Lupaan olla pitämättä kiirettä 112 soittamisen kanssa jos joku reilua
ylinopeutta ajava ylinopeusrunkkari aiheuttaa kolarin ja loukkaantuu siinä,
saatan olla "paniikissa" ja revin sut ulos autosta takaikkunan kautta.
Suurinosa näistä ylinopeusrunkkareista ei pysy edes omallakaistallaan
vaan oiotaan toiselle kaistalle, pitäskö munkin vähän ajella sun kaistalla
samaan aikaan.
Just henkilöautokuskit eniten ketkä ajaa ylinopeuksia tuolla.
Perkele noita kaikenmaailman sitikkahuttusia joilla ei oikeasti
ole taatusti yhtään mihinkään kiire, pitää vaan ajaa ylinopeutta
kun on tottunut siihen, hallitsee ajamistaan tai ei.
Kehä II:lla on työmaan kohdalla 50km/h nopeusrajoitus.
9
128
Vastaukset
- idiootit!!
Joo joo mutta katsos kun heillä ei ole rajotin vaan jokamiehenoikeus!
- mulla vielä isompi
Joo, sovitaan vaikka niin, ettei sun tartte soitella yhtään mihinkään. Mun auto kun kolaritilanteessa soittaa ihan itse hätänumeroon ja ilmoittaa koordinaatit.
Ei, kuule ajella sun varassa ollenkaan, jotta relaa nyt vähän.- Ihmeellinen auto
Osaako se myös kaivaa mittojen mukaisen kuopan tarvittaessa?
- LKsoos
Autokin on sua fiksumpi.
- mun autossa jo ...
Ihmeellinen auto kirjoitti:
Osaako se myös kaivaa mittojen mukaisen kuopan tarvittaessa?
Kyllä niin tosiaankin on, että nykyautot ovat oikeasti fiksumpia kuin amispujat tietävätkään.
"Volvo soittaa hätäpuhelun
Volvoihin on vuosimallista 2013 alkaen saatavissa järjestelmä, joka soittaa apua onnettomuustilanteessa. Se osaa älypuhelinsovelluksen avulla myös käynnistää lisälämmitttimen.
Volvon tuoma järjestelmä kutsuu hätätilanteessa automaattisesti apua paikalle. Järjestelmä toimii 17 Länsi-Euroopan maassa ja läntisellä Venäjällä. Fordin tila-auto B-Maxissa esitelty hätäapujärjestelmä tulee käyttöön jo tämän vuoden lopulla, kun uutuuden yynti on käynnistynyt. " - Kyllä minä tiedän
mun autossa jo ... kirjoitti:
Kyllä niin tosiaankin on, että nykyautot ovat oikeasti fiksumpia kuin amispujat tietävätkään.
"Volvo soittaa hätäpuhelun
Volvoihin on vuosimallista 2013 alkaen saatavissa järjestelmä, joka soittaa apua onnettomuustilanteessa. Se osaa älypuhelinsovelluksen avulla myös käynnistää lisälämmitttimen.
Volvon tuoma järjestelmä kutsuu hätätilanteessa automaattisesti apua paikalle. Järjestelmä toimii 17 Länsi-Euroopan maassa ja läntisellä Venäjällä. Fordin tila-auto B-Maxissa esitelty hätäapujärjestelmä tulee käyttöön jo tämän vuoden lopulla, kun uutuuden yynti on käynnistynyt. "Ai sillä tavalla, että "joo Volvo täällä, sattui pieni onnettomuus, ei ei auto on ok, mutta tuo kuski makaa tuossa ketsupin peitossa, ei liiku, ei..."
- joo, joo...
Kyllä minä tiedän kirjoitti:
Ai sillä tavalla, että "joo Volvo täällä, sattui pieni onnettomuus, ei ei auto on ok, mutta tuo kuski makaa tuossa ketsupin peitossa, ei liiku, ei..."
Mutta katsos sun ei tartte mihinkään 112:een soitella, siitähän oli kysymys!
"...turvatyynyn laukeaminen hälyttää valmistajan omalle keskukselle. Keskus puolestaan tekee hälytyksen tarvittavaan hätäpalveluun ja paikantaa auton GPS-järjestelmän avulla." - Jo oli aikakin
joo, joo... kirjoitti:
Mutta katsos sun ei tartte mihinkään 112:een soitella, siitähän oli kysymys!
"...turvatyynyn laukeaminen hälyttää valmistajan omalle keskukselle. Keskus puolestaan tekee hälytyksen tarvittavaan hätäpalveluun ja paikantaa auton GPS-järjestelmän avulla."No on se hyvä, että nimenomaan Volvoon lopultakin saatiin tämä ominaisuus.
- soita 114
No millä luvalla saa ajaa lujaa 114? Kun soittaa 112 niin ei saa ajaa kovaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875