Mikä eläin minulle?

EläinEtsivä

Hei!
Tahtoisin tähän keskusteluun vain ihmisiä,jotka tahtovat oikeasti auttaa,ja antavat oikeaa tietoa!
Joten,olen tässä miettinyt,että mikä eläin meille kotiin sopisi.
Asumme kerrostalossa,ja voisimme mahdollisesti luovuttaa yhden huoneen kokonaan eläimen käyttöön,jos on tarvis!Meillä on yksi isokokoinen koira(amerikan akita) mutta siltä on jo nyt pääsy kielletty huoneeseen.
Pidämme kaikista eläimistä,mutta isäpuolellani on heinäallergiaa,pölyisesä heinästä.
Äiti ei tykkää siitä,että papukaijat on niin sottaisia,ja pitävät kauheaa meteliä.
Kokemusta löytyy jo kaneista,mutta mikä teidän mielestänne sopisi meille uudeksi perheenjäseneksi.
Eläimellä tarkoitamme jotain muuta,kuin kissaa,koiraa tai sirkkoja,sekä akaattikotiloita,taikka hämähäkkejä.Niitä emme ota!
Olen 13w,ja aina mukana yhdessä perheeni kanssa eläinten hoitoon.
Niin,ja meillä oli myös yksi rotta(ostettiin n.3 kaksi vuotiaana,ollut aina erakko,eikä enää viihtynyt muiden rottien kanssa).

KIITOS kaikille vastauksista!

7

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EläinEtsivä

Nyt on tässä vaihtoehtoine chinchilla,ja siili!
      Uusiakin eläimi kaivataan!

• akka vaan

keskity niihin entisiin. Amerikan akitassa riittää lenkkikaveria ja harjattavaa koko perheelle. Siis miksi koiralta on pääsy kielletty siihen huoneeseen? Niin ja onhan sulla rotta, leiki sillä. Kerrostalo ei ole mkikään eläintarhan paikka.

• Marsufani

Hei haloo,akka vaanille: Tosi törkeää kirjoittaa tuollaisia kommentteja. Tyttö varmasti itse tietää onko yhdessä koirassa tarpeeksi hoidettavaa! Kerrostaloonkin voi ottaa lemmikkejä! Eläimet eivät ole leikkikaluja. Jos sinulla ei ole järkevämpää sanottavaa, älä kirjoita tänne! Ja niinkuin viestin alussa mainittiin, että hän haluaisi tähän keskusteluun vain ihmisiä, jotka haluavat auttaa ja antavat oikeaa tietoa niin tämä ei ole ellenkaan asiallista. Nyt tähän keskusteluun on tullut tosi asiatonta palautetta! Hei ihmiset miettikää, mitä toisille sanotte. Asian joka ei ole oikein voi sanoa nätimminkin! Itse olen omistanut 3 kania, akvaarion ja hamsterin. Entä akvaario? Se pitää puhdistaa joka viikko kolmas osa vettä pois. Ruokkia kerran päivässä ja tarkkailla kaloja. Se on nätti ja antaa ihmeen paljon ilmettä :)). Tosin akvaariokalojen kanssa ei voi puuhailla.

• EläinEtsivä

Tahtoisin mielummin asiallista mielipidettä!
      Minulla ei ole rottaa,koska se kuoli kesällä syöpään.Voisitteko katsoa viestin aina huolella!Mielestäni myöskään eläimillä ei leikitä,koska ne eivät ole leluja.
      Ameikan akitaa en itse saa lenkittää,koska jos se vähänkin riuhtaisisi,lentäisin nenälleni.Joten äiti hoitaa koiran perushoidon,itselleni jää silittely,joskus ruokinta ja harjaus sekä leikkiminen sen kanssa.
      Eikä kerrostalo olekkaan mikään eläintarha,mutta en ymmärrä siinä oikein sinua!
      Jos on yksi huone tyhjänä,miksi sinne ei voi ottaa eläintä?

Muilta rakentavampaa palautetta?:)

• 456456456

voi VITULLA PÄÄHÄN.

ROTTIA PITÄÄ AINA PITÄÄ VÄHINTÄÄN KAHDEN YKSILÖN LAUMOISSA.

SAAAAAAAAAAAATANAAAAAAAAAAA!

• rywr

mää ehottaisin marsua. Ja toi äskönen voi sitte painua helvetiin mätääntymään ja se toinen viesti niin laitoin siihen vahingossa miinuksen kun piti laittaa plus niin sori siitä onnea eläimen hankintaan:)

• dreamcatch-80

Gerbiileistä on iloa muutamaksi vuodeksi, ne ovat laumaeläimiä, kuten marsukin. Tilavan terraarion lisäksi on suotavakin niitä juoksuttaa vapaana, joten todella hienoa jos on huone, minkä voi sisustaa gerbiiliturvalliseksi, eli ei johtoja lattialla tms. Siistejä, päiväaktiivisia touhuajia ovat ja hajuttomia. Eivätkä vaadi heinää ruuan takia vaan se on enemmän virike niille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe