Toimintahäiriöiset pikapankkilaitteet

rahanmenoa vain

Varokaa, kun asioitte automaatilla.

Nyt on asennettu uusia suuaukkoja näihin laitteisiin eivätkä ne toimi normaalisti.

Täytyy muistaa painaa PUNAISTA hätänappia, että saa kortin koneesta ulos veloituksetta.

Taulu antoi vaihtoehdot - kysy saldoa - lataa saldoa eikä siinä ollut normaalia -keskeytä toiminto -nappulaa kuvaruudussa.
Niinpä hätäpäissäni kysyin saldoa ja nyt joudun maksamaan 50 SENTTIÄ siitä hyvästä, kun romukoneet eivät toimi!

Näitä toimintahäiriöisiä koneita oli tänään useita. Rahaa ei herunut, mutta joudut itse maksamaan.
Kysyin pankista asiaa ja syyttivät siitä, kun en älynnyt painaa punaista nappia ja nyt on vain maksettava pankille siitä, että HEIDÄN KONEENSA ovat häiriintyneet!

Ainakin säästöpankki veloittaa.

2

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perillä asioista

Ihan normaalia toi veloitus saldon kyselyssä niinkuin myös tilitapahtuma kyselyissä. Minulle ainakin pankki kertoi korttia luovuttaessani kyseiset veloitukset. Olisiko sinulla mennyt kyseinen tieto ohi. Ja kyseessä on kumminkin vain 50 sentin veloitus.

• rahanmenoa vain

"Minulle ainakin pankki kertoi korttia luovuttaessaNI kyseiset veloitukset."

Freudilainen lipsahdus?

Kysymys on siitä, että näytöllä oli vaihtoehtona ainoastaan saldon lataaminen puhelimeen tai saldokysely eli kysymyksessä oli PAKKOKYSELY. Kone siis "toimi" siinä vaiheessa, kun työnsi kortin sisään, mutta sekosi kortin laittamisen jälkeen.

Minä halusin vain nostaa rahaa, mutta sitä vaihtoehtoa ei kone antanut. Jos kone ei toimi, niin pankin ei tulisi sen käyttämisestä veloittaa! Siitä tässä on kysymys.
        Minä en halunnut tietää saldoa, mutta toimintahäiriöinen kone PAKOTTI minut sitä kysymään. Minähän luen sitä, mitä näytöllä sanotaan!

Enkä ollut ainoa, joka ei saanut konetta toimimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4963
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      128
      3718
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3154
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2247
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      449
      1932
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1598
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1347
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      63