Olen alle 30v mies, jolla on ollut virtsaamisvaivoja varmaan useamman vuoden ajan. Pikku hiljaa oireet ovat pahentuneet. Yöllä käyn wc:ssä 2, josku 3 kertaa. Virtsasuihku on usein varsinkin yöllä heikko ja joudun "väkisin" pinnistämään, että kaikki virtsa tulee ulos. Välillä suihku on myös normaali. En pysty nukkumaan vatsallani, koska alavatsaa alkaa koskemaan. Yöllä en pysty nukahtamaan uudelleen ennen kuin olen käynyt wc:ssä. Virtsaa ei välttämättä tule kuin 5 sekunnin ajan. Vatsaa alkaa koskemaan, jos en käy wc:ssä.
Lisäksi alavatsa kipeytyy usein yhdynnän jälkeen. Kivekset tulevat hyvin kosketusaroiksi ja joudun odottelemaan tunnin pari, että kipu hellittäisi ja saisin nukahdettua. Toinen kives on suurempi ja myös kipeämpi.
Elän terveellisesti, ei alkoholia, tupakkaa, kahvia. Iltaisin yritän välttää ylimääräisen nesteen juontia ettei tarvitsisi rampata wc:ssä. Yöllä kuitenkin usein kova janontunne ja kostutan suuta vedellä.Tuntuu, että oireet alkavat haittaamaan elämänlaatua, mutta en viitsisi oikein lääkäriinkään mennä tällaisten vaivojen takia.
Virtsavaivat ja alavatsakipu
3
1024
Vastaukset
- pertsa7
Mikä on vaivana, kun diaknoosi on N40 Hyperplasia prostatae, rakko on hieman tornimainen?
- Itse kokenut
Hei. Näiden tietojen mukaan sinulla olisi mahdollisesti piilevä 2 - luokan diabetes, eli sokeritauti. Itselläni oli myös näitä kysenlaisia oireita alkuun. Toinen vaihtoehto on, että munuaisissa on pahan laajuinen tulehdus. Tämän vuoksi tilaisin mahdollisimman nopeasti lääkäriltä ajan. Voin sanoa sinulle, että tämän kanssa ei kannata sitten leikkiä. Olen itseni kohdalta joutunut käymään leikkauksessa virtsasairauden vuoksi, koska oli jatkuvasti poltetta alavatsassa. Sitten ei enään pidätyskyky toiminut, ja leikkaus ei täydellisesti onnistunut. Nyt joudun käyttää vaippoja 24 / 7. Eli käyppä mieluusti lääkärissä puhumassa.
- pertsa71
Olen ollut lääkärissä ja siellä todettiin munuaisten olevan kunnossa, eikä alavatsassa ole mitään poltetta, virtsan paine vain on heikentynyt, mutte rakko tyhjenee kuitenkin aika hyvin, vain 45ml jäi virtsaa rakkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983