Sain viikko sitten verikokeiden tulokset. Kaikki muut arvot olivat ihanteelliset mutta maksa-arvot (ALAT) oli 56. Nuoruudessa on tullut toilailtua ja tästä muistuikin mieleeni taas asia joka on valvottanut minua öisin. Voiko minulla olla c-hepatiitti. Eikö c-hepatiitti potilailla kuitenkin maksa-arvot olisi 2-20 kertaiset? Täällä raja on 15-45, eli minun arvot ovat hieman koholla. En ole nauttinut alkoholia moneen kuukauteen, enkä sitä muutenkaan käytä usein. Lääkkeitä syön päivittäin (buranaa yms.) ja huumeita en käytä. Teen työtä jossa c-hepatiitin löytyminen tarkoittaisi sitä että voisin joutua lopettaa ne kokonaan. Aion kyllä testauttaa itseni, pelottaa vaan. Olen kuullut monia juttuja jossa c-hepatiitin löytyessä on automaattisesti leimattu narkkariksi ja mua pelottaa. Pelottaa ihan saatanasti. Toivon siis et jos jollain on samanlaisia kokemuksia, tarinoita yms ni ois mukava saada keskustella näistä asioista.
Maksa-arvo (ALAT) 56 ja c-hepatiitti.
Minä vaan....
1
1040
Vastaukset
- terve8888
Mitä lääkkeitä syöt päivittäin? Jotkut lääkkeethän rasittavat maksaa todellapaljon, jopa enemmän kuin alkoholi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1374075- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344