Raamattua ja sen Kirjoituksia kohtaan. Erityisesti nimeltä mainitsemattomat kaksi henkilöä syyllistyvät tällaisen Jumalan sanan polkemiseen. Se kielii parantumattomasta paatumuksesta.
Palstalla mieletön iva
10
74
Vastaukset
- ikäväjuttu
Totta. Havaittu.
- Turha elämöidä
Jos ei ole kanttia mainita nimiä, kannattaa pitää mölyt mahassa.
- pitkään palstalla
Olipas hauska letkautus. Jos nimet olisi mainittu, niin itse olisit välittömästi huutanut:"Henkilökommentointia! Ilmo!"
Kyllä minä sinut jo tunnen. Joten älä viitsi. ;) - Turha elämöidä
pitkään palstalla kirjoitti:
Olipas hauska letkautus. Jos nimet olisi mainittu, niin itse olisit välittömästi huutanut:"Henkilökommentointia! Ilmo!"
Kyllä minä sinut jo tunnen. Joten älä viitsi. ;)Raskas tehtävä sulla pitkään palstalla ollut, kai sinä sentään lakisääteiset tauot pidät, kuten ruoka ja kahvitauot, entä vuosilomat, "pekkaspäivät" ja sairaslomat.
- pitkään palstalla
Turha elämöidä kirjoitti:
Raskas tehtävä sulla pitkään palstalla ollut, kai sinä sentään lakisääteiset tauot pidät, kuten ruoka ja kahvitauot, entä vuosilomat, "pekkaspäivät" ja sairaslomat.
Eihän toki raskasta, sopiva ies kylläkin. Taisi osua naulan kantaan. ;)
Älä pelkää, en pudottele murusia näppäimistölle, enkä nuku sen päällä. - Jepulis jep.
Kyllä minä sinut jo tunnen. Joten älä viitsi. ;)jep jep
- Jepulis jep.
Eihän toki raskasta, sopiva ies kylläkin. Taisi osua naulan kantaan. ;)
Älä pelkää, en pudottele murusia näppäimistölle, enkä nuku sen päällä.jep jep
- vanha ja vakaa
ei se ole paatumusta, on vain ryhdytty ajattelemaan.Ihmiset alkavat saada uskonnoista tarpeekseen.
Sen näkee "yleistä kristinusko"-palstallakin, hiljaista on.
Ruotsissa ja Norjassakin ollaan pikkuhiljaa luopumassa pakanallisesta
kristinuskosta.
Ehkäpä ihmiskunta pääsee pikkuhiljaa harhaopeista mutta pitempään on kestettävä tuota kehveliä Islamia.- Se on Jumalan
työtä ihmisen sydämessä jos ja kun ihminen saa "tarpeekseen pakana uskonnoista"
Näin se vaan on sinäkin joka et ole uskonnoilla millään ihmisopin uskolla kyllästetty
puudutettu sinun sisimmässäsi Jumala voi vielä valaista totuuttaan. - vanha ja vakaa
Se on Jumalan kirjoitti:
työtä ihmisen sydämessä jos ja kun ihminen saa "tarpeekseen pakana uskonnoista"
Näin se vaan on sinäkin joka et ole uskonnoilla millään ihmisopin uskolla kyllästetty
puudutettu sinun sisimmässäsi Jumala voi vielä valaista totuuttaan.minähän porisen jumalan kanssa joka päivä, hän on sisälläni.
Välillä hän lempeästi moitiskelee minua kun kirjoitan liian rankasti uskovaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084