Peugeot nousemassa Toyotan ohi

åsmå

13

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän turhan

raflaava tuo käyttämäsi otsikko. Annetaan nyt ajan näyttää kuinka käy. En pitäisi ihna niin varmana tuota ohimenoa.

• åsmå

Otsikon pitääkin olla raflaava ja sitä kautta kiinnostava.

Eihän asia todellakaan varma ole, mutta kunhan herätän keskustelua. Toivottavasti asiallista sellaista.

Minulle on lopulta saman tekevää kumpi myy enemmän hybrideitä.
        Joillekin asia on todella, todella, todella tärkeä.

• Åsmå
        åsmå kirjoitti:

Otsikon pitääkin olla raflaava ja sitä kautta kiinnostava.

Eihän asia todellakaan varma ole, mutta kunhan herätän keskustelua. Toivottavasti asiallista sellaista.

Minulle on lopulta saman tekevää kumpi myy enemmän hybrideitä.
        Joillekin asia on todella, todella, todella tärkeä.

Sullehan ne myynnit tuntuu olevan tärkeitä kun hehkutat kuinka kasvua on prosenteista,toki unohdat mainita aina ne kappalemäärät.
        mutta kirjoittele vaan niin saadaan pistää aina vastavetoja ,todistetusti faktaa eikä sinun tyyliäsi:MINUN MIELESTÄNI citroen on paras-joopa joo

• åsmå
        Åsmå kirjoitti:

Sullehan ne myynnit tuntuu olevan tärkeitä kun hehkutat kuinka kasvua on prosenteista,toki unohdat mainita aina ne kappalemäärät.
        mutta kirjoittele vaan niin saadaan pistää aina vastavetoja ,todistetusti faktaa eikä sinun tyyliäsi:MINUN MIELESTÄNI citroen on paras-joopa joo

Ei ole myynnit tärkeitä minulle. Prosentit on vain prosentteja. Kappalemäärät sinua kiinnostaa. Linkeistäni löydät ne.
        Odottelen asiallisia vastineita.

• huithapeli
        åsmå kirjoitti:

Ei ole myynnit tärkeitä minulle. Prosentit on vain prosentteja. Kappalemäärät sinua kiinnostaa. Linkeistäni löydät ne.
        Odottelen asiallisia vastineita.

Heh heh ,eiköhän ne sinun linkkisi ole aika ykspuolista luettavaa,ehkäpä todellisuus taitaa olla toinen esim. toi yllä linkitetty ei sisällä mitään faktaa-asian näkee vuoden päästä.
        oot säälittävä,narsismiin taipuva henkilö,huomaatko itse sitä?

• Råsmå
        Åsmå kirjoitti:

Juuri sinullehan me kirjoitamme tyylillämme, että reppana voisit tehdä niitä "vastavetoja", mikäli käteenvedoltasi ehdit :)

http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2011/04/11/toyotan-ongelmat-leviavat/20115091/12

• tihrusilmälle

• 27

Peugeot ja yleensä ranskalaiset nousevat kaikkien muittenkin merkkien ohi nimittäin siellä aitauksen sisällä missä on romuja pinoissa ja siellä ne ranskalaiset on korkeimmissa kasoissa.

• epistä...

Eihän Pruis aivan nuhapumppu ole, mutta tuossa on jo tehoa ja kokoa autoksi. Tämä on niille joille vähä ei riitä. Vahinko vaan, että valtio rankaisee dieselhybridejä rankemmin kuin bensahybridejä.

• Riusvani

Mutta minä olen sitä mieltä, että jos Riukseen saatais lisää tehoa ja akku kestäis paremmin niin siitä tulisi eniten myyvä auto. Minä en vain tiedä mitä mitä tuo Rius myisi
        ehkä nakkelja jossain torin laidalla. Kuitenkin Rius on paras Tojota.

• Savonmuanmies
        Riusvani kirjoitti:

Mutta minä olen sitä mieltä, että jos Riukseen saatais lisää tehoa ja akku kestäis paremmin niin siitä tulisi eniten myyvä auto. Minä en vain tiedä mitä mitä tuo Rius myisi
        ehkä nakkelja jossain torin laidalla. Kuitenkin Rius on paras Tojota.

Myyköön vaikka Macruista tuo autosi. Olet tolovana ja tollisko, et osaa edes kirjoittaa kunnolla. Mistä noita tolovanoita Tojotan miehiä oikein riittää ? Tulisit tänne savonmaalle niin sinut pistettäisiin turkinhihaan ja nusiittaisiin uusiksi.

• odotetaan innolla
        Savonmuanmies kirjoitti:

Myyköön vaikka Macruista tuo autosi. Olet tolovana ja tollisko, et osaa edes kirjoittaa kunnolla. Mistä noita tolovanoita Tojotan miehiä oikein riittää ? Tulisit tänne savonmaalle niin sinut pistettäisiin turkinhihaan ja nusiittaisiin uusiksi.

Eihän siellä savonmaalla asu kuin köyhälistö ja ryssät,ei kiinnosta,mut tule sinä Pirkanmaalle niin pistetään naamas uuteen muottiin,niin että toinen silmä kahtoo vittuun ja toinen et mihin vittuun sr toinen kahtoo

• psa takaa töitä

Oikea homma: lisää korjaamoita ja varaosaliikkeitä: mitä enempi psa tuottteita liikenteessä sitä enempi korjattavaa, onko kysyttävää pösilöt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      103
      2088
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      57
      1251
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1127
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1023
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      978
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    9. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      969
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      962
    Aihe