Näin voi sanoa helluntailaisille.
Ja niin kauan kun miussa henki pihisee,
tulen puolustamaan meitä pienimmistä pienempiä!
Siis olen piikkinä teidän lihassanne.
Et voi sietää minua,
mutta et voi vetää minua poiskaan,
sillä sen mukana vuotaa pois uskosi ja
elämäsi veri.
Alemmassa ketjussa eräs mainitsi minun
"traumani",se oli piikki minulle,
ja kirjoittaja pesi kätensä,niinkuin pilatus!
"Piikki sinun lihassasi..."
10
113
Vastaukset
- Risuja sulle
Etköhän sinä ole vähän liian teatraalinen leahimn. On sinulle muutkin kuin jaikal maininnut tuosta tavastasi.
Vastaappa rehellisesti onko kaikki Oslolaiset syyllisiä Breivikin tekemään kauheuteen?
Toiseksi, sinä et ole piikki kenenkään täällä olevan lihassa. Saatathan sinä saada jonkinlaista sairasta nautintoa leikkiessäsi marttyyria, mutta tiedätkös, on yksi paljon sinua suurempi marttyyri joka on ihan oikeasti piikki sinun lihassasi.
Voisit kääntyä Hänen puoleensa etkä olla meidän sinun asiassasi, syyttömien kimppuun.
Et sinä meistä mitään hyödy, sinä voit olla kohta pelkkää ilmaa kaikille jos ei tyylisi muutu. - Nimenomaan näin !
Nimim. Risuja sulle kirjoitti Leahimille just niinkuin asia on !
- kipusiskot
piikki pakaraan
- eenokki 12
Leahimn on oikeassa koska huomaa helluntailaisten armottomuuden sellaisiakin kohtaan joita heidän pitäisi puolustaa ja tulisi tuomita vaikka joku olisi helluntailiikkeen "uudestisyntynyt" profeetta mutta eihän ne perk... lahkonsa kunniaa ja sen ylemmyyttä halua jonkun tapauksen johdosta joka heille ei merkitse mitään.
Minäkin olen suuresti närkästynyt näiden palstalla riehuvien lahkojuudaksien takia.
Heidät pitäisi Lutherin mukaan karkottaa maasta.
Koeta nyt lessu ymmärtää että niissä vaikuttaa itse per´kkele.
He ovat itsensä tuominneet, mutta armo vielä etsii sinua ja monia muitakin. * Luulenpa, että sulla on suuri joukko ihmisiä helluntailaisissa jotka rakastavat sinua, haukut ihmisiä, kun haukut helluntailaisia, et ehkä vihassasi ole tätä huomannut? "Pinistä pienimmällä" on terävä myrkyllinen kieli , nautitko sillä pistellä , ehkä niitäkin, jotka oiekasti sinua rakastaa ja säälii tilaasi, joka ei voi olla onnellisen ihmisen tila?
- Synsykus.
Leahinm ei ole niin merkittävä, että olisi kenenkään piikkinä. Kuitenkin tarpeeksi merkittävä, että Jeesus voi hänetkin pelastaa.
Synsykus. kirjoitti:
Leahinm ei ole niin merkittävä, että olisi kenenkään piikkinä. Kuitenkin tarpeeksi merkittävä, että Jeesus voi hänetkin pelastaa.
* Totta, mutta miksi hän ei halaua, syyttää vaan , ja siitä ei sielujen pelastaja Herramme Jeesus ei tykkää ! Oli sitten syytä tai ei syytellä, se on syntiä ja siitä pitää luopua, ja Jeesuskin pääsee auttamaan, ja auttaa siitä pääsemään, jos vain nöyrtyy pyytämään !
- koleerikko
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Totta, mutta miksi hän ei halaua, syyttää vaan , ja siitä ei sielujen pelastaja Herramme Jeesus ei tykkää ! Oli sitten syytä tai ei syytellä, se on syntiä ja siitä pitää luopua, ja Jeesuskin pääsee auttamaan, ja auttaa siitä pääsemään, jos vain nöyrtyy pyytämään !
Mohikaani, olet varmasti samaa mieltä, että meillä jokaisella uskovalla löytyy aihetta elämässä olla katkera? Kuitenkin juuri anteeksiannossa on suuri siunaus. Tuosta siunauksesta ei katkera pääse osalliseksi. Itsesäälin kyyneleet kannattaa vaihtaa Herran hoitaviin kyyneleihin.
- Lähimmäisesi !
Hyvä leahimn! Et ole 'piikki' ainakaan minun lihassani ja 'siedän' hyvin sinua. Kaikkiaankin minulla on hyviä kokemuksia sairaanhoitajien ammattiosaamisesta ja lähimmäisten auttamisesta heidän uskonvakaumukseen katsomatta.
Tällä palstalla saa kirjoittaa ihan vapaasti omia mielipiteitään ja kokemuksiaan helluntailaisuudesta. Puolesta ja vastaan. Sinulla on ilmeisesti ollut aika huonoja kokemuksia helluntailaisista? En ole seurannut kirjoittelua kovin aktiivisesti enkä siksi tiedä millaisia.
Kun kirjoitamme palstalle pitää meidän olla valmiit kestämään myös arvostelua, asiallista ja asiatontakin. Näin maassa, jossa on sananvapaus.
Hyvää kevättä ja Jumalan armollista johdatusta elämääsi. Sitä me kaikki tarvitsemme.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872