Kristinuskon sisäinen kauneus ja pyyteetön lähimmäisenrakkaus näkyy jatkuvasti kaikkialla näiden oikeiden uskovien kristittyjen Jumalan sanan mukaisissa teoissa.
http://yle.fi/alueet/oulu/2012/04/hengellinen_vakivalta_koettelee_lestadiolaisyhteisoa_3417661.html?origin=rss
Onneksi ei ole mitään nöyryyttävää pakkoalistamista, vaan ainoastaan syvähenkisen puhdasta lähimmäisenrakkautta, kuten oikeilla uskovilla aina?
Nuo linkissä kuvatut tapahtumat eivät muuten millään tavalla eroa niistä tapahtumista, joita jouduin itse sivusta seuraamaan paikkakunnan hellariseurakunnan kokouksissa. Aivan sama lämmin lähimmäisenrakkaus sielläkin virtasi ja täysin mielivaltaisia rangaistuksia sekä seurakunnasta erottamisia jaeltiin joka puolelle kuin kortteja pokerissa, julkisesti nöyryyttäen.
Tällä pienimmänkin kritiikin ankaralla pois kitkemisellä varmistettiin se, että jäljelle jäivät vain kaikkein sokeimmat typerykset, joiden äly ei olisi koskaan edes riittänyt minkäänlaiseen kritiikkiin ja jotka aina tottelivat täysin sokeasti ja täysin kritiikittä seurakunnan johtohahmojen määräyksiä. Toisin sanoen saatiin aikaiseksi vaarallinen kultti, jota johtivat hourupäiset uskonnolliset fanaatikot, nuo ainoat oikeat uskovat ja taatusti oikeat kristityt, kun kerran väärät oli karsittu pois.
Uskon kauneus näkyy teoissa
Uskon kauneus
2
<50
Vastaukset
- hirveetä kattoo
Kyllä kyllä, hedelmistään puu tunnetaan.
- zyrt
On hyvin kummallista että viranomaiset eivät millään tavalla puutu tuohon touhuun.
Ajatellaan vaikka lasten asemaa lestadiolaisyhteisössä. Eikö lastensuojelu koskekaan heitä? Eikö noiden hihujen lapsilla ole yhteiskunnan lakien mukaista suojaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469