Tämän aamun (20.04.2012) uutiset tietävät kertoa, että Suomi (siis me veronmaksajat) antaa kuusi (6) miljoonaa euroa lisää rahaa Afganistaniin USA:n toiveitten täyttämiseksi. Rahasta ei näköjään ole pulaa. Sitten kuitenkin juohtuu mieleen menneitä muistellen, mitenkä mm. Heinolan reumasairaalan toiminnan jatkamiseksi ei millään löytynyt valtion budjetista edes yhtä (1) ainutta miljoonaa. Nyt jonkin aikaa tuon reumasairaalan lakkauttamisen jälkeen on todettu, että reumahoidon taso on vaihtelevaisen epätasainen ja huonontunut niistä Heinolan reumasairaalan ajoista.
Afganistan ja reumasairaala
9
112
Vastaukset
- VittupääMolottaja
Ei kokoomuslaiset ihmisistä välitä, rahoista kylläkin!
- Reumasairas
Reumasairaat kiittää..! Yhdysvallat ja sen edut tärkeämpiä kuin oma kansa..! Heinola oli hyvä paikka jossa tosiaan sai hyvää hoitoa reumaan..! Kiitos viestin alotajalle hyvästä oivalluksesta..!
- koko maailman Kela
Ettekö usko jo, että rahaa lähtee heti veronmaksajien kukkarosta summasta riippumatta, kun joku Telluksella inahtaa, eikä sitä tarvitse edes pyytää.
Mutta kantaväestölle ei riitä edes sairaanhoitoon puhumattakaan erikois sellaisesta.. Taitaa olla paikallaan todeta tässä yhteydessä omakohtainen kosketukseni reumaan sairautena. Minun tädilläni oli vaikea nivelreuma. Hän kävi aika ajoin eli muistaakseni ehkä kerran vuodessa tai kahdessa Heinolan reumasairaalassa hoitojaksoilla. Hän oli meillä maalla veljensä eli isäni taloudessa niin sanottuna avustavana perheenjäsenenä. Minä olin siihen aikaan (50-luvulla) kansakoululaispoika. Kun tätini tuli reumahoidosta takaisin, niin hänellä oli aina minulle tuliaisena jotain tuomisia ja yleensä jokin ohut satukirja. Hän oli minun lempitätini kuten nykyään voitaisiin sanoa.
- tapettava sika
Katainen vähät välittää
- Reumasairas
Nyt lyötiin kaksi kärpästä yhdellä iskulla..! Tapetaan kummassakin maassa ihmisiä , sillä summalla.;-) Suomessa sekin on poissa hoidoista ja sotilaat saa Afkanistanissa lisää luoteja aseisiin. Taitaa olla niitä politiikkojen kovasti mainostamia säätöjä nuo..;-)
- WTT
Suomen kuvalehti on hyysärilehti.
- Reumasairas
Niin ja kaikki muutkin lehdet.! Mikään lehti ei ole tuota asiaa kertonut, eli ne on jonkilaisessa talutusnuorassa hallitukseen päin. No jaa eihän siellä tarvii kun päätoimittajaa pitää lieassa. Suomi on median avoimuuuden takapajula..!
Suomenkansaa suorastaan kusetetaan , jätämällä kertomatta täärkeistä asioista. - sahfsdhsd
Kataisen hallituksella riittää rahaa noihin Auswitch-projekteihin kaukana maailmalla, mutta terveyden hoitoon rahaa ei oikein liikene sen kummemmin Suomessa kuin Afganistanisssakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839