Kuka vastaa tän kopin siivouksesta?
Elielin taukokoppi kuin sikala
21
246
Vastaukset
- Kokoomuslainen Hki
Busakuskeilla on paljon taukoja ja lyhet päivät, että voitte itse siivota ja siivotkaa bussit kans, ne haisee ja rämisee. Asennetta, asennetta pojut, tehkää töitä.
- Vilkkuviki
Valittettavasti voin tälle kokkoomuksen pojulle kertoa että olemme tehneet työsopimukset vain kuljettamisesta.Taukotilat ovat todella hirvittävän likaisia eikä siellä ole nähty siivoojaa sitten viimeksi.HSL edustajat tai kuka siitä viime kädessä vastaa niin menkää toteamaan tilanne ja tehkää jotain.Koppi siirrettiiin rakennusten tieltä ja sen jälkeen se unohdettiin.Suomen maassa tuskin on toista taukotupaa joka on näin likainen.
- Osa käyttäjistä
Roskien määrästä päätellen osa käyttäjistä kantaa kotoaankin kaikki roskat taukotupaan. Mitään roskia ei pitäisi olla muualla kun roskakoreissa. Mutta jospa ovat tottuneet asumaan kaatopaikalla niin vanhasta tottumuksesta heittelevät jätteensä ympäri taukopaikkaa.
- ....,,,,
"Valittettavasti voin tälle kokkoomuksen pojulle kertoa että olemme tehneet työsopimukset vain kuljettamisesta.Taukotilat ovat todella hirvittävän likaisia eikä siellä ole nähty siivoojaa sitten viimeksi."
Niin, siathan ne sikalankin sotkevat. - erkki rantanen
eiköhän kelo-kalu, tiamontti o´pässi tai parraton jukki voisi tulla moppaamaan niitä lattioita. mikään muu niiltä ei onnistu jos tossa sitten pärjäisi. toki voi olla kyseessä niin kuutamolla olevat kaverit, että moppikin olisi väärinpäin näpeissä,
- Erkki Rantanen
Turhaan vääristelette nimeni kanssa.
- ook sä
Erkki Rantanen kirjoitti:
Turhaan vääristelette nimeni kanssa.
mahdollisesti ainut erkki rantanen?
- Korulauseita HSL:ltä
HSL näyttää kiiltokuvaa kansalle mutta kuljettajista ei piitata paskaakaan.
- Kunnat hoitavat
HSL ei vastaa tilojen siivouksen järjestämisestä.
Katse kääntyy HKL:n puoleen, joka järjestää tilat ja niiden siivouksen.
Kaupungit vastaavat tilojen siivouksesta HSL alueella.
Ota yhteyttä omaan liikennetyönjohtoon, joka hoitaa tiedon siivoustarpeesta eteenpäin.
Tila siivotaan tänään.- Kuljettaja monista
Minusta on hyvä tietää kuka vastaa kyseisestä tilasta.Taukotilan sisällä on viemärin löyhkä ja kesän tulleen voiv vain arvata miltä tuntuu viettää ruokatuntia ja nauttia eväistä.Tämä tila on niin likainen että kaupungin terveystarkastajat voisivat tehdä sinne visiitin.kopissa oleva kahviautomaatti on aina epäkunnossa ja sen hoito on täysin laiminlyöty!Miksi sitä firmaa ei voisi vaihtaa joka niitä automaatteja hoitaa.
- ytk
Helb kuskeista 02.05 menee lakkoon, siinä noille keskivertokuskeille lakkosiivousta,
- Arto A tsv HelB
Olen eilen käynyt paikalla ja todennut tilat siisteiksi myöskin saniteettitilojen osalta.
Tosin miesten vessan oven lukko oli salvattu niin ettei se lukittunut.
Tämä altistaa tilan ulkopuolisten käytettäväksi, joilla ei ole kenties samanlaiset tottumukset ko. tilan asianmukaisesta käytöstä.
Omalla toiminnalla ja pitämällä huolen etteivät ulkopuoliset käytä meille tarkoitettuja tiloja, pidämme omalta osaltamme huolen tilojen käytettävyydestä.
Moiteviestien kirjoittajat voisvat käydä katsomassa Tapiolan vastaavan tilan ympäristöä, sielläkin tosin sisätilat ovat kohtuullisessa kunnossa.
AA tsv HelB- Hmmmmmmmm
Artolle voin todeta että paikka löyhkää ja on todella likainen.Eteisestä heti huomaa kun kaappien ovet puuttuu ja saippua on ajat sitten loppunut.Tiskialtaat on kuin pisuaarin vastaavat.Kahviautomaatin toiminta on kyseenalaista ja omien mukien kanssa pelleily ei ole hygieenian oppikirjasta.
- Vanhassavaraparempi,
Linja-autonkuljettajat olivat ennen herrasmiehiä, nykyään pelkkää roskasakkia. Mistä tämä johtuu?
- Ala Vaihdettu
No kun on tuollaisia tsv. ksi itseään kutsuvia jotka hyväksyvät sellaiset vessatkin missä lukko salvattuettei lukitu. Eli toisinsanoen ovi auki paskannettava.
Helkkari jos oikeissa ihmisten työpaikoissa tuollaisia puutteita ilmenisi , loppuisi työneko siihen asti kunnes lukko pelaa taas. Se AA kehuu sitä Tapiolan pömpeliäkin. Olen käynyt siellä aikoinani itsekin eikä silloin ainakaan kehumista ollut. Tarkoitan nimenomaan sisätiloja. Se AA on kova kehumaan ,mutta minkään asian järjestämiseen siitä ei nopealla aikataululla ole. Ei pärjäisi toisilla aloilla missä täytyy tehdä loppuun asti ja ripeästi myöskin mitä on kehunut pystyvänsä.
- Ari kähärä
Eiköhän lähtökohtaisesti ole niin, että jokainen valveutunut ja sivistynyt henkilö huolehtii ympäristöstään omilla toimillaan niin, ettei muodostu edes yhteisistä tiloista SIKALOITA.
Jokainen asettukoon peilin eteen ja miettiköön miten toimii niin yhteisissä tiloisa kuin myös siinä työkalussa, eli bussissa jota ajaa. Nämä bussitkin kun on joidenkin jäljiltä kuin kaatopaikkoja. Luulisi että jokaiselle olisi tärkeää pitää työympäristönsä tai ruokailu/taukotilansa inhimmillisessä kunnossa, mutta kun EI.
Sama siivottomuus näkyy myös päättäreillä. Kahvimukit, hodaripaperit/eväs kääreet heitetään joko ikkunasta tai ovesta ulos, mutta ei jakseta laittaa niitä bussissa tai päättäreillä oleviin roskiksiin. Eikö ahteri nouse senvertaa jakkarasta, että voi viedä ko. jätteet niille kuuluviinpaikkoihin. Jos on noin niin on syytä hakeutua invataxiin, ei kuskiksi vaan käyttäjäksi.- Ala Vaihdettu
Hyvä veli tai toveri. Nykyään kun siellä kaikki niin tiukaksi vedetty että on syötävä ja juotava , joskus jopa tarpeetkin tehtävä ajon aikana , niin mitäs muuta vaihtoehtoa on niille mukeille ja käärepapereille , eikä liene jaksamisesta kysymys , vaan siitä kun ei liikkuvaa ajoneuvoa voi jättää hortoilemaan tiellä kuljettajan roskien viennin ajaksi.
Invataksin asiakkaiksi ei helpolla pääse. Ne kyseisen taksin käyttöön oikeuttavat liput ovat todella kiven takana jo niitä todella tarvitseville vanhuksillekin.
Minäkin omasta puolestani kiitän kun jätit tälläkertaa edes sen uljaan kuvasi pois. - ihan toveruudella
Ala Vaihdettu kirjoitti:
Hyvä veli tai toveri. Nykyään kun siellä kaikki niin tiukaksi vedetty että on syötävä ja juotava , joskus jopa tarpeetkin tehtävä ajon aikana , niin mitäs muuta vaihtoehtoa on niille mukeille ja käärepapereille , eikä liene jaksamisesta kysymys , vaan siitä kun ei liikkuvaa ajoneuvoa voi jättää hortoilemaan tiellä kuljettajan roskien viennin ajaksi.
Invataksin asiakkaiksi ei helpolla pääse. Ne kyseisen taksin käyttöön oikeuttavat liput ovat todella kiven takana jo niitä todella tarvitseville vanhuksillekin.
Minäkin omasta puolestani kiitän kun jätit tälläkertaa edes sen uljaan kuvasi pois.NM ala vaihdettu, niin BULL SHIT! Ei ole mikään työaikakysymys, joka korreloituu siihen käytökseen joka näkyy ko. asian suhteen. Kyllä se on ihan vaan henkilökohtaisessa tasossa jolla ylipäätään toimii, oli sitten paikka mikä hyvänsä. Yhdenkäämn ei tarvitse syödä,juoda(ellei helteellä halua juoda) taitehdä tarpeitaan ajonaikana, se on silkkaa valhetta. Tauot on olemssa ja ihan lakisääteisesti ja jos on pakkotilanne tarpeille, niin sen voi suorittaa ennen linjalle lähtöä, vaikka sitten lähtö myöhästyisi.
- Ala Vaihdettu
ihan toveruudella kirjoitti:
NM ala vaihdettu, niin BULL SHIT! Ei ole mikään työaikakysymys, joka korreloituu siihen käytökseen joka näkyy ko. asian suhteen. Kyllä se on ihan vaan henkilökohtaisessa tasossa jolla ylipäätään toimii, oli sitten paikka mikä hyvänsä. Yhdenkäämn ei tarvitse syödä,juoda(ellei helteellä halua juoda) taitehdä tarpeitaan ajonaikana, se on silkkaa valhetta. Tauot on olemssa ja ihan lakisääteisesti ja jos on pakkotilanne tarpeille, niin sen voi suorittaa ennen linjalle lähtöä, vaikka sitten lähtö myöhästyisi.
Entä miten pitkään saikaan kuljettajaa istuttaa maksimissaan ennen ensimmäistäkään taukoa ? Minäpä tiedän ja olen kokenutkin , mutta tietääkö BULL SHITTI itte ? Ne rupeamat on ihan eri luokkaa kuin muilla aloilla joissa taukoa on tämän tästä , parin tunnin väleinkin ja riittävästi.
Kaikella toveruudella kuitenkin... - poika parka
Ala Vaihdettu kirjoitti:
Entä miten pitkään saikaan kuljettajaa istuttaa maksimissaan ennen ensimmäistäkään taukoa ? Minäpä tiedän ja olen kokenutkin , mutta tietääkö BULL SHITTI itte ? Ne rupeamat on ihan eri luokkaa kuin muilla aloilla joissa taukoa on tämän tästä , parin tunnin väleinkin ja riittävästi.
Kaikella toveruudella kuitenkin...eli NM. alaa vaihtanut. Mä olen sentään 34 vuotta alalla ollut ja sekä yhä alalla olevana uskon että olen jotakuinkin kokenut sekä jotain nähnyt alaan liittyen. Silti en tue sun henkilökohtaisia ongelmiasi. Joten se mitä toistuvasti esität on juuri sitä BULL SHITTIÄ. Sä et ilmeisesti vaan kykene alalle ja siten luot katkeruudessasi omia teorioitasi, joilla ei ole todellista tasoa olemassa.Sulle jopa työasun väri tuntuu tuottavan ylitsepääsemättömiä ongelmia, joten jo sen pohjalta olet jokseenkin turha edes puhumaan alasta.
- Ala Vaihdettu
poika parka kirjoitti:
eli NM. alaa vaihtanut. Mä olen sentään 34 vuotta alalla ollut ja sekä yhä alalla olevana uskon että olen jotakuinkin kokenut sekä jotain nähnyt alaan liittyen. Silti en tue sun henkilökohtaisia ongelmiasi. Joten se mitä toistuvasti esität on juuri sitä BULL SHITTIÄ. Sä et ilmeisesti vaan kykene alalle ja siten luot katkeruudessasi omia teorioitasi, joilla ei ole todellista tasoa olemassa.Sulle jopa työasun väri tuntuu tuottavan ylitsepääsemättömiä ongelmia, joten jo sen pohjalta olet jokseenkin turha edes puhumaan alasta.
Älä ota enempää. Sekoilusi alkaa olla jo sitä luokkaa että selkeästi paistaa läpi joku ongelma nestetankkauksen suhteen. En muistaakseni ole kritisoinut kertaakaan työasun väriä. Ihan sama vaikka pitsipöksyissäsi ajelisit vaikka olenhan saanut lukea että hamehan sinulla jo on. No se on sun ongelmasi. No on tässä toisetkin tehnyt ylikin 34 vuotta töitä kuin pelkästään sinä. Vuonna 1977 minä aloitin , mutta onkin laajempi katsantakanta elämään kun olin 17 vuotta toisenlaisissa töissä ennen linja-autonkuljettajaksi heittäytymistäni , jota kesti vuorostaan 16 vuotta , kunnes viime vuoden keväällä tuli pitkien päivien määrä täyteen ja läksin ihmisten töihin. Noin äkkiä laskettuna se tekee 35 vuotta ja on nähty ja koettu muutakin kuin maantietä. Väität etten kykene alalle. Jäävi itse sanomaan vaikka vapaaehtoisesti hyppäsin pois , ei siis erotettu , mutta arvelen että 16 vuotta kovennettua antaa jonkinlaisen käsityksen asiasta.
Sinä kun et edes kykenisi vaihtamaan alaa , sillä lukemani perusteella olen saanut käsityksen että olet ennen pääkaupunkiseudulle kotouttamistasi kerännyt käpyjä Karjalassa. Pitääkö paikkansa ?
Älä siis enää ota sitä ruumiinpesuvettä siitä pullostasi , muuten kirjoituksesi provosoi toisia arvostelemaan jopa naama , tai muuta värkkiäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34822Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101733