Syntymässä maailmaan niin suuria määriä kuin moni luulee! Inkarnaatiomielessä tietysti on, ja liian paljonkin, eli että joku edellisen elämän katkeruudessa kuollut pakotetaan maailmaan uudestaan, mutta ne eivät ole enää kovin elämänhaluisia olentoja, koska ei niitä kaikkia kiinosta nykyinen teknologiabuumi ja saastunut ja tuhottu luonto ja murhattujen eläinrotujen ja pahan ravinnon perään itkeminen.... JOS ne pystytään muuttamaan siinä, että näkevät koneetkin kivoina eläiminä, niin joku saattaa haluta syntyä, mutta ei juuri muulla idealla, tai sillä, että niille luvataan joku maailmanmestaruus, tai edes keksinkertaista kilpailuonnea jossakin lajissa... Tiedemies, koneenrakentaja ja urheilija joukkuelajiehin on se, johon maailmaan eniten ihmisiä nykyään oikeasti kannattaa syntyä, vaikka ei tätä väitettä voi ehkä vain uskoa, sen vain tiedän... Ei enää olla alkuperäisessä luomakunnassa, jossa kaltaistemme eläinten hoitaminen oli tärkein ja onnellisin asia....
Ei ihmisiä ole enää ...
4
53
Vastaukset
- Lisää suvuistamme
Eikä nykyisistä ihmisistä enää tiedä, kenen lapsia ne ihmisen silmissä olisi, koska ihmiset on niin samannäköisiä ja pituisiakin ja muutenkin "kokoisia" vain olleet, ja joku mutaatio tai geenin vaihto Jumalan arkistoista, on voinut tehdä hyvinkin eri perheen näköisen lapsen.
Ja se on hyvin pelottava asia, että väitetään juuri näinä vuosina olleen kyse vain (Ilmestys 12) Saattanan enkelien syöksemisestä maailmaan, eli ne olisivat pohjimmiltaan hyvin syyttäviä ja pahojakin lapsia, eivätkä tietysti siinäkään asiassa liian erilasia kuin edellisetkään sukupolvet.... Mutta saattavat olla enemmän sodan jännityksen ja kunniallisen kuolemaan perään kuin tämä nykyinen sukupolvi.... Mutta siis samanlainen, kuin se meitä edeltävä sukupolvi.... Juuri parittomat lukemat tekevät kovin kummalliseksi, miten on mahdollista että parittomalle järjestysnumerolle sukupolvissa syntyy parillinen ja parilliselle pariton, sitä ei matemaatikkokaan jokaiselle ymmärrytä....
Ja sekin on hyvin pelottava asia, että Perkkeleen enkeli haluaa mieluummin olla RUMA, kuin liian hekumallisen kaunis tai komea....- Hellyyden häpeät
Ja hellyys on monien silmissä vain häpäisy-yritys, sen minä ainakin omasta elämästäni tiedän,(varsinkaan homoudessa ei ole kyse juuri muusta), vaikka olenkin sitli jäänyt johonkin hellyyteen aika murhaavasti koukkuunkin, vaikka en tarkoita siinä tätä nyyssikirjoittelua....
- Kurdinaisesta...
Hellyyden häpeät kirjoitti:
Ja hellyys on monien silmissä vain häpäisy-yritys, sen minä ainakin omasta elämästäni tiedän,(varsinkaan homoudessa ei ole kyse juuri muusta), vaikka olenkin sitli jäänyt johonkin hellyyteen aika murhaavasti koukkuunkin, vaikka en tarkoita siinä tätä nyyssikirjoittelua....
Vaikka ei siinäkään ole edes järkeä, että KAIKKI MAAILMAN kuningatteret jättäisi tuntematta onnellista häpeäänsä siinä, että on saanut ihmiset taas oikeasti kiviseksi olennoksi murtumaan onnettoman maailmamme lapseksi....Minä vain en ole sitä kuningatarta osannut suuremmin kumarrella, ainakaan oikeasti, vaan sen asian olen herjannut vain pelkäksi harhakseni, vaikka muslimi melkein onnistui siinä oikeasti , missä suomalainen nainen ei minun suhteen varmaan koskaan....
- Laiton paskiainen
Kurdinaisesta... kirjoitti:
Vaikka ei siinäkään ole edes järkeä, että KAIKKI MAAILMAN kuningatteret jättäisi tuntematta onnellista häpeäänsä siinä, että on saanut ihmiset taas oikeasti kiviseksi olennoksi murtumaan onnettoman maailmamme lapseksi....Minä vain en ole sitä kuningatarta osannut suuremmin kumarrella, ainakaan oikeasti, vaan sen asian olen herjannut vain pelkäksi harhakseni, vaikka muslimi melkein onnistui siinä oikeasti , missä suomalainen nainen ei minun suhteen varmaan koskaan....
Saksalaista ja amerikkalaista naista ja miestä vain pitää varmaan niin paljon enemmän pieksää, ettei siksi nekään naiset ainakaan tavalliselle suomalaiselle miehelle tavallisesti sovi, vaikka siinä on paha asia suomalaisen ruveta matkimaan muiden kansojen sotaisia miehiä, vaikka ei suomalainen mies ole se, joka vähiten sodastakaan tietää.... Suomalainen mies on paremmin laista tietoinen siinä, ettei ihan joka himotuskansa tyydättämättä jättämisen takia kannata naistaan tavallisesti ainakaan tappaa, vaikka on ihan laiton paskiainen siinä, että ottaa niin helposti naisestaan eron.....
Myönnän - aika hassu juttu taas kyseessä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399