Olet niin kaunis ja ihana. Miksi lähdit silloin?
Janika K
25
304
Vastaukset
- JK
Mistä päin Suomea?
- HP
Etelästä
- janika
olen etelästä..
- HP
Hän on Hyvinkäältä tai Riihimäeltä.
- JiiKoo_
Mistä mä olen lähtenyt?
- JiiKoo_
Vastaa nyt, mistä mä oon karannut?? Oon Janika ja toisesta noista kaupungeista?? :)
- Alkup. JiiKoo_
Käytä omaa nimimerkkiä kiitos.
- hUIP
Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kaikkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii löytyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aikansaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa etsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,mmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa joooooooooooooossssssssssssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssss kaaaikkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii KATOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VAIKKAAAAAA KUINKAAAAAAAAAAAAAAAA HUUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TYHJYYTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Liittyykö Klamydian keikka Hyvinkäällä tähän mitenkään :)?
- Milli'
Liittyykö johonkin tiettyyn päivään? Kerrotko vähän lisää...
- HP
Ei liity klamydian keikkaan. Tapahtui joku reilu 3 viikkoo sit stadin yössä.
- Milli'
HP kirjoitti:
Ei liity klamydian keikkaan. Tapahtui joku reilu 3 viikkoo sit stadin yössä.
Onko HP sun nimikirjaimet?
- HP
Milli' kirjoitti:
Onko HP sun nimikirjaimet?
Ei. Kuinka niin?
- Milli'
HP kirjoitti:
Ei. Kuinka niin?
Kerro nimikirjaimes, niin katsotaan et tuliko bingo.
- HP
Milli' kirjoitti:
Kerro nimikirjaimes, niin katsotaan et tuliko bingo.
S H
- Milli'
HP kirjoitti:
S H
Sori, huti. Mut kato silti huvikses fb viesteistä muut-laatikko.
- HP
Milli' kirjoitti:
Se oli tyhjä? Mitä siel piti olla? Liittyykö toi milli' meijän tapaamispaikkaan?
- HP
Milli' kirjoitti:
Se oli tyhjä? Mitä siel piti olla? Liittyykö toi milli' meijän tapaamispaikkaan?
- Milli'
HP kirjoitti:
Hmm... sun kai se pitäis tietää et missä oltais tavattu...
- HP
Milli' kirjoitti:
Hmm... sun kai se pitäis tietää et missä oltais tavattu...
No sielhän se oli.
- Milli'
HP kirjoitti:
No sielhän se oli.
En usko että olen etsimäsi.
- HP
Milli' kirjoitti:
En usko että olen etsimäsi.
Mistä tiedät? Saisinko sun spostin?
- Milli'
HP kirjoitti:
Mistä tiedät? Saisinko sun spostin?
Äh, toivotonta. Mut oot niin sinnikäs et [email protected].
- Janika K
Kiitos kehuista, lähdin siksi kun sinusta ei voi ikävä kyllä sanoa samaa. Siis komea ja mukava. Mutta onnea! Toivottavasti löydät vertaisesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711