Hyvä Hakkarainen..

kiitos Teuvo H

Sinä et suojele raiskaajia... jos kaikki olisi kaltaisiasi niin tässä maassa saisi
15-vuotiaden tyttöjen äidit ja istä olla huojentuneemalla mielellä.

Joka ikinen päivä pelkään tyttäreni vuoksi. hän joutuu seisoskelemaan bussipysäkillä kouiulupäivän takia usein ja yksin.
Asutusta ei ole lähelläkään... bussikuljetuksen jälkeen vielä pieni metsätaval..

Tuntemattomia kyydin tarjoajia on lähes viikottain...

Hakkarainen olet mies, ihailen sinua, älä anna periksi... Sinun kaltaisia miehiä ei ole ollut sitten sotien jälkeen,

8

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hammurab kunniaan

      Juu, vaikken Hakkaraiasta diggaakaan, niin ihan okei, että pisti nimet näkyviin.

      Kuvottavaa tommonen Somalipoikien toiminta, suora lainaus tutkinnasta.

      Toinen poika pakotti tytön polvilleen takaapäin kiinni pitäen samalla puristellen tytön rintoja, toisen pojan samaaan aikaan yhtyessä tytön suuhun monien minuuttien ajana. ja sitten pojat vaihtoivat vuoroa.

      Onneksi ja edelliselle tiedoksi. On porukkaa, jotka hoitelevat ao. pojujen värkkiä todellakin uuteen uskoon.

      On nimittäin niin kuvottaa ja äklöttävää touhua tämä Yusuf:n ja Osman:n toiminta, molemmat Helsingistä ja osoitteetkin tiedossa. Mutten nyt laita niitä tähän.

      Hyvin ymmärrän tyttöjen vanhempien huolen.

      • .. .. ..

        Voi pe..le että nousee viha .... jos minut olisi noin nuorena raiskattu, en varmaan jaksaisi elää...

        Hirveää, kertakaikkiaan,,


    • HassuKlovni

      Ulkomaalaistaustaisten rikollisuus vain pahenee, maastakarkoitus käyttöön.

      • hyysäys loputtava

        Meiltä suomalaisilta vaan vaaditaan heitä kohtaan suvaitsevaisuutta, emme saisi sanoa mitä heistä ajatelemme. Jos emme pidä heistä, emmekä maahamme halua, olemme heti rasisteja.

        Maasta pois jokainen ulkomaalaistaustainen rikoksen tekijä. Olemmeko me velvollisia täällä elättämään verorahoillamme muualta tulleita rikollisia ym.. siipeilijöitä.

        Meidän velvollisuus on huolehtia OMAN MAAN kansalaisista, ei KOKO maailmasta.


    • näkemiin ja hyvästi

      Kyllä tälläisistä rikoksista pitäis olla vankilaa ja pitkään, sen jälkeen karkoitus maasta... ulkomaalaisuus pitäis vielä koventaa tuomiota ja paljon... ennen en rasisti ollut , nykyään on eri juttu

      • v

        Järkyttävää


      • .. v...
        v kirjoitti:

        Järkyttävää

        Hakkarainen ei anna periksi Helsinki medialle..

        Huvittavia nykyajan toimittajat......

        He yrittävät tehdä Hakkaraiselle saman kuin tekivät Väyryselle.
        Hakkarainen on mies ja häneen ei vaikuta typerysten räkyttäminen,

        Väyrynen oli politiikkaan tulleessa vian 23 vuotias, ja se otti onnettomia toimittajia päähän.

        Toimittajat jauhaa paskaa, vain toisten käskystä ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe