Mikä Myllylän muistosta ja MM:stä.

Mika-fani

Kaikki tietävät ja uskovat, että Mika Myllylä oikeasti otti jotain silloisella dobing-säännöstöllä kiellettyä, ja samoin Jari Isometsä ja Räsänen, ja heitäkin ehkä vielä jotenkin syytetään liikaa siitä.... Mutta jonkun aineen kiellettyys on vain veteen piirretty viiva yleensä, eikä urheijan itsensä ole usein helppoa tietää, onko jokin kielletty aine vai ei, ja en tiedä, valehteilko Mikalle joku lääkäri käytettävän aineen olleen jotenkin siinä rajoilla, että sitä tutkittaisiin ja hutkittaisiin?
Mutta doping-kontrolli on paha, koska ei ne koskaan kaikkia ylivoimaa tuottavia aineita kykene kontrolloimaan, eivätkä aina edes käräytä jokaista joka testissä jää kiinni, eikä testikään ole aina niin absoluuttisen varma, että se aina paljastaisi jossain PH-paperin värissä varmasti oliko doubattu vai ei.
Vaan jokaisen käräyttää maailmassa vain se maailman ruhtinas, joka havaitsi, ettei joka asiassa tuokaan urheilija ollut tunnustanut valtaansa, ja silloin ei ollut merkitystä edes sillä, oliko oikeasti dfoubattu vai ei...

Mutta kaikki tietävät sen, että Mika oli myös muita vahvempi fyysisesti ja ihan sillä normaalilla tupla-tripla-voimallaan mikä jokaisella huippu-urheilijalla on tavalliseen kuntourheilijaan nähden puhumattakaan sellaisesta, joka ei koskaan suuremmin urheile.... En tiedä, mikä tappoi Mikan, väitetään sen olleen vain uni, josta hän ei heti herännyt, kun kotiinsa tunkeutui joku tämän maailman ruhtinaan lääkäri tai oppipoika, katsomaan oliko sydämensä hetkeksi pysähtynyt tai kulkiko hengitys.... Mutta se on totta, ettei kuolemaansa muuta rikosta liiittynyt, ettei äijän annettu nukkua rauhassa, ja herätä vasta sitten kun itse halusi... Äijä puoskaroitiin heti kuoliaaksi sairaalassa, ja mikä maailmallemme aina tärkeintä, kirjoituksissa ja lehdissä ja muussa mediassa heti julistettiin kuolleeksi, eikä meidän maailmassa ole mahdollista ole elää lihassaan enää, jos enemmistö rakkaistaankin jo uskoo tai vain luulee jonkun lihallisesti menehtyneen. Tästä syystä minä en ainkaan ole se, joka lupaa uskoa kenenkään kuolemaan, vaikka se kirkossa ja jopa AAAMULEHDESSÄ kuulutettaisiin, siitä uskolla murhaamisesta pesen jatkossa ainakin omat kätöseni pois, vaikka ei siitäkään ehkä muuta hyötyä ole, muutakuin että on edes mulle se henkilö jotenkin elossa, vaikken ehkä häntä tuntenutkaan ja tietänyt...

4

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juicestakin jotakin.

      Mutta se nyt on aina kristityn suhteen totta, että ainakin omaiset näkevät henkilön kuvassaan mielikuvituksessa, edes hatauksensa ajan, ja ainakin äitini jäi äänenä kuolemansakin jälkeen vierailemaan luonani todella useinkin, ja kyllä se siinä vielä elää, ja sanoo ja tekeekin jotakin, ja jokainen voi vaikka valokuvista ruveta pyörittämään jotain ylimääräistä harhaa, ja en minä tiedä, miksi se olisi väärin, koska varsinkin Jeesukselle on niin tehty AINA. Mutta eihän Jumalaton tavallisesti usko edes uneksumiseen eikä muuhunkaan eri tavalla todelliseen, kuin vielä oma hetken jatkuva vaellus, massalihassaan, että en minä kai nyt pysty jumalattomuuteensa kiintynyttä pelastamaan, kai siitä sielulleen aina jonkun kuolemasta jotain hienoa syntisen synkkää syytöstä vähän ketä sattuu kohtaan aina saa ja lohduttautuu vain sillä, että mullekin kohta käy samoin, mutta ei siinä mitään hyvää ole, jos joka-asiassa vain samanlaiseen hautaan ja arkkuun joutumisen lumoissa haluaa olla.... Minulle ei ole mitään merkitystä sillä, kuopataanko minut kuin aasi, tai vaikkapa karhun kitaanko päädyn tai suden, tai löydettäänkö minua mistään koskaan, jos veteen joskus hukun, ei varmistumisesta kuolemasta ole muuta hyötyä, kuin että ne "rakkaat" pääsee omaisuutensa perverssisti jakamaan, ja sitähän rikkaan ihmisen suhteen aina kytätätäänkin, että oliko tehnyt jonkun kummallisen testamentin, jossa joku muu kuin sukulainen pääsisi osingolle, ja tulevat vain itsekin syylliseksi, että kuolemansakin ja testamenttinsakin rahat vain tuhlaavat kaikkeen turhaan maailman hekumaan....
      Ei arkkuun päätymisestä ole mitään hyötyä, siellä vain luut ja liha hapettuu ja mätänee, ja omat bakteerit ja madot äijät ja ämmät syövät. Eikä se henkilö ole edes sijaitse enää hautuumaalla kuolemansa jälkeen, ei kukaan tiedä missä ne todellisuussa ovat, voi Juicekin olla vieläkin studiossaan haamuna laulamassa noin miljoonalle suomalaiselleen.... Varokaa siellä helsingissä, siinä studiossa missä lauloi, ettette näe Juicen haamua, muussakin kuin valokuvassaan, vaikka en tiedä, sanoisiko teille jotain yhtä ilkeää, kuin muutamassa laulussaan, ei ne kaikki olleet rakkauslauluja....

      • Tiede-elämiä?

        Todellisuudessahan nykyään kaikki haluavat enää päätyä vain jonkun tiedemiehen tuubin ja tallenteeseen käkättämään?


      • Minä-Jehova pelastaa
        Tiede-elämiä? kirjoitti:

        Todellisuudessahan nykyään kaikki haluavat enää päätyä vain jonkun tiedemiehen tuubin ja tallenteeseen käkättämään?

        Eikä siitäkään ole yleensä mitään apua, että ruvetaan paniikissa etsimään jotain kadonnutta, jos se olisi kuollut, niin parempi olisi jäädä tietämättä sitä, ja jos se on elossa, niin kyllähän jokainen pelastuisi Minä-Jehovallaan ilmankin että sinne tulee kaikenmaailman pelastajasankarit ittelleen jonkin liiian suuren kunnian itselleen ihmiseltä ja hänen omasta selviytymisestään vohkimaan, ja yleensä pelastettu joutuu vain kiroamaan itsensä, että uskaltanut kuolla vaan joutui koko elämänsä ja varsinkin nykymaailman sankareille rahansa antamaan pelastajilleen, eikä ihmisellä ole enää mitään omaa kunniaa ja sankaruutta, ja siitäkin ne luulee Jeesuksenkin olevan jotenkin kiinnostuneita, että ihmisiä paapotaan henkisesti heikoiksi, ja jossakin pikkutuskassaan vannomaan iankaikkisen kuuliaisuudellen Jeesukselleen, vaikka ei ole mitään todisteita että sekään olisi mikään "Ikuisesti lankeamaton", siinä asiassa, että palauttaisi ihmisen oman kunnian eloon jäämisestään....


      • Lapsista?
        Minä-Jehova pelastaa kirjoitti:

        Eikä siitäkään ole yleensä mitään apua, että ruvetaan paniikissa etsimään jotain kadonnutta, jos se olisi kuollut, niin parempi olisi jäädä tietämättä sitä, ja jos se on elossa, niin kyllähän jokainen pelastuisi Minä-Jehovallaan ilmankin että sinne tulee kaikenmaailman pelastajasankarit ittelleen jonkin liiian suuren kunnian itselleen ihmiseltä ja hänen omasta selviytymisestään vohkimaan, ja yleensä pelastettu joutuu vain kiroamaan itsensä, että uskaltanut kuolla vaan joutui koko elämänsä ja varsinkin nykymaailman sankareille rahansa antamaan pelastajilleen, eikä ihmisellä ole enää mitään omaa kunniaa ja sankaruutta, ja siitäkin ne luulee Jeesuksenkin olevan jotenkin kiinnostuneita, että ihmisiä paapotaan henkisesti heikoiksi, ja jossakin pikkutuskassaan vannomaan iankaikkisen kuuliaisuudellen Jeesukselleen, vaikka ei ole mitään todisteita että sekään olisi mikään "Ikuisesti lankeamaton", siinä asiassa, että palauttaisi ihmisen oman kunnian eloon jäämisestään....

        Yleensä jokaisen vaaditaan vain vanhempiaan kunnioittaman, ja siinä on viisasta ettei luule sillä tarkoittavan yhtään ketään muuta, kuin niitä jotka sinut siittivät ja hedelmöittivät, vaikka sitten olisivatkin rahan puuttumisen vuoksi joutuneet luovuttamaan lapsensa adoptioon, mikä on maailmamme hullu tapa, koska kyllä jokaisen valtion pitäisi edes siihen sitoutua, että lapsiperheet pääsisivät alkuun vaikka sitten hieman liikaakin niille joutuisi jotain "lapsilisiä" pulittamaan... Se on tärkeämpää kuin jonkun ihan onnettoman yritysidean starttiraha ja se, että joku pelottava äijä pelottelee poliisitkin tai jonkun perintätoimiston jotenkin jättämään perimättä velkoja pois, kun sillä tavallisesti kuitenkin olisi paljonkin fyffeä, jos ei muuta niin autoissaan ja telkuissaan, jotka kannattaa jokaisen menettää, jos on liikaa velkaa, vaikka tietokonetta ei kannata menettää eikä sitä pienestä syystä saa ottaa pois, koska se on MYLLYN asemassa, ja Mooseksenkin laki kieltää velkojen vakuudeksi ottamasta "myllyä" pois velalliselta...
        Jos lapsi pelastetaan syntymään ihmisyyteen, pitää varoa etenkin sitä, ettei rupea mitään ihan kummallista lasta siittämään siinä, että mies jotenkin melkein ilman himoa vain hädintuskin turskahti NE oikeaan paikkaan, ja nainenkin jää vain valitettemaan, että eipä ollut edes mukavaa... Ei sellaisella seksillä saa kuin rumia lapsia, missä mies ja nainen eivät olleetkaan sitten riittävän kiimoissaan ja lähes ainutkertaisestkin kiimoissaan, ja sellainen rakkaudeton seksi on saastaista, missä ei sitten senjälkeen mennä edes suihkuun... Vaikka sen saa ymmärtää henkisestikin, ei veden saastuttamisestakaan oman kehonsa eritteillä maailma noin saastan määrän suhteen sen puhtaampana pysy.... Kyllä kannattaa jokaisen rukoilla edes vanhingossa, että jos lasta siittää, ettei liian pahaa Jumalatonta lasta saa aikaiseksi, vaikka itse ei olisi ollutkaan kovin hihhuli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe