Ei mulle...vaan sille Vanhasen Markolle. Tunnetaan myös nimellä Markorepairs täällä nettimaailmassa!
Tarjotkaa nyt töitä moniosaajalle yrittäjät!!
6
356
Vastaukset
- Pukkonen
Joo, minulle voi myös samalla tarjota. Aika heikkoa on ainakin omalta osaamisen alalta(tietotekniikka, huolto/tuki) saada edes työharjoittelu/kokeilupaikkaa. Liian pitkään olen jääräpäisesti yrittänyt työllistyä sille alalle jolla osaisin parhaiten tehdä töitä.
Ei auta, alaa on vaihdettava johonkin aivan muuhun jotta saattaisi olla edes pieni mahdollisuus työllistyä vielä joskus, periksi en anna koskaan.- ruusun akka
sie on joku uusi yrittäjä tulossa kysy siltä.se kait joku monialan mies.lehdessä oli.toimitilaa kait vain vailla.
- myös työtön..
Mene töihin. Näin monet sanovat jotka ovat töissä markorepairs videoissa. Ties millä sukulais tai ystävyys suhteella tai joskus 80-luvulla itse töihin ovat menneetkään..
Itse olen myös työtön ja minulle sanotaan, että mene töihin.
Tässä on yksi ongelma. On löydettävä työnantaja joka ottaa töihin ja maksaa siitä jotain palkkaakin. Virolaisia vaan otetaan vaikka on omiakin työttömiä. Harjoittelijoita otetaan joka paikkaan harjoittelemaan työtä jonka kaikki osaa..
Sitten joku sanoo, että mene töihin. Tähän voisi kysyä. Miten minä sinne töihin menen jos minua ei kukaan työantaja minua valitse sadoista työhakemuksista huolimatta.. - älkää haukkuko tyött
Marko V olisi varmasti videoiden perusteella erittäin pätevä sähkö-alan töihin, mutta työnantajat tuomitsevat liikkaavat ihmisten personallisuutta tai joku naistyönantaja ei ottaisi töihin sen takia kun on epäsiistit hiukset, Myös 18v työttömyydellä cv.ssä pannaan hakemus mappiin Ö Joten erittäin vaikea on Vanhasen työllistyä vaikka osaisi todella hyvin sähkö-alan töitä. Joten mene töihin kommentit on vaan vattuilua. Muutenkin muita työttömiä haukutaan. Jos olisi 200 000 avointa palkallista työpaikkaa niin vasta sitten saa työttömiä haukkua laiskoiksi pummeiksi. nykyään töitä ei riitä millään kaikille. joten jotkut jää ilman.
- pottapiä
eiköhän niitä ole koulutettujakin ja vähemmän epävakaita oikeita sähkäreitäkin työtä vailla.
- Pukkonen
Ei työpaikkaa kovin helpolla irtoa. Suunnitelmia on kaikenlaisia aina uudelleen kouluttautumisesta oman yrityksen perustamiseen. Samalla kun tässä töitä hakee niin yritän ylläpitää osaamista tietokoneita rassaamalla.
Jos jollain on ylimääräistä vanhaakin tietotekniikkaa niin otan mielihyvin vastaan, tilojen puutteessa ei mitään vanhoja kuvaputkinäyttöjä pysty säilyttämään. Kaikki käyttökelpoinen talteen ja loput kierrätykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt374441Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522379Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481442- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281237Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541149Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60931
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899