http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/koeajot/index.jsp?oid=201203131555
Ja kun lasketaan mukaan vielä Citroen, niin asia on varma.
Markkinoilla, joilla kuluttajajalla on mahdollista valita....
PSA:n tuote pärjää myynnissä.
No. Eihän ne myyntimäärät ole oikeastaan tärkeitä.
Peugeot nousemassa Toyotan ohi
13
145
Vastaukset
- Vähän turhan
raflaava tuo käyttämäsi otsikko. Annetaan nyt ajan näyttää kuinka käy. En pitäisi ihna niin varmana tuota ohimenoa.
- åsmå
Otsikon pitääkin olla raflaava ja sitä kautta kiinnostava.
Eihän asia todellakaan varma ole, mutta kunhan herätän keskustelua. Toivottavasti asiallista sellaista.
Minulle on lopulta saman tekevää kumpi myy enemmän hybrideitä.
Joillekin asia on todella, todella, todella tärkeä. - Åsmå
åsmå kirjoitti:
Otsikon pitääkin olla raflaava ja sitä kautta kiinnostava.
Eihän asia todellakaan varma ole, mutta kunhan herätän keskustelua. Toivottavasti asiallista sellaista.
Minulle on lopulta saman tekevää kumpi myy enemmän hybrideitä.
Joillekin asia on todella, todella, todella tärkeä.Sullehan ne myynnit tuntuu olevan tärkeitä kun hehkutat kuinka kasvua on prosenteista,toki unohdat mainita aina ne kappalemäärät.
mutta kirjoittele vaan niin saadaan pistää aina vastavetoja ,todistetusti faktaa eikä sinun tyyliäsi:MINUN MIELESTÄNI citroen on paras-joopa joo - åsmå
Åsmå kirjoitti:
Sullehan ne myynnit tuntuu olevan tärkeitä kun hehkutat kuinka kasvua on prosenteista,toki unohdat mainita aina ne kappalemäärät.
mutta kirjoittele vaan niin saadaan pistää aina vastavetoja ,todistetusti faktaa eikä sinun tyyliäsi:MINUN MIELESTÄNI citroen on paras-joopa jooEi ole myynnit tärkeitä minulle. Prosentit on vain prosentteja. Kappalemäärät sinua kiinnostaa. Linkeistäni löydät ne.
Odottelen asiallisia vastineita. - huithapeli
åsmå kirjoitti:
Ei ole myynnit tärkeitä minulle. Prosentit on vain prosentteja. Kappalemäärät sinua kiinnostaa. Linkeistäni löydät ne.
Odottelen asiallisia vastineita.Heh heh ,eiköhän ne sinun linkkisi ole aika ykspuolista luettavaa,ehkäpä todellisuus taitaa olla toinen esim. toi yllä linkitetty ei sisällä mitään faktaa-asian näkee vuoden päästä.
oot säälittävä,narsismiin taipuva henkilö,huomaatko itse sitä? - Råsmå
Åsmå kirjoitti:
Sullehan ne myynnit tuntuu olevan tärkeitä kun hehkutat kuinka kasvua on prosenteista,toki unohdat mainita aina ne kappalemäärät.
mutta kirjoittele vaan niin saadaan pistää aina vastavetoja ,todistetusti faktaa eikä sinun tyyliäsi:MINUN MIELESTÄNI citroen on paras-joopa jooJuuri sinullehan me kirjoitamme tyylillämme, että reppana voisit tehdä niitä "vastavetoja", mikäli käteenvedoltasi ehdit :)
http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2011/04/11/toyotan-ongelmat-leviavat/20115091/12 - tihrusilmälle
Råsmå kirjoitti:
Juuri sinullehan me kirjoitamme tyylillämme, että reppana voisit tehdä niitä "vastavetoja", mikäli käteenvedoltasi ehdit :)
http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2011/04/11/toyotan-ongelmat-leviavat/20115091/12taisit olla laukeamassa kun melkein tuoreen jutun pistit Toyotasta, ei ollut kuin reilu vuoden vanha juttu
- 27
Peugeot ja yleensä ranskalaiset nousevat kaikkien muittenkin merkkien ohi nimittäin siellä aitauksen sisällä missä on romuja pinoissa ja siellä ne ranskalaiset on korkeimmissa kasoissa.
- epistä...
Eihän Pruis aivan nuhapumppu ole, mutta tuossa on jo tehoa ja kokoa autoksi. Tämä on niille joille vähä ei riitä. Vahinko vaan, että valtio rankaisee dieselhybridejä rankemmin kuin bensahybridejä.
- Riusvani
Mutta minä olen sitä mieltä, että jos Riukseen saatais lisää tehoa ja akku kestäis paremmin niin siitä tulisi eniten myyvä auto. Minä en vain tiedä mitä mitä tuo Rius myisi
ehkä nakkelja jossain torin laidalla. Kuitenkin Rius on paras Tojota. - Savonmuanmies
Riusvani kirjoitti:
Mutta minä olen sitä mieltä, että jos Riukseen saatais lisää tehoa ja akku kestäis paremmin niin siitä tulisi eniten myyvä auto. Minä en vain tiedä mitä mitä tuo Rius myisi
ehkä nakkelja jossain torin laidalla. Kuitenkin Rius on paras Tojota.Myyköön vaikka Macruista tuo autosi. Olet tolovana ja tollisko, et osaa edes kirjoittaa kunnolla. Mistä noita tolovanoita Tojotan miehiä oikein riittää ? Tulisit tänne savonmaalle niin sinut pistettäisiin turkinhihaan ja nusiittaisiin uusiksi.
- odotetaan innolla
Savonmuanmies kirjoitti:
Myyköön vaikka Macruista tuo autosi. Olet tolovana ja tollisko, et osaa edes kirjoittaa kunnolla. Mistä noita tolovanoita Tojotan miehiä oikein riittää ? Tulisit tänne savonmaalle niin sinut pistettäisiin turkinhihaan ja nusiittaisiin uusiksi.
Eihän siellä savonmaalla asu kuin köyhälistö ja ryssät,ei kiinnosta,mut tule sinä Pirkanmaalle niin pistetään naamas uuteen muottiin,niin että toinen silmä kahtoo vittuun ja toinen et mihin vittuun sr toinen kahtoo
- psa takaa töitä
Oikea homma: lisää korjaamoita ja varaosaliikkeitä: mitä enempi psa tuottteita liikenteessä sitä enempi korjattavaa, onko kysyttävää pösilöt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794