videoita youtubessa.
Marcel YoungOne Moore
7
323
Vastaukset
- tässä on
http://www.youtube.com/watch?v=Ep4GALhFrcQ
Marcel YoungOne Moore - _Taideteos
No niinpä onkin
http://www.youtube.com/watch?v=Ep4GALhFrcQ
wow. Rankka video. Veikkaan että young Onea harmittaa kun tajuaa että julkisiksi raiskarin kasvoiksi muodostuukin lärvi sen omassa pyöreässä päässä.
Kummallisin persoonsa siinä fb ryhmässä oli se radikaalimuslimi MUIJA joka haukkuu sitä raiskauksen uhria varsin rumalla tavalla. Se ei mene meikäläisen kaaliin. Toi marcel ja muut ali uli omanit ilmiselviä raiskarifaneja itsekin, mut toi nainen mua ihmetyttää. Toinen oli se Suomi-Patja joka halusi keskittyä "auttamaan poikia". Harmi että se fb yhteisö suljettiin. Opetti paljon asioita ihmisistä
Jonain päivänä sen omat lapset on somalissa silvottavana. On maailma vaan kumma paikka.
Video olisi saanut olla - ut elias
Mistäpäin tämä marseliaano on ? Siis kaupunginosa. Ei Somalia
- Kiri Kimi
Kyseinen marsel ei ole somalialainen... eikä ulkomaalainen.
- Pojujen kaveri on
Ei ulkomaalainen... Aika vapaasti tulkitset suomalaisuutta tuossa... No, puolusteli näitä Malminkartanon raiskaajapojuja, joten itsepä itsensä ojaan ajoi.
- Kiri Kimi
Totta totta, poika varmastikkin luuli auttavansa kavereitaan
- SUOMALAISET RASISTIT
tyhmät paskat te itse ette tiedä mitään kun menette haukkumaan somaleita tässä monikossa jos suomalainen poliisi raiskaa nuoren tytön nii ei siitä tehdä mitään isoa numerota muttakun somali tekee niin se on iso asia älkää ihmiset yleistäkö !!!!
kyseinen henkilö youngone on itse puoliksi suomalainen! eikä ole somali millään tavalla!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060