Afganistan ja reumasairaala

Tämän aamun (20.04.2012) uutiset tietävät kertoa, että Suomi (siis me veronmaksajat) antaa kuusi (6) miljoonaa euroa lisää rahaa Afganistaniin USA:n toiveitten täyttämiseksi. Rahasta ei näköjään ole pulaa. Sitten kuitenkin juohtuu mieleen menneitä muistellen, mitenkä mm. Heinolan reumasairaalan toiminnan jatkamiseksi ei millään löytynyt valtion budjetista edes yhtä (1) ainutta miljoonaa. Nyt jonkin aikaa tuon reumasairaalan lakkauttamisen jälkeen on todettu, että reumahoidon taso on vaihtelevaisen epätasainen ja huonontunut niistä Heinolan reumasairaalan ajoista.

9

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VittupääMolottaja

Ei kokoomuslaiset ihmisistä välitä, rahoista kylläkin!

• Reumasairas

Reumasairaat kiittää..! Yhdysvallat ja sen edut tärkeämpiä kuin oma kansa..! Heinola oli hyvä paikka jossa tosiaan sai hyvää hoitoa reumaan..! Kiitos viestin alotajalle hyvästä oivalluksesta..!

• koko maailman Kela

Ettekö usko jo, että rahaa lähtee heti veronmaksajien kukkarosta summasta riippumatta, kun joku Telluksella inahtaa, eikä sitä tarvitse edes pyytää.

Mutta kantaväestölle ei riitä edes sairaanhoitoon puhumattakaan erikois sellaisesta..

• Taitaa olla paikallaan todeta tässä yhteydessä omakohtainen kosketukseni reumaan sairautena. Minun tädilläni oli vaikea nivelreuma. Hän kävi aika ajoin eli muistaakseni ehkä kerran vuodessa tai kahdessa Heinolan reumasairaalassa hoitojaksoilla. Hän oli meillä maalla veljensä eli isäni taloudessa niin sanottuna avustavana perheenjäsenenä. Minä olin siihen aikaan (50-luvulla) kansakoululaispoika. Kun tätini tuli reumahoidosta takaisin, niin hänellä oli aina minulle tuliaisena jotain tuomisia ja yleensä jokin ohut satukirja. Hän oli minun lempitätini kuten nykyään voitaisiin sanoa.

• tapettava sika

Katainen vähät välittää

• Reumasairas

Nyt lyötiin kaksi kärpästä yhdellä iskulla..! Tapetaan kummassakin maassa ihmisiä , sillä summalla.;-) Suomessa sekin on poissa hoidoista ja sotilaat saa Afkanistanissa lisää luoteja aseisiin. Taitaa olla niitä politiikkojen kovasti mainostamia säätöjä nuo..;-)

• WTT

Suomen kuvalehti on hyysärilehti.

• Reumasairas

Niin ja kaikki muutkin lehdet.! Mikään lehti ei ole tuota asiaa kertonut, eli ne on jonkilaisessa talutusnuorassa hallitukseen päin. No jaa eihän siellä tarvii kun päätoimittajaa pitää lieassa. Suomi on median avoimuuuden takapajula..!
      Suomenkansaa suorastaan kusetetaan , jätämällä kertomatta täärkeistä asioista.

• sahfsdhsd

Kataisen hallituksella riittää rahaa noihin Auswitch-projekteihin kaukana maailmalla, mutta terveyden hoitoon rahaa ei oikein liikene sen kummemmin Suomessa kuin Afganistanisssakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45329
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      195
      10856
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8518
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3200
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      35
      1597
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1500
    Aihe