Toimintahäiriöiset pikapankkilaitteet

rahanmenoa vain

Varokaa, kun asioitte automaatilla.

Nyt on asennettu uusia suuaukkoja näihin laitteisiin eivätkä ne toimi normaalisti.

Täytyy muistaa painaa PUNAISTA hätänappia, että saa kortin koneesta ulos veloituksetta.

Taulu antoi vaihtoehdot - kysy saldoa - lataa saldoa eikä siinä ollut normaalia -keskeytä toiminto -nappulaa kuvaruudussa.
Niinpä hätäpäissäni kysyin saldoa ja nyt joudun maksamaan 50 SENTTIÄ siitä hyvästä, kun romukoneet eivät toimi!

Näitä toimintahäiriöisiä koneita oli tänään useita. Rahaa ei herunut, mutta joudut itse maksamaan.
Kysyin pankista asiaa ja syyttivät siitä, kun en älynnyt painaa punaista nappia ja nyt on vain maksettava pankille siitä, että HEIDÄN KONEENSA ovat häiriintyneet!

Ainakin säästöpankki veloittaa.

2

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perillä asioista

      Ihan normaalia toi veloitus saldon kyselyssä niinkuin myös tilitapahtuma kyselyissä. Minulle ainakin pankki kertoi korttia luovuttaessani kyseiset veloitukset. Olisiko sinulla mennyt kyseinen tieto ohi. Ja kyseessä on kumminkin vain 50 sentin veloitus.

      • rahanmenoa vain

        "Minulle ainakin pankki kertoi korttia luovuttaessaNI kyseiset veloitukset."

        Freudilainen lipsahdus?


        Kysymys on siitä, että näytöllä oli vaihtoehtona ainoastaan saldon lataaminen puhelimeen tai saldokysely eli kysymyksessä oli PAKKOKYSELY. Kone siis "toimi" siinä vaiheessa, kun työnsi kortin sisään, mutta sekosi kortin laittamisen jälkeen.

        Minä halusin vain nostaa rahaa, mutta sitä vaihtoehtoa ei kone antanut. Jos kone ei toimi, niin pankin ei tulisi sen käyttämisestä veloittaa! Siitä tässä on kysymys.
        Minä en halunnut tietää saldoa, mutta toimintahäiriöinen kone PAKOTTI minut sitä kysymään. Minähän luen sitä, mitä näytöllä sanotaan!

        Enkä ollut ainoa, joka ei saanut konetta toimimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1569
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      20
      1209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1049
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      932
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      928
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      921
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      902
    Aihe