Asiakaspalvelu hukassa

sumbidum

Kyllä minua ihmetyttää se, että kuinka Parkanon K-raudassa on varaa niin
huonoon asiakaspalveluun.

Siellä saat seisoskella kuin H. Moilanen eikä kukaan tule. Seppälässä
sentään tullaan, kun käy sanomassa.

Luulisi, että tämän kokoisessa kylässä jo kilpailu pistäisi liikettä niveliin.

28

2541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h2

      "Seppälässä sentään tullaan, kun käy sanomassa". Oletko kokeillut käydä Rautiassakin sanomassa? Parkanon Puupiste tuntuu olevan myös tulossa samoille markkinoille.

      • mgjtyte

        täällä myös toinen joka ei saa palvelua k-raudassa, johtuneeko sitten naamasta vai mistä.... sanomassakin on käyty mutta kovan työn ja tuskan takana se palveleminen on. en tiedä miten siellä on varaa pitää niin nyrpeitä ihmisiä töissä.
        seppälässä on ihan hyvä palvelu, mutta laskut kannattaa katsoa tarkkaan että ne on oikein ja päälle tulee vielä epämääräinen "rahtimaksu" jos jonkun tuotteen on joutunut tilaamaan. kummassakkin on hyvät ja huonot puolensa, k-raudassa on sekin toki huonoa ettei pysty pahemmin tinkaamaan...


    • hoh..hoh

      Aina olen k-raudassa hyvää palvelua saanut, kun sitä olen tarvinnut.
      Sen kuin vain kysyy sitä apua.

    • Kusetettu...

      Monen vuoden jälkeen vaihdoin viime kesänä Rautian Seppälään juurikin tuon Rautian palvelun takia! Kyllähän se putosi kuin lehmän häntä vajaa pari vuotta sitten. Myös Rautian laskut kannattaa katsoa tarkasti!

    • sumbidum

      Mistä siellä K-raudasta kysyy palvelua, kun ketään ei ole paikalla.

      tottakai suuni auki saan, mutta mitä sitä tyhjille seinille huutelemaan.
      Puupisteessä saa taas kyllä niin henkilökohtaista palvelua ja neuvoja
      kaupan päälle. Siellä on ilo asioida.

      • kump

        Ei ole ketään paikalla?
        Asioidessani siellä, huomaan aina työntekijöitä kyllä useamman. Ja jos ketään ei heti ole näköpiirissä, (kun voivat olla siellä alakerrassakin auttamassa muita asiakkaita), yleensä kassalta voi mennä pyytämään sitä palvelua ja apua. Näin ainakin itse olen toiminut ja jokakerta olen tarvittaessa palvelua saanut ja kysymyksiini vastauksia.
        Joskus on sen hetken joutunut odottamaan, jos samalla hetkellä on ollut muita palveltavia asiakkaita, mutta eipä tuo haittaa, sillä harvemmin minä tuollaisiin kauppoihin menen tuli persuksien alla. Jokakerta on myös käynyt niin, että kun edellinen asiakas on häipynyt ja olet itse siinä vähän matkan päässä odotellut, myyjä on sen huomannut ja tullut kysymään kuinka voi auttaa ja näin palvelu on pelannut. Ihmisiä sielläkin on töissä, eikä ne moneen paikkaan kerralla repeä. Valituksen sijasta voisi joskus vaikka yrittää ymmärtää.


    • ....................

      Minä naishenkilönä olen huomannut saman. Ensin etsin tuotetta itse miesmyyjän pälyillessä siellä tiskin takana, sitten jos en löydä tuotetta alan etsimään myyjää joka on paennut paikalta tilanteen huomattuaan. Kaksi kertaa olen käynyt, kolmatta kertaa en enää mene. Nykyään käyn kanssa siellä Rautiassa kun siellä varsinkin naismyyjältä saa ystävällistä palvelua.

    • Täysin samaamieltä kanssasi.

    • vanhempi nainen

      Jos liikkeessä, missä tahansa on nuoria miesmyyjiä, niin itse saan heiltä harvemmin palvelua. Liekö syy, etten ole miss maailma. Sitten olen tullut siihen tulokseen, että osa myyjistä ei yksin kertaisesti tiedä asioista ja myytävistä tuotteista yhtään mitään, joten kartetaan myyntitilanteita.

    • xxx

      En ole näköjään ainoa, joka ei K-Raudasta ole saanut palvelua. Kun palvelua saa, on se ystävällistä, mutta kun sitä joutuu aina odottamaan - ja kauan.

      • Naisasiakas

        En käy enään K-Raudassa juuri sen takia kun myyjät on NIIN STRESSAANTUNEITA !! Henkilökuntaa on liian vähän.


    • naisaasiakas

      voisi käydä testaamassa palvelun laatua, palvellaanks vai ei. samalla saa tietää onko miss maailma vai kyöpelivuoren noita-akka

      • lllllllleila

        Kiukkuisen näköisiä noita-akkoja palvellaan paremmin koska ne ovat pelottavia. Myyjä pelkää että ne rupee räyhäähään ja haukkumaan.


    • Phöh

      Aina näitä valittajia.... ! Milloin mikäkin kauppa... Koskaan ei mikään oo hyvin. Tai jos on, siitä ei mainita, mutta kaikesta negatiivisesta kyllä mesotaan! Parasta antaa palautetta suoraan kauppiaalle. Sähköposti on keksitty.

      • Anna risuja ja ruusu

      • hällä väliä

        Palautetta on annettau suoraan pääpitäjään, mutta siellä vain todettiin puhelimen toisessa päässä että voi voi, tulkaa Jalasjärvelle niin teitä palvellaan paremmin..! Että eipä taideta paljon Saarniolla välittää miten täällä menee??


    • Justnii

      Joo, väliin on Halpa-Halli, väliin K-Pekka,väliin Pulttisali... Taitaa olla samat valittajat...

      • älä lukea

        Ja sinä valitat valittajista. Ainaista valitusta jokaiselta jossain asiassa.....


    • sumbidum

      Minä en ainakaan ole ennen valittanut näistä kaupoist. K-Rautaan olen
      laittanut palautetta.

      Minä kun olen sitä mieltä, että tavara on nykyään niin jumalattoman
      kallista, niin pitäisi edes palvelua saada.

      Maalit on hyvä esimerkki. Kun on itse ollut maalitehtaalla töissä,
      tietää minkälaiset voitot niillä tehdään.

      • asiat läpinäkyviksi

        Parkanossa tk:n päivystyksessä vain pari asiallista henkilöä luukulla, nimittäin terveyskeskusavustajaa. Lääkäreistä ei tiedä mistä tulee, ottavat vastaan jos viitsivät, ei kumminkaan enempää kuin kolme tunnisssa. Sitten on ne kuuluisat kahvitauot, ruokatauot, kirjalliset työt kahden jälkeen ja töihin saatetaan tulla vasta yhdeksäksi, vaikka todellinen laskutettava työaika on 8-16. Tässä pari kertaa odottelin lääkärin pakeille päivystyksessä pääsyä, ketään potilasta ei ollut sisällä ja odotusaika oli yli 2h, mihinkään ei lääkäri huoneestaan poistunut sillä ajalla. Päivystyksen sairaanhoitajilta suurimmaksi osaksi huono vastaanotto, tivaaminen mistä on kotoisin ja se, että päivystyksessä ei ole aikoja. Sairaanhoitajan vo:lle pääsee joskus ja jouluna, sairaanhoitajalle, jolla ammattitaito jostain historian alkumetreiltä. Ja miten toimii röntgen, ihmettelen todella, miten Parkanolla on varaa seisottaa röntgeniä auki päivät pitkät, asiakkaita korkeintaan muutamasta pariin kymmeneen. Ennenkuin röntgen tuottaa itsensä takaisin, asiakkaita pitäisi olla vähintää 8h aikana joka päivä tuollaiset 25-30.
        Kyselisin samalla, minkälaiset ovat parkanon terveyskeskuksen puhelinkulut, varsinkin yksityiset, siis kunnan rahoilla maksettavat???? Voihan siinä kaunpunginjohtaja yllättyä, tarkat tilastot saa tietääkseni puhelinyhtiöltä. No lisää selvitettäviä asioita mietitään ensiviikolla.


      • potilasturva
        asiat läpinäkyviksi kirjoitti:

        Parkanossa tk:n päivystyksessä vain pari asiallista henkilöä luukulla, nimittäin terveyskeskusavustajaa. Lääkäreistä ei tiedä mistä tulee, ottavat vastaan jos viitsivät, ei kumminkaan enempää kuin kolme tunnisssa. Sitten on ne kuuluisat kahvitauot, ruokatauot, kirjalliset työt kahden jälkeen ja töihin saatetaan tulla vasta yhdeksäksi, vaikka todellinen laskutettava työaika on 8-16. Tässä pari kertaa odottelin lääkärin pakeille päivystyksessä pääsyä, ketään potilasta ei ollut sisällä ja odotusaika oli yli 2h, mihinkään ei lääkäri huoneestaan poistunut sillä ajalla. Päivystyksen sairaanhoitajilta suurimmaksi osaksi huono vastaanotto, tivaaminen mistä on kotoisin ja se, että päivystyksessä ei ole aikoja. Sairaanhoitajan vo:lle pääsee joskus ja jouluna, sairaanhoitajalle, jolla ammattitaito jostain historian alkumetreiltä. Ja miten toimii röntgen, ihmettelen todella, miten Parkanolla on varaa seisottaa röntgeniä auki päivät pitkät, asiakkaita korkeintaan muutamasta pariin kymmeneen. Ennenkuin röntgen tuottaa itsensä takaisin, asiakkaita pitäisi olla vähintää 8h aikana joka päivä tuollaiset 25-30.
        Kyselisin samalla, minkälaiset ovat parkanon terveyskeskuksen puhelinkulut, varsinkin yksityiset, siis kunnan rahoilla maksettavat???? Voihan siinä kaunpunginjohtaja yllättyä, tarkat tilastot saa tietääkseni puhelinyhtiöltä. No lisää selvitettäviä asioita mietitään ensiviikolla.

        Tuo on Parkanossa kyllä kummallista, että joutuu vastaanottoon päivystäjälle aikaa varatakseen selvittämään kaikki tautinsa. Ei sitä potilas mikään lääkäri ole ja pitäisi itse tietää diaknoosi taudistaan. Lisäksi vastaanoton hoitajat puhuu kovalla äänellä potilaan vaivat koko kuulijakunnan tietoon mitä terveyskeskuksessa on.
        Ei ole mitään yksityisyyttä potilaalla vaikka potilastiedoista on ankara vaitiolovelvollisuus.
        Vastaanotto pitäisi rakentaa niin ettei odotussali ole suoraan vastaanottotiskissä kiinni. Kaikki keskustelu kaikuu pitkin salia!
        Terveyskeskus pitää remontoida niin ettei puheet leviä pitkin salia ja potilastiedot pysyy salassa!


      • vanha reitti
        asiat läpinäkyviksi kirjoitti:

        Parkanossa tk:n päivystyksessä vain pari asiallista henkilöä luukulla, nimittäin terveyskeskusavustajaa. Lääkäreistä ei tiedä mistä tulee, ottavat vastaan jos viitsivät, ei kumminkaan enempää kuin kolme tunnisssa. Sitten on ne kuuluisat kahvitauot, ruokatauot, kirjalliset työt kahden jälkeen ja töihin saatetaan tulla vasta yhdeksäksi, vaikka todellinen laskutettava työaika on 8-16. Tässä pari kertaa odottelin lääkärin pakeille päivystyksessä pääsyä, ketään potilasta ei ollut sisällä ja odotusaika oli yli 2h, mihinkään ei lääkäri huoneestaan poistunut sillä ajalla. Päivystyksen sairaanhoitajilta suurimmaksi osaksi huono vastaanotto, tivaaminen mistä on kotoisin ja se, että päivystyksessä ei ole aikoja. Sairaanhoitajan vo:lle pääsee joskus ja jouluna, sairaanhoitajalle, jolla ammattitaito jostain historian alkumetreiltä. Ja miten toimii röntgen, ihmettelen todella, miten Parkanolla on varaa seisottaa röntgeniä auki päivät pitkät, asiakkaita korkeintaan muutamasta pariin kymmeneen. Ennenkuin röntgen tuottaa itsensä takaisin, asiakkaita pitäisi olla vähintää 8h aikana joka päivä tuollaiset 25-30.
        Kyselisin samalla, minkälaiset ovat parkanon terveyskeskuksen puhelinkulut, varsinkin yksityiset, siis kunnan rahoilla maksettavat???? Voihan siinä kaunpunginjohtaja yllättyä, tarkat tilastot saa tietääkseni puhelinyhtiöltä. No lisää selvitettäviä asioita mietitään ensiviikolla.

        Nauratti tuo lääkäri "poistumattomuus". Kyllä sieltä huoneesta pystyy poistumaan ihan hyvin ilman, että odotustilassa sitä välttämättä huomaa ellet sitten ihan näköetäisyydellä toimenpidehuoneen ovelle. :)


    • Oskar Mieletyinen

      Kauppoihin niille, jotka tarvitsevat palvelua, olisi laitettava jonotusnumero-systeemi. Sisääntulon lähelle muutama tuoli ja ilmainen kahviautomaatti ja kalliita Marie-keksejä ja kaupan alan lehtiä ja mainoksia. Tampereella Gigantissa on jonotusnumerot ja aina kun myyjä vapautuu, hän hakee seuraavan jonottajan. Siinä ei ole turhia pulinoita, eivätkä ne ainaiset vanhat ämmät pääse etuilemaan.

      Terveyskeskuksen päivystykseen pyrkii runsaasti ihmisiä, jotka kuuluvat omalääkärin normaalivastaanotolle. Kun puhutaan akuutista, niin se on kanssa akuutti. Ei sinne pidä tunkea, jos on selkää kivistellyt kolme viikkoa. Tosi kuitenkin on, että siellä lasin takana saattaa olla menopaussinen apuhoitaja, joka ei päästäisi ketään päivystykseen. Minullekin kävi kerran niin, että sääressä oli veritulppa, mutta ämmä käski varata ajan omalääkärille. Kun sitten piruuttani kyselin sille aikoja, niin sille viikolle ei enää ollut aikoja, seuraavan viikon oli koulutuksessa, ja sitä seuraavalla viikolla kaksi ekaa päivää lomalla eikä uusia aikoja saanut antaa ollenkaan. Käski tulla ajanvaraukselle kolmen viikon päästä - veritulpasta!

      Onneksi oli tuttu lääkäri päivystämässä ja näin hänet käytävällä ja kävin hihaan kiinni. Hän otti minut heti sisään ja lopuksi kävi hyvin. Kerroin lasitiski-episodista ja käskin haukkua pirusti. Varmaan sen tekikin, kun se muori ei enää suostu minulle puhumaankaan.

      • Oskar Mieletyinen

        Selvennyksenä kuitenkin kerron, että huonot kokemukseni päivystyksessä sattuivat edellisellä asuinkunnallani, ei siis Parkanossa.


    • kiitoksiakin!

      Ruusuja saa antaa terveyskeskuksessa neuvolan tädeille sekä työterveyshoitajalle! Aivan mahtavia tyyppejä ja homma toimii huomattavasti nopeammin kuin polin puolella. Suuret kiitokset siis heille!

    • kiolpö

      pääasia että homma hoituu.

    • 3hfyty

      kyllä terveyskeskuksen polillakin on suurin osa todella ammattitaitoisia ja hyviä hoitajia, ihan turhaan heitä kaikkia yritetään mustamaalata.
      jos siellä on yksi tai kaksi juoruämmää niin ei kannata yleistää että he kaikki olisivat sellaisia.
      itse olen aina saanut hyvää ja ymmärtävää hoitoa siellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      51
      3021
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2861
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      1721
    5. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      792
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    Aihe