Sain viikko sitten verikokeiden tulokset. Kaikki muut arvot olivat ihanteelliset mutta maksa-arvot (ALAT) oli 56. Nuoruudessa on tullut toilailtua ja tästä muistuikin mieleeni taas asia joka on valvottanut minua öisin. Voiko minulla olla c-hepatiitti. Eikö c-hepatiitti potilailla kuitenkin maksa-arvot olisi 2-20 kertaiset? Täällä raja on 15-45, eli minun arvot ovat hieman koholla. En ole nauttinut alkoholia moneen kuukauteen, enkä sitä muutenkaan käytä usein. Lääkkeitä syön päivittäin (buranaa yms.) ja huumeita en käytä. Teen työtä jossa c-hepatiitin löytyminen tarkoittaisi sitä että voisin joutua lopettaa ne kokonaan. Aion kyllä testauttaa itseni, pelottaa vaan. Olen kuullut monia juttuja jossa c-hepatiitin löytyessä on automaattisesti leimattu narkkariksi ja mua pelottaa. Pelottaa ihan saatanasti. Toivon siis et jos jollain on samanlaisia kokemuksia, tarinoita yms ni ois mukava saada keskustella näistä asioista.
Maksa-arvo (ALAT) 56 ja c-hepatiitti.
Minä vaan....
1
850
Vastaukset
- terve8888
Mitä lääkkeitä syöt päivittäin? Jotkut lääkkeethän rasittavat maksaa todellapaljon, jopa enemmän kuin alkoholi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059