Martina kertoi että on maisan kanssa läheisempi uhkailujen jälkeen. Maisa taas näytti melkein sopuun pakotetulta ja martina ei kovin tervetulleelta edes omaan leiriinsä. Viiksi-julma palasi.
Tappelu lähentää martinaan
6
257
Vastaukset
- truth~
Tuon suuntaisia kommentteja tosiaan oli kilpailijoilla:
- Rehellisesti sanottua ristiriitaiset tunteet. Mä olen onnellinen, että Maisa on taas meidän kanssa, mut toisesta osapuolesta en ole ihan varma, Susanna Ruotsalainen pohtii.
- Meillä oli niin ihanaa kun Martina lähti. Sai jotenkin vähä pelätä, että pomo saapui takaisin paikalle, että nyt tuli taas tiukka kuri, Susanna Penttilä puolestaan avautui.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012041915464843_vi.shtml - 27
Millasetkohan välit Martinalla on "läheisiin", jos laskee Maisankin jo läheisekseen. Voi onnetonta Martinaa. Todellisuudessa karmaisevan yksin ja hylätty moneen kertaan.
- Olen ihana
Mutta ainahan on Alex!
- .jk.
vainko
- Tiesin tämän
Näkyihän se selvästi kun Martina lähti, niin tunnelma vapautui selvästi. Kukaan ei huutanut ja rähjännyt, vaikka kalastus meni huonosti.
Kun Martina tuli, tunnelma kipsaantui uudestaan. Räyhäpomo pilasi tunnelman. - kohta partakin
liikaa vitamiineja ja hivenaineita sitä se teettää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636