Nopsalaina kokemuksia

Moi, olen järkännyt itseni aika pahaan taloudelliseen tilanteeseen ja pankista ei minulle lainaa annettu syystä tai toisesta. Joten joudun turvautumaan nopsalainan kulutusluottoon...Te jotka olette sieltä lainaa ottaneet niin onko teidän työpaikoillenne soiteltu ja kyselty oletteko siellä töissä jne?? Itselläni on sukulaisia samassa työpaikassa ja en haluaisi että he saavat tietää lainan ottamisestani...

20

6198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopsalaina
    • nops nops

      nops nops

    • 8+4

      Nopsalaina = bigbank


      Pitää laittaa verotus- ja palkka tiedot, rahat viikossa tilillä jos vaan myöntävät.

      Hyviä kokemuksia paitsi että luonnollisesti kallista rahaa..

    • tiara_90

      Itse pelkään myös tuota, että soittavat työpaikalle. Onko ketään, kellä näin olisi oikeasti käynyt?

    • 7+20

      Itselläni ainakin kun Bigbankista hain niin työnantaja tuli ihmeissään kertomaan, että taas joku virolainen jotain varmaan yritti kaupata. Oli kysynyt onko palkanlaskijaa meidän firmassa. En sanonut mitään, vaan ihmettelen myös. Todennäköisesti oli juurikin tämä isopankki soittanut, onneksi oli työnantaja lyönyt luurin sille ku ollaan onneks sen verran rasisteja ja vihataan noita ketkä eivät osaa kunnolla suomea puhua.

    • tum

      Vippitikki :SD

    • PiGPank

      tuolta tulee hauskoja meilejä tyyliin: " sinu pite maksa 24 euro sopimukulut, oikeustoimi muuten tula"

      Samaa sarjaa Arplyn ym kanssa !

      • SinuPite

        Heh :D


    • C.K.

      Mulle tuo nopsalaina teki loistavat oharit...
      Hain lainaa ja sain myönteisen päätöksen kun olin kaikki tiedot sinne toimittanut.
      Varasin myönteisen päätöksen jälkeen lääkäri- ja toimenpideajan ja paria päivää aikaisemmin olisin nostanut rahat tilille. Yllättäen viiden päivän aikana päätös olikin vaihtunut kielteiseksi enkä saanut lainaa senttiäkään.
      Soitin ja kyselin syytä, mutta todettiin vain ettei lainaa myönnetä. Syytä ei kerrottu.

      Mainoksia on kyllä sen jälkeen tullut urakalla.

    • NopsaLAina

      Nopsalainasta lisätietoa tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php

    • Pettynyt hakija

      Nopsa-laina on ihan persiistä, ei ne mitään muönnä. Hankkivat vaan kaikki tiedot hakijalta ja sitten myyvät ne tiedot eteenpäin. EI kannata luottaa noihin violaisiin!
      Ja se uusi isePankur on ihan samanlainen paskafirma!

      • vahva

        IsePankur olisi vaatinut tilipankista tiliotteet 6 kk:den ajalta lähetetettäväksi Viroon. Unohtakaa tommoiset paikat.


    • Riitta P

      Mukava kuulla, että Isepankurissa tarkistetaan hakijat kunnolla. Siellä onkin aika tiukka seula sen jälkeen kun erehtyivät alkuun liian hövelisti päästämään suomalaisia tarkastuksesta läpi ja lainanhakijoiden joukossa oli paljon kuraa. Tuo tarkka seula on lainanhakijankin etu - jos ei Isepankurin seulasta pääse läpi, niin on parempi unohtaa koko laina ja kiristää vyötä.

    • xgfdgdgd

      "Sinun pite maksa 24 euro sopimuskulut, oikeustoimi muuten tula" :D

    • sdfsdfgsfgs

      Ei tuolta saa mitee rahaa. pitekee puljunne!

    • Harakka__

      Lol

    • tyrijäprkl

      Etkö ole jo tyrinyt tarpeeksi? Lopeta jo.

    • Kerjuulle

      Kerjää rahat kuin muutkin kerjäävät.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe