Miss xl 2012 ja paniikkihäiriö

missxl 2012

Moikka kaikki kohtalotoverit!
Olen osallistunut seiskan järjestämään miss xl kisaan ja tarvitsisin teidän apua. Nyt äänestämään minua nro7 voittoon niin saadaan voittajaksi nainen joka on ylittänyt itsensä ja uskaltautunut kisailemaan. Paniikkihäiriötä olen sairastanut 10 vuotta ja nyt olen niin ylpeä itsestäni koska uskaltauduin mukaan vaikka pitkään sitä mietinkin :)

Kiitos kaikille etukäteen!
Terkuin,Heli

24

2051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xlkokoa laina

NO HUH HUH.
      Kuule minulla on itsellänikin paha paniikkihäiriö, enkä kyllä sinuna lähtisi mainostamaan lehteen asti jostain paniikkihäiriöstä ja bb-taloon halukkuudesta. se kertoo, että haluat vain sen takia voittaa, että saisit julkisuutta ja olla lehtien palstoilla, vaikka harva miss-xl tyyppejä kadulla tunnistaakaan.
      ja varmasti moni muukin on ylittänyt itsensä osallistumalla miss-xl kisaan.
      Ei pahalla, mutta sinusta ei ole kyllä muille vastusta ollenkaan.
      Aivan liian kovia vastustajia sinulle ja ihmettelen, miten olet edes finaalissa.
      Olet varmaan itse kolunnut kaikki kirjaston ja ystävien tietokoneet läpi ja käynyt äänestämässä, se ei ole reilu pelinhenki! toivottavasti et voita. täältä ei ainakaan heru ääniä sinulle tämän tekstin jälkeen mitä tänne olet mainostellut itsestäsi! Kyllä se niin on että voittajaksi kruunataan Carita Mäkelä, Senja Ikonen tai Jasmin Räisänen. Sano minun sanoneen, ettet ole todellakaan kolmen parhaan joukossa. Minulta ääneni menee kaikille noille kolmelle upealle naiselle tasapuolisesti.

• Nti M

Tuskimpa kukaan juoksee kirjastoja äänestääkseen itseään.? JOs olen käsittänyt viimevuosien äänimääristä päätellenyhtään mitään, kukaan ei siihen edes pystyisi.
        Jokainen on paikkansa finaalissa varmasti ansainnut
        .Käsittämätöntä röyhkettä kirjoittaa nimimerkin takana noin rumasti kenestäkään noin.Olisiko sinusta kisaan mukaan,xlkokoa laina?? Epäilen
        .
        Mitä sitten tulee toisen haaveisiin,minusta on hienoa että uskaltaa lähteä keikistelemään lehden sivuille xl-kokoisena uikkarit päällä,(minusta ei olisi siihen edes näin m-kokoisenakaan) ja BB:hän on aika monen henkilön haave,JOPA ilman sitä julkisuuden hakuisuutta..Sinnehän suurinosa haluaa lähteä tutkimaan omaa "kestävyyttä" ja itseään.

Jkt,Onnea kaikille tasapuolisti kisaan,onneksi jokainen saa antaa äänensä omalle suosikilleen.Omani olen valinnut ja tyytyväinen siihen.

• xlkokoalaina

anteeksi tosiaan röyhkeä ja suora kielenkäyttöni. oli huono päivä.

• mnjjjj

voi sari sari.....

• a
        mnjjjj kirjoitti:

voi sari sari.....

kesäniemi???eipä olis eka kerta

• Mirva XXXL

Voi hyvä luoja mitä palautetta !!! Tsemppiä Heli,toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos !! Äänet täältä ja kolmen parhaan joukossa VARMASTI.

• mr

No huh, olipas töykeää tekstiä nimimerkiltä 'xlkokoa laina', ihan hävettää puolestasi kun tuollaisia kirjoittelit.

Kuitenkin koen tällaisen mainostuksen/äänien kalastelun hiukan oudolta mutta sehän on vain minun tapani ajatella tällaisista asioista =) Kovasti tsemppiä ap. kirjoittajalle niin elämään kuin kilpailuunkin ja on hienoa että uskaltauduit kisaan paniikkihäiriöstäsi huolimatta, nostan sinulle kyllä hattua! =)

• xlkokoa laina

anteeksi hermostuneisuuteni, mutta menee minusta vain tällä helillä todella yli tämä touhu. nim. itse olen nähnyt hänet kirjaston koneilla ääniä itselleen laittamassa useaan otteeseen, tiedän tapauksen hyvin!
      mutta onnea jokatapauksessa kisaan kaikille tasapuolisesti. myös helille.

• xxl

ei minusta ole mitään rohkeaa siinä jos menee lehden kanteen lihavana keikistelemään. jotkut vain hyväksyy ja on niin sujut oman kroppansa kanssa, että lähinnä nauttivat vain huomiosta ja kuvistaan seiskalehdessä.

• mr
        xxl kirjoitti:

ei minusta ole mitään rohkeaa siinä jos menee lehden kanteen lihavana keikistelemään. jotkut vain hyväksyy ja on niin sujut oman kroppansa kanssa, että lähinnä nauttivat vain huomiosta ja kuvistaan seiskalehdessä.

Nimim. xxl: Kyllähän se on itsensä voittamista kun paniikkihäiriöisenä lähtee tuollaiseen kisaan.

Ja nimim. xlkokoa laina: Voihan olla niin kuten sanoit mutta mua kyllä epäilyttää-ellet sitten ole parkkeerannut itseäsi hänen selkänsä taakse ja kurkkinut sieltä käsin mitä hän tekee tietokoneella. Tosin tuossa vaiheessa varmasti tietokoneella olija olisi jo huomauttanut toiminnastasi, ainakaan minä en katsoisi hyvällä jos joku tulisi tarkkailemaan missä surffailen ja mitä teen =)

• xlkokoalaina
        mr kirjoitti:

Nimim. xxl: Kyllähän se on itsensä voittamista kun paniikkihäiriöisenä lähtee tuollaiseen kisaan.

Ja nimim. xlkokoa laina: Voihan olla niin kuten sanoit mutta mua kyllä epäilyttää-ellet sitten ole parkkeerannut itseäsi hänen selkänsä taakse ja kurkkinut sieltä käsin mitä hän tekee tietokoneella. Tosin tuossa vaiheessa varmasti tietokoneella olija olisi jo huomauttanut toiminnastasi, ainakaan minä en katsoisi hyvällä jos joku tulisi tarkkailemaan missä surffailen ja mitä teen =)

totta. siellä vain näkyy niin selvästi mitä muut puuhaa sen enempää kurkkimatta, mutta jokainen toimikoon miten haluaa :) se on hyväksyttävä näköjään :)

• marjaana 79
        xlkokoalaina kirjoitti:

totta. siellä vain näkyy niin selvästi mitä muut puuhaa sen enempää kurkkimatta, mutta jokainen toimikoon miten haluaa :) se on hyväksyttävä näköjään :)

voi vittu sun juttuja !!!!

• johanna 22

on sulla kans homma kytätät mitä joku tekee omalla ajallaan esim,kirjastossa.SUN SE TARTTIS MEN HOITOON ...ei mullA MUUTA...TSIISUS MIKÄ ÄMMÄ !!!!

• xlkokoalaina

totta puhutte. On kyllä aika säälittävää käytöstä minulta! Voisinpa mennähoitoon jos ottaavat vastaan tällaisen syyn takia. Paljon vakavampaakin ihmisillä. Anteeksi jos sanoin suoraan mielipiteeni. Jos täällä vittua saa muutkin mättää kerta niin miksi minun pitäisi kuunnella? Jokainen tietää että kun menee missxl kisaan että ei pelkkiä kehuja vastaan tule varmasti. Se vain pitää hyväksyä. Mielipiteitä on monia ja jotkut sanovat ne ääneen.

• xlkokoalaina
        xlkokoalaina kirjoitti:

totta puhutte. On kyllä aika säälittävää käytöstä minulta! Voisinpa mennähoitoon jos ottaavat vastaan tällaisen syyn takia. Paljon vakavampaakin ihmisillä. Anteeksi jos sanoin suoraan mielipiteeni. Jos täällä vittua saa muutkin mättää kerta niin miksi minun pitäisi kuunnella? Jokainen tietää että kun menee missxl kisaan että ei pelkkiä kehuja vastaan tule varmasti. Se vain pitää hyväksyä. Mielipiteitä on monia ja jotkut sanovat ne ääneen.

mutta mukavaa päivää ja sama kai se kuka voittaa. Ei sillä varmaankaa väliä. Kuitenkaan ei isoista palkinnoista kyse tai mistään mikä vaikuttaisi minun elämääni. Ei sitä lehteä tarvitse katsoa enää.

• xlkokoalaina
        xlkokoalaina kirjoitti:

mutta mukavaa päivää ja sama kai se kuka voittaa. Ei sillä varmaankaa väliä. Kuitenkaan ei isoista palkinnoista kyse tai mistään mikä vaikuttaisi minun elämääni. Ei sitä lehteä tarvitse katsoa enää.

mutta pisteet annan jokaiselle kuka uskaltautunut kisaan. Se on rohkeaa. Onnea jokaiselle tasapuolisesti. Jokaisella on varmasti omat inhokit ja suosikit ja minusta on hienoa että mielipiteet sanotaan ääneen. Näin syntyy keskustelua. Samoin jos minua haukutaan. Saa minua haukkua. Jokaisella oma mielipide.

• Pärssi
        xlkokoalaina kirjoitti:

mutta pisteet annan jokaiselle kuka uskaltautunut kisaan. Se on rohkeaa. Onnea jokaiselle tasapuolisesti. Jokaisella on varmasti omat inhokit ja suosikit ja minusta on hienoa että mielipiteet sanotaan ääneen. Näin syntyy keskustelua. Samoin jos minua haukutaan. Saa minua haukkua. Jokaisella oma mielipide.

ymmärrän kantasi laina. Katsotaan nyt kuka voittaa. Heli ei kuulu minunkaan suosikkeihin. Mielipiteitä monia. Jotkut tykkää kuitenkin.

• Henna

Itselläni myös paniikkihäiriö, enkä näkisi, että olisi milläänlailla esteenä miss-xl kisaan osallistumiseen, vaikka kohtauksia saattaa välillä tulla n.20 kertaa päivässä. Tuollaiset kisat päinvastoin auttaa varmasti unohtamaan paniikkihäiriön, kun on muuta mietittävää niin ei niin helposti tule kohtaus päälle :)
      Mutta tämä oli vain mielipiteeni :) Tsemppiä!
      Nähdään laivalla! :)

• Heli Starck

Heips!

Ohhoh,olempas saanut mielipiteitä liikkeelle :) Tarkoitukseni ei ollut saada mitään erikoiskohtelua tms. Olen itse vaan niin onnellinen kun uskaltauduin mukaan kisaan,koska yhteen aikaan ulos meneminenkin oli vaikeaa.
      Minua ei ole pakko äänestää ja kaikilla saa olla omat mielipiteensä :) En itsekään ole sitä mieltä että voittaisin mutta kokemuksena upea juttu :) Kiitos kaikille kommenteista ja hyvää kevättä kaikille.... Myös niille joilla on pahaa sanottavaa minusta.
      Terkuin,Heli

• itsehakenutmyös

mie ainakin olisin iloinen jos jotkut haluavat minusta näin paljon keskustella heh! Olen siis ihmisenä kiinnostava jos niin olisi :D kateellisia suurinosa ;)eivät itse ole päässeet osa kato kisaan mukaan ;D

• ainoain86
        itsehakenutmyös kirjoitti:

mie ainakin olisin iloinen jos jotkut haluavat minusta näin paljon keskustella heh! Olen siis ihmisenä kiinnostava jos niin olisi :D kateellisia suurinosa ;)eivät itse ole päässeet osa kato kisaan mukaan ;D

Minä olen samaa mieltä. Kateelliset puhuvat. Toisesta korvasta sisään ja ulos. Ja näytä sitten voittajanpokaalia! Ja olet jo nyt voittanut itsesi. Muista se.täältä tulee ääniä sinulle heli.

• satu_isoäiti

Tsemiä Henna, olet upea ja rohkea nainen ja terveisiä Senja selviytyjälle. Olin hänen kisakumppani miss isoäitiskaboissa. Viehättävämpää ja sydämellistä naista saa hakea suurennuslasilla. Kaikki ootte mahdottomn nättejä ja hehkeitä. Älkää piitatko kateellisten puheista, he kun eivät itse uskalla.

Koko Naiskaartille sinne kisaan virtuaalihalit

- satu -

• satu_isoäiti

Helikö sinä olitkin, nyt meni nimi vissiin pieleen, aptä kyl kommasin

• Lissumaaria

Samaa mieltä kuin ainoain86, kateelliset kirjoittelee. Onnea kisaan ja muutenkin kaikkea hyvää tulevaisuuteesi! Itse tällähetkellä kärsin paniikkikohtauksista monesti päivässä, ja en ikinä pystyisi lähtemään moiseen kisaan. Pääsisi edes lähisiwaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      182
      3660
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1099
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1010
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe