Olen alle 30v mies, jolla on ollut virtsaamisvaivoja varmaan useamman vuoden ajan. Pikku hiljaa oireet ovat pahentuneet. Yöllä käyn wc:ssä 2, josku 3 kertaa. Virtsasuihku on usein varsinkin yöllä heikko ja joudun "väkisin" pinnistämään, että kaikki virtsa tulee ulos. Välillä suihku on myös normaali. En pysty nukkumaan vatsallani, koska alavatsaa alkaa koskemaan. Yöllä en pysty nukahtamaan uudelleen ennen kuin olen käynyt wc:ssä. Virtsaa ei välttämättä tule kuin 5 sekunnin ajan. Vatsaa alkaa koskemaan, jos en käy wc:ssä.
Lisäksi alavatsa kipeytyy usein yhdynnän jälkeen. Kivekset tulevat hyvin kosketusaroiksi ja joudun odottelemaan tunnin pari, että kipu hellittäisi ja saisin nukahdettua. Toinen kives on suurempi ja myös kipeämpi.
Elän terveellisesti, ei alkoholia, tupakkaa, kahvia. Iltaisin yritän välttää ylimääräisen nesteen juontia ettei tarvitsisi rampata wc:ssä. Yöllä kuitenkin usein kova janontunne ja kostutan suuta vedellä.Tuntuu, että oireet alkavat haittaamaan elämänlaatua, mutta en viitsisi oikein lääkäriinkään mennä tällaisten vaivojen takia.
Virtsavaivat ja alavatsakipu
3
1091
Vastaukset
- pertsa7
Mikä on vaivana, kun diaknoosi on N40 Hyperplasia prostatae, rakko on hieman tornimainen?
- Itse kokenut
Hei. Näiden tietojen mukaan sinulla olisi mahdollisesti piilevä 2 - luokan diabetes, eli sokeritauti. Itselläni oli myös näitä kysenlaisia oireita alkuun. Toinen vaihtoehto on, että munuaisissa on pahan laajuinen tulehdus. Tämän vuoksi tilaisin mahdollisimman nopeasti lääkäriltä ajan. Voin sanoa sinulle, että tämän kanssa ei kannata sitten leikkiä. Olen itseni kohdalta joutunut käymään leikkauksessa virtsasairauden vuoksi, koska oli jatkuvasti poltetta alavatsassa. Sitten ei enään pidätyskyky toiminut, ja leikkaus ei täydellisesti onnistunut. Nyt joudun käyttää vaippoja 24 / 7. Eli käyppä mieluusti lääkärissä puhumassa.
- pertsa71
Olen ollut lääkärissä ja siellä todettiin munuaisten olevan kunnossa, eikä alavatsassa ole mitään poltetta, virtsan paine vain on heikentynyt, mutte rakko tyhjenee kuitenkin aika hyvin, vain 45ml jäi virtsaa rakkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143320Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261384- 931268
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2641121Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661034- 42945
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798