilanne, tottakai valitsisin Kanervan. Hän sentään osaa hoitaa luottamusvirkaansa, toisin sanoen hän osaa tehdä lainsäädäntötyötä, toisin kuin nuo joka paikassa romeltavat ja tiellä kompuroivat persut, jotka eivät tunnu saavan aikaan kuin pelkkiä lapsellisia skandaaleja.

Tuoko oli nyt sitten sinun fiksu vetosi Persuja vastaan?

Hyväksyt laittomuudet, jos niitä tekevät muut kuin Persut ? Noinko se meni ?

En jaksa kun hämmästellä näitä sallivia ja hyviä, parempia ihmisiä - ja heistä leviävää tekopyhyyden ja kaksinaismoraalin määrää. Tuollainen on jo järkyttävää!

• mgiouwgoistprgh
        Kykyjensä mukaan kirjoitti:

Tuoko oli nyt sitten sinun fiksu vetosi Persuja vastaan?

Hyväksyt laittomuudet, jos niitä tekevät muut kuin Persut ? Noinko se meni ?

En jaksa kun hämmästellä näitä sallivia ja hyviä, parempia ihmisiä - ja heistä leviävää tekopyhyyden ja kaksinaismoraalin määrää. Tuollainen on jo järkyttävää!

No voi voi, sinulla taisi olla jo koulussa ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa?

En kirjoittanut, että hyväksyn Kanervan teot. Kirjoitin, että jopa Kanerva on mielestäni parempi kansanedustaja kuin kukaan persuista. Joka kertoo aika selvästi, mitä ajattelen persuista. Heistä ei ole kansanedustajiksi. Ei vaan ole. Ei kenestäkään.

Minun mielestäni Kanerva tuomittiin aivan oikein lahjoman vastaanotosta. Hän on rikollinen. Hänen rikollisuutensa ei pätevöitä yhtäkään persua kansanedustajaksi.

• narri?
        mgiouwgoistprgh kirjoitti:

No voi voi, sinulla taisi olla jo koulussa ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa?

En kirjoittanut, että hyväksyn Kanervan teot. Kirjoitin, että jopa Kanerva on mielestäni parempi kansanedustaja kuin kukaan persuista. Joka kertoo aika selvästi, mitä ajattelen persuista. Heistä ei ole kansanedustajiksi. Ei vaan ole. Ei kenestäkään.

Minun mielestäni Kanerva tuomittiin aivan oikein lahjoman vastaanotosta. Hän on rikollinen. Hänen rikollisuutensa ei pätevöitä yhtäkään persua kansanedustajaksi.

Tajuatko edes, että olet palstan suurin narri, oikea retale..

• ansionsa mukaan

Hovioikeuden tuomiot kansanedustajilla:

Perussuomalaiset 2kpl, Hirvisaari, Halla-aho

Muut puolueet 0kpl

• nuija nouki muitakin

Kokkari veti kahdet ylinopessakot pikapikaa ja paljon muuta. Kerro mulkku niistäkin?

• puskahomo veti
        nuija nouki muitakin kirjoitti:

Kokkari veti kahdet ylinopessakot pikapikaa ja paljon muuta. Kerro mulkku niistäkin?

Hiljaseks!

• paniikissa/hikinen

Mistä me luopiopuolueet revimme vaalirahat? Soini vahtaa lahjuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe