Ja se harmittaa mua kun he aina liikuskelevat yksin :( Täällä kotikaupungissa on mielenterveyskuntoutujille erillinen asuntola jossa he asuvat keskenään. Ajatella että siellä on melko nuori, sanotaanko kolmekymppinen mies.
Surettaa nähdä se aina yksin, kiertelee siellä sun täällä keräilemässä pulloja. Mutta onneksi sillä on ainakin ihan hienot vaatteet että ei ainakaan ihan köyhä ole. Ihan normaalinoloiselta muuten vaikuttaa, ei kukaan sellaisesta edes voisi ajatella että se on mielenterveyskuntoutuja.
Tekisi niin mieli lyöttäytyä seuraan mutten uskalla kun olen sen verran arka ja ujo. Toivottavasti se joskus löytäisi kavereita.
Mielenterveyskuntoutujat yksinäisiä
SairasihminenST
2
124
Vastaukset
- 34543534
Eiköhän sitä kannata mennä ihan juttelemaan. Ei siinä mitään menetäkkään.
Valtaosa "mielenterveyskuntoutujista" (varmaan 95%:a) on ihan ihan normaaleita tyyppejä. - Sepä kiva
Mielenterveys kuntoutujat säälittää. Kyllä. Entäs "täyspäinen" 26 v töissäkäyvä mies. Minäkin liikkun täällä kaupungissa aina yksin. Minulla ei ole rahaa hienoihin vaatteisiin, koska töistä saan niin paskaa palkkaa että 2 viikon tili, menee vuokraan. Toisella 2 viikkoisella, lyhennellään autoa, puhelinlasku, netti, vesi ja sähkö sekä säästöö vakuutusmaksujen varalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626