Marcel YoungOne Moore

tuttu nimi

videoita youtubessa.

7

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä on
    • _Taideteos

No niinpä onkin

http://www.youtube.com/watch?v=Ep4GALhFrcQ

wow. Rankka video. Veikkaan että young Onea harmittaa kun tajuaa että julkisiksi raiskarin kasvoiksi muodostuukin lärvi sen omassa pyöreässä päässä.

Kummallisin persoonsa siinä fb ryhmässä oli se radikaalimuslimi MUIJA joka haukkuu sitä raiskauksen uhria varsin rumalla tavalla. Se ei mene meikäläisen kaaliin. Toi marcel ja muut ali uli omanit ilmiselviä raiskarifaneja itsekin, mut toi nainen mua ihmetyttää. Toinen oli se Suomi-Patja joka halusi keskittyä "auttamaan poikia". Harmi että se fb yhteisö suljettiin. Opetti paljon asioita ihmisistä

Jonain päivänä sen omat lapset on somalissa silvottavana. On maailma vaan kumma paikka.

Video olisi saanut olla

• ut elias

Mistäpäin tämä marseliaano on ? Siis kaupunginosa. Ei Somalia

• Kiri Kimi

Kyseinen marsel ei ole somalialainen... eikä ulkomaalainen.

• Pojujen kaveri on

Ei ulkomaalainen... Aika vapaasti tulkitset suomalaisuutta tuossa... No, puolusteli näitä Malminkartanon raiskaajapojuja, joten itsepä itsensä ojaan ajoi.

• Kiri Kimi

Totta totta, poika varmastikkin luuli auttavansa kavereitaan

• SUOMALAISET RASISTIT

tyhmät paskat te itse ette tiedä mitään kun menette haukkumaan somaleita tässä monikossa jos suomalainen poliisi raiskaa nuoren tytön nii ei siitä tehdä mitään isoa numerota muttakun somali tekee niin se on iso asia älkää ihmiset yleistäkö !!!!

kyseinen henkilö youngone on itse puoliksi suomalainen! eikä ole somali millään tavalla!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6475
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      1
      1336
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      3
      1102
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1035
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      140
      862
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe