Hyvä Hakkarainen..

kiitos Teuvo H

Sinä et suojele raiskaajia... jos kaikki olisi kaltaisiasi niin tässä maassa saisi
15-vuotiaden tyttöjen äidit ja istä olla huojentuneemalla mielellä.

Joka ikinen päivä pelkään tyttäreni vuoksi. hän joutuu seisoskelemaan bussipysäkillä kouiulupäivän takia usein ja yksin.
Asutusta ei ole lähelläkään... bussikuljetuksen jälkeen vielä pieni metsätaval..

Tuntemattomia kyydin tarjoajia on lähes viikottain...

Hakkarainen olet mies, ihailen sinua, älä anna periksi... Sinun kaltaisia miehiä ei ole ollut sitten sotien jälkeen,

8

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hammurab kunniaan

      Juu, vaikken Hakkaraiasta diggaakaan, niin ihan okei, että pisti nimet näkyviin.

      Kuvottavaa tommonen Somalipoikien toiminta, suora lainaus tutkinnasta.

      Toinen poika pakotti tytön polvilleen takaapäin kiinni pitäen samalla puristellen tytön rintoja, toisen pojan samaaan aikaan yhtyessä tytön suuhun monien minuuttien ajana. ja sitten pojat vaihtoivat vuoroa.

      Onneksi ja edelliselle tiedoksi. On porukkaa, jotka hoitelevat ao. pojujen värkkiä todellakin uuteen uskoon.

      On nimittäin niin kuvottaa ja äklöttävää touhua tämä Yusuf:n ja Osman:n toiminta, molemmat Helsingistä ja osoitteetkin tiedossa. Mutten nyt laita niitä tähän.

      Hyvin ymmärrän tyttöjen vanhempien huolen.

      • .. .. ..

        Voi pe..le että nousee viha .... jos minut olisi noin nuorena raiskattu, en varmaan jaksaisi elää...

        Hirveää, kertakaikkiaan,,


    • HassuKlovni

      Ulkomaalaistaustaisten rikollisuus vain pahenee, maastakarkoitus käyttöön.

      • hyysäys loputtava

        Meiltä suomalaisilta vaan vaaditaan heitä kohtaan suvaitsevaisuutta, emme saisi sanoa mitä heistä ajatelemme. Jos emme pidä heistä, emmekä maahamme halua, olemme heti rasisteja.

        Maasta pois jokainen ulkomaalaistaustainen rikoksen tekijä. Olemmeko me velvollisia täällä elättämään verorahoillamme muualta tulleita rikollisia ym.. siipeilijöitä.

        Meidän velvollisuus on huolehtia OMAN MAAN kansalaisista, ei KOKO maailmasta.


    • näkemiin ja hyvästi

      Kyllä tälläisistä rikoksista pitäis olla vankilaa ja pitkään, sen jälkeen karkoitus maasta... ulkomaalaisuus pitäis vielä koventaa tuomiota ja paljon... ennen en rasisti ollut , nykyään on eri juttu

      • v

        Järkyttävää


      • .. v...
        v kirjoitti:

        Järkyttävää

        Hakkarainen ei anna periksi Helsinki medialle..

        Huvittavia nykyajan toimittajat......

        He yrittävät tehdä Hakkaraiselle saman kuin tekivät Väyryselle.
        Hakkarainen on mies ja häneen ei vaikuta typerysten räkyttäminen,

        Väyrynen oli politiikkaan tulleessa vian 23 vuotias, ja se otti onnettomia toimittajia päähän.

        Toimittajat jauhaa paskaa, vain toisten käskystä ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe