Kirpputori hinnat

kirppisfani

Myyjät haloo!!!!!!
Käyn useasti kirpputoreilla.Se mikä minua on alkanut ihmetyttämään on hinnat,vaatteen kunto sekä esille laitto.

HINNAT on mielestäni todella suolaisia.Eli esim.olet ostanut vaatteen joka maksoi kaupassa 30 euroa.Myyt sen kirpputorilla 15 euroon....Hetkinen,jokin mättää.Mielestäni jos haluat tavarasta eroon päästä niin miksi myydä kalliiilla ja sitten viimeisenä päivänä kannat puolet pois kun päätät pöytäsi myynnin.
Tiedäthän ettet voi pyytää samaa summaa vaatteesta mitä olet kaupassa maksanut.
VINKKI: mitä olisit itse valmis maksamaan tuotteesta jos ostaisit kipputorilta??

VAATTEEN KUNTO on jotai aivan järkyttävää mitä olen katsellut.Lumppua mikä mielestäni päätyisi mainiosti siivousliinaksi.Tuote joka on todella nukkainen ja sen näköinen mitä ei kehtaisi pitää päällä.Ja jos siis vaate on todella huonokuntoinen niin siittä pyydetään liian paljon.
Esim.nukkainen t-paita maksaa 2euroa.Itse maksaisin kyseisestä tuotteesta 0,50.
VINKKI: Mieti mitä myyt.Missä kunnossa tuote on.Ostaisitko itse huonoa tavaraa,risaista????

ESILLE LAITTO on todella tärkeä asia millä saat ostajan mielenkiinon heräämään.Se miten laitat ne esille on iso osa myyntiä.Kun tuot joka päivä jotain uutta niin varmasti myynti lisääntyy ja joka päivä käyt pöytääsi siivoamassa/järjestämässä.
VINKKI: herätä ostajan kiinnostus.Tee pöydästäsi mielenkiintoinen sekä järjestä usesti.

Nämä 3 asiaa on minua monesti suututtanut ja mietityttänyt todella paljon.Itse olen paljon myynyt kirpputoreilla ja ostan tuotteita sieltä.En nyt halua kirjoituksellani ketään loukata saati itseäni korostaa mutta miettikäähän nä'itä asioita.Minun mielestäni myyjät pyytävät vaatteistaan todella suolaisia hintoja.Suomessa on paljon köyhiä ihmisiä joilla ei ole sitä varallisuutta paljoa.He käyttävät paljon kirpputoreja ja mielestäni toivoisin että ajattelette asiaa näin kun myytte tavaraa että tämä tuote mahdollisesti voisi jollekin mennä hyvään tarkoitukseen.Pelisilmää myyntiin. :)

20

5545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei haallelujaa

      Joo mielestäni on noloa, kun myydään aivan nukkaisia ja haalistuneita "merkkihuppareita" vaikka 25 euron hintaan. Vaikka olisi mitä merkkiä, niin vaatteen arvo lopahtaa kuin lehmän häntä kun sen ulkomuoto alkaa muistuttamaan siivousrättiä, eikä kukaan trenditietoinen käytä kulahtaneita vaatteita, olivat ne mitä merkkiä tahansa.

    • ei hullu pyytää

      on, anteeksi vaan paljon päästään viallisia ostajia, he eivät tiedä oikeita hintoja ja siksi ostavat usein aivan ylihintaista.

      on paljn ostajia jotka ostavat juuri senhetkiseen tarpeeseen eivätkä käy liikkeen lopettamisissa ja muissa alennusmyynneissä, he eivät tiedä etä useita tuotteita myydään todella paljon alle puoleen hintaan,
      minä olen ostanut kaikki uudet vaatteeni 75-90 % alennuksella,

      olen myös saanut useita tavaroita, kännykkää, digikameraa uutena ja takuula samaan hintaan kun joku myy kirppiksellä.

      Nytkin on myynnissä kännykä joka ehkä on maksanut kalliissa liikkeessä myyjän ilmoitaman hinnan 129€, mutta silloinkin myyty yleisesti 65 €,
      hän pyytää, 85 € ja yksi aikoi ostaa, minä kerroin hänelle että uusia ja takuulla saa paljon edullisemmin.

      Teknisistä laitteista ei koskaan pitäisi maksaa kuin 20% ohjehinnasta, joka on noin 30 % kaupan hinnasta, sillä vaikka olisi takuu, ei se korvaa pudotettua, tai väärinkäytettyä,
      yleensä kirppiksellä/huutonetissä myytävissä on jokin vika,
      minäkin myin puhelimen kun ei voinut soittaa puhua kuin 10-15 min kerrallaan,
      korjattiin 2 kertaa mutta ei korjaantunut.

      • Kirppisfan

        -----Esim.nukkainen t-paita maksaa 2euroa.Itse maksaisin kyseisestä tuotteesta 0,50.-----

        Minua ihmetyttää, miksi ostaisit kyseistä tuotetta ollenkaan.

        Kunnon tavaralle voi pistää hintaa vähän enemmän eikä muuta kannata kirppiksellä myydäkään. 50 senttiin hinnoitellut voi kantaa roskikseen eikä myyntipöydälle.


    • Köyhän ei kannata

      Käykääpä UFF:n myymälöissä jotka ovat käsittääkseni kirppareita.Siellä hinnat ovat sellaista tasoa, ettei juuri kannata ostaa käytettynä kun uutenakin saa muutomalla kympillä.Tosin ne uudet ovat sitten niitä Henkka&Maukka kertakäyttörytkyjä, joten kalliiksi sekin tulee.UFF:llä on kieltämättä laadukasta vaatetta, lumput heitätään varmaankin pois.
      Köyhän kannattaa ostaa vain muutoma laadukas klassinen vaate tarpeeseen ja käyttää se loppuun, itselläni on jo kuudetta vuotta käytössä alpakkatakki, edelleen täysin hyväkuntoinen klassinen malli, joten on todellakin maksanut hintansa (80€) takaisin.Ja nyt jo revenneet Levikset jokapäiväisessä käytössä toista vuotta.Mitä väliä jos on "aina samat vaatteet".Kuka välittää?Vain TV:ssä työskentelevät tarvitsevat "vaihtovaatteita".
      Maksan kyllä 200 €:n kerran käytetyistä merkkinilkkureista jopa 50 € kun/jos sellaisia tarvitsen.
      Olen maksanut "paljon" joistakin kirpparivaatteista, mutta vähemmän kuin UFF:llä samankuntoisista ja merkkisistä.Ostan todellakin vain laatua, koska tiedän että pitkässä juoksussa se tulee halvemmaksi.Lähes jokainen voi tänä päivänä pukeutua laadukkaasti jos tyytyy vähempään.Aina löytyy todellisia löytöjä ja merkkivaatteita "pilkkahintaan" jos sellaisia etsii.
      Mm. toimeentulotuella oleva voi kulkea laadukkaissa kirpparivaatteissa jos on tarpeen.Säästää kympin kuukaudessa ennen sesonkia ja etsii sitten tarvittavan laatuvaatteen kirpparilta.

    • ihmetyttää tämäkin22

      Olen nähnyt paljon uusia vaatteita kirpputorilla. Alkuperäiset hinnat ovat esillä esim 70 euron lasten haalarista pyydetään 50 e. Joku on voinut maksaa siitä vaan esim. 35 euroa alennusmyynistä ja tekee sillä voittoa.Eihän se varmaan kiellettyä ole, mutta itseäni ärsyttää ja jätän sitten ostamatta kyseiset tuotteet.

      Kaverini sanoikin kesällä, ettei nyt kannata kirpputorille mennä koska vaatteita saa nyt halvalla alennusmyynnistä.Ennen olin ostanut tosi vähän kaupasta vaatteita ja yllätyin miten halvalla niitä joskus sieltä saa.

      Tosiaan kannattaa pitää pöytä siistinä, vaikka siinä joutuukin vähän vaivaa näkemään. Ja jos joku pöytä on ängetty täyteen tavaraa niin en kyllä jaksa etsiä sieltä mitään. Olen kyllä itsekin ensimmäisellä myyntikerralla niin tehnyt ajattelemattomuuttani.

      • ei minulta pois

        Kyllä on vaikea uskoa että joku, joka kuvittelee pöydällä tehtävän voittoa oikein muiden ärsytykseen asti, olisi pitänyt itse ensimmäistäkään pöytää koskaan. Otahan seuraavalla kerralla oikein aikaa ja laske mahdolliset bensakulut ja tule kertomaan mitä jäi pöytävuokran jälkeen tuntipalkaksi, kiinnostaisi todella? Jos rahaa haluaa niin eiköhän kannata mielummin hommata kakkostyö tai painua vaikka marjametsään sesonkina. Mutta jos toisen "voitto" harmittaa oikein vallan mahdottomasti niin mietitäänpä hetki lähtisikö sitä rumbaa kukaan suorittamaan hakeakseen nimenomaan TAPPIOTA? Haluan nämä käyttökelpoiset kamat muiden käyttöön vaikka sitten joutuisin maksamaan siitä? Sitten alkaisi olla hyvä tulos jos menisi edes jonkinlaiseen kierrätyksen tai edes lajitteluun vai lentäisikö ihan vaan sekajätteeseen koko kevätsiivouksen tulos.

        Itse en todellakaan jättäisi ostamatta vain siksi että kadehtisin myyjää. Ei se minulle kuulu mistä hän on tavaransa saanut ja millä hinnalla jos itse pidän pyydettyä hintaa sopivana ja satun kyseistä tuotetta tarvitsemaan. Ellen nyt sitten jostain syystä epäile tavaraa pöllityksi, se on tietenkin eri asia. Tosin myönnettäköön että esimerkissäsi on summia joita en käytä missään kaupassa noin lyhytaikaiseen tarpeeseen. Onneksi ei ole lapsia että olisi sen puolesta pakko jos sellaisten vaatettaminen tuollaisia summia maksaa, se lapsihan kun ei seuraavana vuonna käsittääkseni enää haalariinsa kuitenkaan mahdu.


      • ihmetyttäätämäkin22
        ei minulta pois kirjoitti:

        Kyllä on vaikea uskoa että joku, joka kuvittelee pöydällä tehtävän voittoa oikein muiden ärsytykseen asti, olisi pitänyt itse ensimmäistäkään pöytää koskaan. Otahan seuraavalla kerralla oikein aikaa ja laske mahdolliset bensakulut ja tule kertomaan mitä jäi pöytävuokran jälkeen tuntipalkaksi, kiinnostaisi todella? Jos rahaa haluaa niin eiköhän kannata mielummin hommata kakkostyö tai painua vaikka marjametsään sesonkina. Mutta jos toisen "voitto" harmittaa oikein vallan mahdottomasti niin mietitäänpä hetki lähtisikö sitä rumbaa kukaan suorittamaan hakeakseen nimenomaan TAPPIOTA? Haluan nämä käyttökelpoiset kamat muiden käyttöön vaikka sitten joutuisin maksamaan siitä? Sitten alkaisi olla hyvä tulos jos menisi edes jonkinlaiseen kierrätyksen tai edes lajitteluun vai lentäisikö ihan vaan sekajätteeseen koko kevätsiivouksen tulos.

        Itse en todellakaan jättäisi ostamatta vain siksi että kadehtisin myyjää. Ei se minulle kuulu mistä hän on tavaransa saanut ja millä hinnalla jos itse pidän pyydettyä hintaa sopivana ja satun kyseistä tuotetta tarvitsemaan. Ellen nyt sitten jostain syystä epäile tavaraa pöllityksi, se on tietenkin eri asia. Tosin myönnettäköön että esimerkissäsi on summia joita en käytä missään kaupassa noin lyhytaikaiseen tarpeeseen. Onneksi ei ole lapsia että olisi sen puolesta pakko jos sellaisten vaatettaminen tuollaisia summia maksaa, se lapsihan kun ei seuraavana vuonna käsittääkseni enää haalariinsa kuitenkaan mahdu.

        Niin.Kiitos kommentistasi. Tosiaan voihan sitä toiseltakin kantilta asiaa ajatella.En uskokaan, että tuolla hommalla miljonääriksi pääsisi. Ja en tosiaankaan ostaisi muutenkaan tuohon hintaan itsekään.
        Joillekin se kirppispöydän pitäminen on harrastus, ja ehkä he voivat vähän taskurahaa siitä saadakin, ei kai sitä tappiolla halua myydä. Ja jos mua oikein kadehdittaisi niin voisin itse yrittää samaa, mutta nyt ei ole taloudellista tarvetta siihen. (Mieluummin keräisin vaikka pulloja, vaikka siitäkin hommasta pitäisi veroja maksaa.)


      • ei minulta pois
        ihmetyttäätämäkin22 kirjoitti:

        Niin.Kiitos kommentistasi. Tosiaan voihan sitä toiseltakin kantilta asiaa ajatella.En uskokaan, että tuolla hommalla miljonääriksi pääsisi. Ja en tosiaankaan ostaisi muutenkaan tuohon hintaan itsekään.
        Joillekin se kirppispöydän pitäminen on harrastus, ja ehkä he voivat vähän taskurahaa siitä saadakin, ei kai sitä tappiolla halua myydä. Ja jos mua oikein kadehdittaisi niin voisin itse yrittää samaa, mutta nyt ei ole taloudellista tarvetta siihen. (Mieluummin keräisin vaikka pulloja, vaikka siitäkin hommasta pitäisi veroja maksaa.)

        Juolahtipa mieleen vielä yksi ajatus... Oikein todella hykerryttävä kirppislöytöhän asiakkaalle on se, joka on hinnoiteltu kunnolla pieleen myyjän kantilta ajatellen. Sellainen josta asiakas olisi voinut mielellään maksaa vielä vähän enemmänkin kuin maksoi. Ei kai sekään ihan oikeudenmukaista ole vaikka toki jokainen hinnoittelee ja maksaa niinkuin tykkää ja vaikea sitä on rahaa ostajana lähteä tyrkyttämäänkään lisää jos myyjä ei ole itse paikalla. Parhaimmillaan se voi tarkoittaa sellaisia selkeitä tapauksia joissa myyjä ei selvästi ole tiennyt mummun perintömaljakon arvoa eikä itse sitä pidä minään mutta jonka rahallinen arvo olisi ihan tarkistettavissa ja sillä hetkellä suht vakio ja kiistaton eikä mikään mielipidekysymys. Ja sitten se voi olla vaikka sen 70 euron haalarin myymistä vitosella jos ihan käyttötavarasta puhutaan ja sitten ei ketään harmita ylihinnoittelu ja liian iso voitto ainakaan. Pöytävuokrat kuitenkin lähentelee jo neljääkymppiä joten aika monta euron tavaraa saa myydä että saa edes vuokran kasaan ja senkin jälkeen jää vielä bensoissa tappiolle. Aikaa ja vaivaa on oikeasti ihan turha edes laskea. Olen ihmetellyt sitä jo monet vuodet, että tuntuisi nykyään kirppikset olevan täynnä näitä elämysmatkailijoita lähinnä? Haetaan sitä löytöä, eli parhaimmillaan ihan selkeää myyjän mokaa, mutta jos hyväkuntoisen kirppistavaran ero kaupassa olevaan on vaikka vitonen niin sitten mennään mielummin hakemaan se kaupasta. Vitonen ei ilmeisesti ole nykyisessäkään taloudellisessa tilanteessa kenellekään mitään oikeata rahaa? Eikä kierrätys mikään periaate myöskään? Mielestäni paras tilanne olisi jos sekä myyjä ja ostaja voisivat olla tyytyväisiä kauppaan ja samalla säästyisi luontoa. Tuntuu että paljon on ihmisiä jotka ovat tyytyväisiä vain jos saavat jotain toisen kustannuksella.


    • Köyhän ei kannata

      Minua ei ärsytä yhtään, ei se minulta ole pois, tärkeintä on että saan itse korkeaa laatua hintaan, jonka pystyn maksamaan.Jos on mulle liian kallista ei ole pakko ostaa.Sitäpaitsi sellaisella alennuksella tuskin myydään monen sadan laukkuja, kenkiä ja takkeja että niitä kannattaa alesta ostaa kirppikselle myyntiin.Lastenvaatteista tosin en tiedä mitään.
      Jos maksaa itse alekengistä 50 € tuskin niistä saa kirpparilla 70€ ja halvempia alekenkiä taas ei saa kirpparilla kaupaksi edes hankintahintaan.Täytyy olla todella laadukkaat ja täysin käyttämättömät talvikengät että maksan 50€ kirpparilla.Tänään näin yli 200€ kengät - hinta 40€ - ja tiedän varmuudella niiden hinnan, mutta valitettavasti koko ei ollut sopivat.
      Huvittaa kun joku on joskus kysynyt: "Kuinka sulla on varaa ostaa noin kalliita vaatteita, laukkuja ja kenkiä".Ihan helposti!Yksi "kallis" laukku, yhdet kengät ja yksi takki per sesonki noin 150€.Ja ainakin takki ja laukku saattavat kestää vuosikausia.Vähemmän on enemmän.Ja nahka paranee vanhetessaa.Klassista nahkatakkia ja laukkua voi käyttää vaikka 10v.Ja taas 40v kuluttua uudestaan:))
      Kieltämättä kirpputorit ovat yhä enenevässä määrin muuttumassa kestävän laatutavaran kierrätykseen, sillä olen nähnyt joidenkin kantavan pussillisia 1-2 €:n vaatteita UFF:n laatikkoon myynnin päätteeksi.

    • Köyhän ei kannnata

      En osta halpakauppojen vaatteita edes kirpputorilta myös siksi, ettei ole varmuutta millaisissa olosuhteissa ne on valmistettu.Mahdollisesti lapsityövoimalla tai naisia riistämällä?Ei kiitos!Peruspäivärasta kun säästän 10 €/vko jää vuodessa 520€ laadukkaaseen kotimaiseen vaatetukseen.Se on enemmän kuin tarvitsen:) joten sittä jää sitten muuhunkin.Viime kesän vaatetus maksoi 20 € koska housut, sandaalit ja laukku olivat viime kesältä täysin käyttökuntoiset.Samoin alusvaateet.Talvea varten en tarvitse muuta kuin uudet Levikset, sillä kaikki muu on edelleen käyttökuntoista viime talvelta.
      Näinä päivinä vaatteen saa pestyä ja kuivaksi seuraavaa päivää varten aivan helposti.Käytin "kallista" puseroa koko menneen kesän joka ikinen päivä.Halvaksi tuli eikä kukaan olisi arvannut ettei ollut uutena ostettu.Ihasteltiin vain tyylikästä ja hyvänlaatuista vaatetta.
      Kotimaiset viisi vuotta sitten ostetut 10 €:n nahkahanskat lähtevät taas talvikäyttöön, joten eipä ole tullut kalliiksi uutena 70€ Stockalla maksavat käsineet.Etenkin kun ne kestävät mitä todennäköisimmin seuraavat 5 vuotta tai kenties 20v!

    • Köyhän ei kannata

      Korjaus edelliseen : viisi vuotta sitten 10 € :lla ostetut uudenveroiset kotimaiset nahkakäsineet maksavat nyt Stockalla 179, 00€!Kyllä köyhää naurattaa:)

    • Löytö- Maakari

      Kuule ystävä hyvä. Käyppä Porvoon Kevät- Kirpparilla. Ei hinnat päätä huimaa edes merkkivaatteissa.

    • Köyhän ei kannata

      Kiitos vinkistä, mutta kun ei koskaan tiedä onko silloin tarjolla just sitä mitä etsin( en tee heräteostoja, ostan vain tarvittavan esim. yhden kesäpuseron , jollaisen muuten tarvitsen seuraavan kerran todennäköisesti vasta kesällä -16 ) ei oikein ole varaa maksaa matkoja niin kauas, vain piipahtaakseen katsomassa.Täällä pystyn kävelemään kaikille kantakaupungin kirppareille ja etsiä ja etsiä tarvitsemani. Aikaa kun on.

    • köyhällä ei ole vara

      Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Hyvä vinkki tuo että säästää rahaa etukäteen kunnon vaatteisiin. Minä olen käyttänyt viisi vuotta samoja kuomakenkiä. Vähän kirpaisi ostaa ne ensin, mutta parinkympin halvat talvikengät hajosivat ennen kuin talvi oli ohi.

    • kenkätyttö

      Tuo on niin totta,vaikka sivuaakin ketjun aloitusaihetta!Eikä kannata ostaa käytettyjä kenkiä,harvoin sopivat toisen jalkaan.Vaikka onhan niitä myynnissä uusiakin,vikaostoksia,joita ei jostain syystä ole tullut pidettyä,vaan ovat jääneet pyörimään tarpeettomina kotiin.

    • yhdenkoonsukahousut

      Kirpputoreilla ja myyjäisissä näkee varsinaisia ääliöitä. Parhaimmasta päästä lienee yksi nuija joka yritti surkuhupaisan onnetonta huijausta. Löysin 2 vuotiaalle pojalleni hienot kengät. Otin kengät ja tarjosin femmaa myyjälle. Myyjä alkoi vaikertamaan naama punaisena, että eikun se on kymppi. Ihmettelin vähän ja sanoin, että tuossa hintalapussahan on selvästi 5 euroa. Myyjä siihen, että joo mutta se on yhden kengän hinta. Vähän aikaa nieleskelin ja yritin muotoilla jotain sanoja, mutta olin ihan halolla päähän lyöty, että miten joku voi olla noin käsittämätön puupää. Sitten lopulta sanoin, että no hyvä on ja tein pienen rahanvekslausjekun isommalla setelillä, ja hölmö myyjä antoi femman hinnasta takaisin. Kaikkia ei ole älynlahjoilla siunattu. Moukat.

      • Köyhän ei kannata

        Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...loppu hyvin, kaikki hyvin:))


      • Lopsnjauiejsj
        Köyhän ei kannata kirjoitti:

        Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...loppu hyvin, kaikki hyvin:))

        Eiköhän jo jätetä tuo ikäkulu ei se ole tyhmä, joka jne.... ettekö todella keksi mitään uutta, jos on pakko etsiä jotain sanontaa.

        Ylihinnoitellut tuotteet jäävät myymättä ja myyjät saavat kantaa ne pois. Jotkut pitävät pöytää kuukausitolkulla ja tuotteet seisovat siellä hinnat ihan samoina koko ajan. Ei pienintäkään hintojen tarkistusta. Onko kirpputorimyyjät älyllisesti muuta kansaa heikommalla tasolla?

        Tosin tavara alkaa olla niin kammottavaa, että on ihan sama, mitä siitä pyydetään, en ostaisi sitä millään hinnalla.


    • lerspake

      Johtuu siitä että tilat joissa kirppiksiä pidetään maksavat paljon siksi kirpputori(kin) on menettänyt alkuperäisen tarkoituksen.
      Yksityiset ihmiset eivät tämän maan kaikki tietävän ja osaavien päättäjien mielestä saa järjestää omaa piha kirppistä ai miksikö?
      No ihan sen takia kun se on laitonta ja vilunki kauppaa jää nääs valtiolta se strateginen 10€ tilittämättä.
      Toisaalta tosin esim tori.fi siellä on valtavasti verottamatonta tuloa vinkkinä vaan verottajalle...mutta ei se mitään puoluetuki on verotonta ja sillä voi kaiken maailman viheltäjää kannustaa.
      Kirppis on hyvä juttu oikein toteutettuna Suomessa tämäkin homma on pilattu.
      Kiitos kaunis valtiovalta ette voi muuta kuin verottaa jos tää juttu ......pitäis kaikki erottaa(By Irwin Goodman)

    • romukirppikset

      Kiertelin taas pitkästä aikaa kirppiksia ja olin ihan järkyttynyt mitä roinaa ihmiset myy siellä ja MILLÄ HINNALLA! Aivan järkyttäviä hintapyyntöjä vanhasta roinasta.Hakeekohan joku jostain roskalavalta kaiken myytävänsä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe