http://www.youtube.com/watch?v=R0bQI88sYW4
Videolla björniä ajetaan ensin takaa jonka jälkeen tapahtuu tuo ampuminen.
Björn ammuttiin Ruotsissa
9
97
Vastaukset
- Mites se olikaan?
Oli niinkuin perseelle ammuttu karhu?
Vai miten tuo voitaisiin tulkita? - oikeus?
Nalle yritti monta kertaa pakoon puuhun mutta vihamiehiä ja koiria oli liikaa.
- Lyijyä nahkaan
Björn oli mennyt metsään piiloon.
- kapiset ammuttava
Sellainen björn millä on karvaa tosi vähän niin pitää ampua heti kohdattaessa koska se on kapinen ja kärsii itsekin.
- .stana
Ei tollasella asialla saa laskea leikki prkl.
Minä jo kerkesin ilahtua. - voih...
Joo vappupillit ja kuohujuomat takaisin kaappiin. Väärä hälytys.
- käytännöllinen!
Tuollainen nallen nahka takan edessä olisi tosi siisti ja nallen ylähuulessa oleviin karvoihin voi pyyhkiä vaikka hikiset varpaanvälit tai jopa persauksen kun paistaa makkaraa siinä illalla morsiamen kanssa.
- ruma piru
yäk finninen ja kapinen nallen nahka... toisaalta siitä vois tehdä naamarin ja pelotella naapurin ilkeitä lapsia.
- irtopää on cool
Täytettynä ei myöskään pöllömpi. Joillakinhan on myös täytettyjä päitä seinällä ikäänkuin trophyina metsästyksen tähtihetkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746