Miten te kertoisitte mies opettajallenne,että ette voi tulla liikuntatunnille? Kun on menkat... niin noloa kirjottaa reissuvihkoon. Vai onko ?
Muutenkin kun opettajamme on vähän ... sanoisiko ällöttävä o.O
Olen aika ujo,vaikka ei tosiaankaan uskoisi. Onko teillä tällaisia kokemuksia?
Onko noloa?
4
192
Vastaukset
- äksikidekki
Niiin ja jos on liikunnassa uintia!!!! anteeksi unohdin.
- juu...
Voi herttileijaa! :D
Älä mene kouluun sinä päivänä. Mulla oli naisopettaja ja silti olis ollut ihan hiton noloa kirjoittaa, että hei x on menkat, joten ei voi uida. Ja kukas sen olis kirjoittanut?? No äidinhän se olisi pitänyt ja tietty eka olis täytynyt kertoo sille! Joo, ei ikimaailmassa... Hyvin noloa olis kertoa eka vanhemmalla ja sit vielä opettajalle! Mä tein yleensä niin, että jäin kotiin tai sit vein lapun, jossa ihan joku muu syy joka menee läpi vanhemman allekirjoitus. Tosin väärensin sen ja läpi meni... Sulla ei ole mitään velvollisuutta kertoa menkoista opettajalle! Se on hyvin henk. koht. asia. Mun mielestä pieni valkoinen valhe sallittakoon tässä tilanteessa. Outoa muuten, että on mies ope. Kerrassaan vääryys. - ggtgtrt
Siiis apua !! Mun mielestä siinä ei ole mitään noloa, jos on liikunnanopettaja niin pitää myös osata ymmärtää se että tytöillä voi olla välillä naistenvaivat juuri uintipäivänä , eikä siksi voi uida..
- sanot vaa
No siis mä sanoin vaa et mul on menkat en voi osallistua, se oli sillee ok. Ja se oli siinä. Miesopettaja oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774